Zobacz pełną wersję : Honda civic 97r d16y8 Coupe- nie odpala POMOCY
Plastikowy
02-09-11, 15:12
222
Zrób samodiagnozę.
Na elektryce nie jestem obcykany ale przydałoby się posprawdzać napięcia jakie są i jakie powinny być oraz połączenia np. map sensora, czujnika położenia przepustnicy, silnika krokowego oraz czy wszystkie podciśnienia są w porządku.
PS. Jeśli już masz zamiar prowadzić ją na złom to lepiej oddaj ją mi ;)
Plastikowy
04-09-11, 03:34
222
zrób samodiagnostykę - odczytaj kod błędu i co go powoduje
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja&highlight=samodiagnostyka
Plastikowy
04-09-11, 12:39
zrób samodiagnostykę - odczytaj kod błędu i co go powoduje
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja&highlight=samodiagnostyka
dziekuuje bardzo zaraz zasuwam do garażu i sprawdzę....wiecie jak cieżko jest wytrzymac bez hanki:(:( to już 4 tygodnie
zwarłem zworke i zaświecił sie check i co teraz? nie wiadomo jaki bład?
trzeba podpiac pod komputer tak? mam jednego co łaczy sie z hanka urzadzeniem multidag vscan ale to tylko moze skasowac bledy pewnie jak to podepne to będzie widać co się stało...
zaznacze ze jak sie stala ta awaria to check mrygał ale zdjelem kleme i nie zobaczyłem jaki bład pod kompem....jestem w kropce
Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam ale świecący cały czas check oznaczał uszkodzenie sterownika. Spróbuj jeszcze podłączyć tego diaga o którym pisałeś bo jeśli się połączy (a to urządzenie powinno) to odczyta błędy. To że odłączyłeś aku nic nie zmienia, bo przy próbie uruchomienia "łapie" ponownie błędy a może nawet lepiej bo masz tylko te "świeże"
Plastikowy
04-09-11, 18:13
Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam ale świecący cały czas check oznaczał uszkodzenie sterownika. Spróbuj jeszcze podłączyć tego diaga o którym pisałeś bo jeśli się połączy (a to urządzenie powinno) to odczyta błędy. To że odłączyłeś aku nic nie zmienia, bo przy próbie uruchomienia "łapie" ponownie błędy a może nawet lepiej bo masz tylko te "świeże"
no wlasnie dobrze mowisz...własnie tak bylo, połaczylem a check sie nie swiecil dopiero jak zaczelem kręcić....teraz moze tym urzadzeniem pokaże blad, tak łaczy sie zawsze ale pokaże bład tylko jak check świeci...
czyli krótko mówiąc komp do zmiany?
od manuala podepne i powinna złapać?
dzieki za wszystko....
Czy komp do wymiany tego nie jestem pewien. Tak mi się coś kojarzy że jeśli przy samodiagnozie świeci check, a nie wybłyskuje kody to było oznaczenie uszkodzonego sterownika ale może ktoś to potwierdzi lub zaprzeczy bo pewności nie mam. Co do sterownika od manuala to nie wiem czy zadziała bo nie wiem czy masz imo.
Plastikowy
04-09-11, 23:37
nie posiadam imo, niestety check swieci auto nie zapala. do tej zworki mialem jedna kostke niebieska dwużyłową w tej zielonej gumie a tej drugiej co wyżej pokazana był na zdjęciu u mnie nie ma, ale fajnie ze hanka takie cos ma. miałem kiedys swifta Gti tez miał samodiagnostyke tylko troche prostszą:)
Czyli rozumiem że podmieniałeś kompa i dalej nic?
Plastikowy
06-09-11, 17:04
nie podmieniałem bo ma ktos manuala ale immo jest i dupa...nie odpala auto wogole ten check sie świeci, podepne kompa jeszcze ciekawe co pokarze....
Plastikowy
08-09-11, 14:01
222
Czy obie wskazówki dziwnie się zachowywały? Sprawdź połączenie akumulator-nadwozie-silnik, chodzi mi szczególnie o masę, czy na pewno jest dobre połączenie i to sprawdź na zasadzie odłączenia przewodów i przeczyszczenia złącz. Jeśli tam już będzie wszystko ok to pozostaje Ci użycie miernika elektrycznego i sprawdzanie napięć oraz sprawdzenie wiązki. Jeśli będziesz miał inne wartości niż zadane to już wiesz że gdzieś masz zwarcie lub walnięty sterownik.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.