Zobacz pełną wersję : Kilka pytań nowicjusza odnoscie UFO ...
Witam . Jakiś czas temu stałem sie szczęśliwym posiadaczem pierwszego w życiu japończyka:) (civic 06r, 1.8, exe) , wcześniej tylko niemieckie TDI-ki.
Użytkując parę tygodni autko zaobserwowałem dziwne objawy: po pierwsze gdy odkręcam korek wlewu paliwa strasznie zasysa powietrze(wina korka czy jest jakieś inne odpowietrzenie), po drugie zdarza się że obroty na biegu jałowym spadają poniżej 500 a zaraz wskakuja na ponad 1000, po czym stabilizuja się i wskakują na książkowy poziom.
Jakie firmy produkują dobre filtry do japońców ( powietrza, kabiny, paliwa) oraz których firm elementy zawieszenia (łączniki stabilizatora) są trwałe. Może jest jakiś sprawdzony sklepik...
Pozdrawiam.
ja mam mojego Civica od tygodnia i też zaczynam zdobywać wiedzę w zakresie wszystkiego co się z tym autem dzieje, więc tak:
-obroty - u mnie tez się to zdarza, ale podobno "ten typ tak ma" u kolegi który ma TYPE-S z 2007 roku z 70kkm przelotu też tak jest, więc nie przywiązuje do tego większej wagi
-korek paliwa - to że zasysa powietrze to też raczej norma .... miałem tak samo w poprzednim aucie
- dobre firmy filtrów to jak napisał mi kolega w dziale "szybkie pytanie, szybka odpowiedź" knecht, herth, mann ... posłuchałem i takie też kupiłem ....
Pozdrawiam
Patryk
tommygunsnk
01-09-11, 22:21
Nie bardzo rozumiem co znaczy zasysa powietrze ? chodzi ci o syczenie ? jak tak to w benzynach to norma syczy tym wiecej im bardziej masz pusty bak w dieslach nie ma takiego efektu chyba przynajmniej ja nie zauważyłem. Z obrotami to różnie jest ( u mnie poniżej 500 nigdy nie spada a podnosi sie max do 900 z czymś oczywiście na ciepłym silniku) wyłącz klime i światła jak wtedy nie falują to jest ok. honda przekombinowała trochę z tym wyłączaniem i włączaniem sprężarki od klimy (niby w celu oszczędzania paliwa tak ostatnio tłumaczył mi to kierownik serwisu w ASO). Jak bardzo Ci to dokucza to trzeba auto od początku nauczyć "wolnych obrotów (pomaga ale nie zawsze i nie zawsze na stałe) filtr paliwa to tylko oryginał (zmiana co 120 tys) koszt coś kolo 250 pln powietrza ja mam dobrany jakiś filtrona taniocha paręnaście zł i nie narzekam i kabinowy p. pyłkowy to tez zamiennik ale nie pamiętam jaki. co do czesci zawieszenia to nie pomoge bo jeszcze nic nie zmieniałem.
- korek paliwa - u mnie też "zasysa" odkąd pamiętam
- obroty na biegu jałowym - też miałem takie objawy jak u Ciebie, zwłaszcza widoczne to było podczas stania w korku, po regulacji zaworów (przy przebiegu 100tys.) nie pojawia się już, wcześniej jak jeszcze jezdziłem do ASO zgłaszałem ale mówili że z tym się nic nie da zrobić
Witam . Jakiś czas temu stałem sie szczęśliwym posiadaczem pierwszego w życiu japończyka:) (civic 06r, 1.8, exe) , wcześniej tylko niemieckie TDI-ki.
Użytkując parę tygodni autko zaobserwowałem dziwne objawy: po pierwsze gdy odkręcam korek wlewu paliwa strasznie zasysa powietrze(wina korka czy jest jakieś inne odpowietrzenie), po drugie zdarza się że obroty na biegu jałowym spadają poniżej 500 a zaraz wskakuja na ponad 1000, po czym stabilizuja się i wskakują na książkowy poziom.
Jakie firmy produkują dobre filtry do japońców ( powietrza, kabiny, paliwa) oraz których firm elementy zawieszenia (łączniki stabilizatora) są trwałe. Może jest jakiś sprawdzony sklepik...
Pozdrawiam.
filtry kupuj po prostu sprawdzonych firm a nie tylko te najtansze. handa czesto uzywa na pierwszy montaz filtrow purfluxa, mann filter tez bedzie dobry, filtron tez jest uznaną marką
jak chcesz łącznik stabilizatora to mam do oddania w dobrej cenie oryginalny łącznik - kupilem 2 a okazało się ze tylko jeden trezeba był owymienić - wystawiłem go na tej aukcji
http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-civic-06-ufo-nowy-oryginal-i1791799294.html
w aso kosztuje ponad 2 stowy..
Przede wszystkim to sprawdź czy nie masz brudnego tego filtra albo go od razu wymień na coś sprawdzonego wydaję mi się że K&N albo Simotka napewno dają radę. z tymi innymi co Buri podrzucił to nie mam doświadczenia więc się nie wypowiadam , zasysanie w baku to tak jak koledzy mówią jest to standard :)
Mam nadzieję że japońska szlifiera po TDI-kach przypadnie Ci do gustu :) pozdrawiam i powodzenia!!
Przede wszystkim to sprawdź czy nie masz brudnego tego filtra albo go od razu wymień na coś sprawdzonego wydaję mi się że K&N albo Simotka (powietrze) napewno dają radę. z tymi innymi co Buri podrzucił to nie mam doświadczenia więc się nie wypowiadam , zasysanie w baku to tak jak koledzy mówią jest to standard :)
Mam nadzieję że japońska szlifiera po TDI-kach przypadnie Ci do gustu :) pozdrawiam i powodzenia!!
Sorry za dubel ale coś mi komp przyświrował... :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.