PDA

Zobacz pełną wersję : Dwie pierdoły które chcę naprawić !!



Qbey
31-08-11, 16:51
Witam

Z góry uprzedzam, że zapoznałem się z FAQ ale potrzebuję jeszcze trochę info:

1) Sprawa dotyczy "Naprawa siłownika centralnego zamka" - padł mi silniczek od strony pasażera, taki jak tu: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?60372-Zr%F3b-to-sam-spis-tre%B6ci-w-FAQ -
Czy ktoś z was może podać numer seryjny tego silniczka, tak żebym mógł dobrać jakiś zastępczy !!

2) Sprawa spryskiwaczy reflektorów - Podła mi najprawdopodobniej pompka - proszę o podanie numeru seryjnego pompki lub może jakiegoś zamiennika jeżeli toś z was przerabiał już ten temat :) ... pompka do szyb (przednia i tylna działają) wiec chodzi o tą trzecią najbliżej zderzaka

Pozdrawiam
Qbey

LemonR
31-08-11, 18:46
Samego silniczka nie dokupisz. Lepiej wsadzić uniwersalny siłownik CZ. A co do numerów seryjnych to korzystaj z TEGO (http://japancars.ru/cat/honda/)

Qbey
01-09-11, 14:19
Samego silniczka nie dokupisz. Lepiej wsadzić uniwersalny siłownik CZ. A co do numerów seryjnych to korzystaj z TEGO (http://japancars.ru/cat/honda/)

Tak tez myślałem, siłownik zamka już zakupiony na allegro..
Za link do strony dzięki, jakby co to nr pompki do reflektorów to: 76806-S6D-S01 - ktoś może użył jakiegoś zamiennika?

Pozdro

maciex
02-09-11, 09:55
Na pewno pompka, ja miałem tak, że po prostu jeden z wężyków spadł z końcówki i spryski nie działały. Wystarczyło rozebrać założyć i wężyk na opaskę metalową skręcaną dać :P

radar1607
03-10-11, 12:24
Jak to jest z tymi uniwersalnymi siłownikami, rzeczywiście wszystkie tak doskonale pasują ? Bo szczerze, to wolałbym OEM niż coś przerabiać. U mnie też padł.

LemonR
03-10-11, 18:20
Siłownik uniwersalny nie podejdzie P&P trzeba troszkę porzeźbić aby go zamocować. Jeśli OEM to szukaj w używanych bo cena nowego pewnie powaliłaby nawet konia.

Qbey
31-03-12, 22:35
Siłownik uniwersalny nie podejdzie P&P trzeba troszkę porzeźbić aby go zamocować. Jeśli OEM to szukaj w używanych bo cena nowego pewnie powaliłaby nawet konia.

Mam inne zdanie na ten temat !
Siłownik z allegro - najtańszy spokojnie wystarczy - koszt parenaście złociszy .. + zdjęcie boczków + 3h czasu wolnego ( na spokojnie i bez nerwów)
Siłownik działa już prawie 6 miechów - dlatego uważam że zakup jest jak najbardziej udany. Jest na pewno silniejszy od seryjnego.
W kwest montażu, użyłem fabrycznych otworów na przykręcenie do drzwi.
Trzeba jedynie delikatnie wyprofilować pręcik cięgna i tyle.

Pozdrawiam
Qbey

pelo99
01-04-12, 10:34
Słowo w słowo Qbey - prosta sprawa nawet dla nowicjusza.

genior
01-04-12, 11:50
a ja uaktualniłem manual naprawy siłownika, jest w zrób to sam, tylko widać nikt tam nie zagląda..

xadrian
01-04-12, 15:18
Panowie wszędzie jest opisane wymiana przedniego siłownika, a co z tylnym ? Jak zdjąć te boczki i od czego się zabrać ?

genior
01-04-12, 17:55
wszystko wyglada podobnie
a jak ściągać boczki najlepiej jest opisane w serwisówce

xadrian
10-04-12, 12:43
Kurcze mam problem ze zdjęciem tych tylnych boczków :/ Mógł by ktoś wkleić obrazek z tej serwisówki co odkręcić i za co pierwsze się wziąć demontując ten panel drzwi ? Ewentualnie zaznaczyć na tym obrazku KLIK (http://dl.dropbox.com/u/4953104/2012-04-10%2012.11.04.jpg) co odkręcić i od którego miejsca zacząć zdejmować bo być może za słabo to robię, ale nie chce nic urwać..

owsikk
10-04-12, 13:13
http://img28.imageshack.us/img28/7937/20120410121104.jpg
By trebit (http://profile.imageshack.us/user/trebit) at 2012-04-10

1. Zdjąć małą trójkątną zaślepkę przy szybie.
2. Zdjąć dużą zaślepkę na boczku podważając od dołu - będzie tam widoczne miejsce na wkrętak.
3. Zdjąć zaślepkę w klamce - są widoczne miejsca do włożenia czegoś płaskiego.
4. Odkręcić wkręty.
5. Zaczynając od dołu wypinać spinki boczka.
6. Odchylić boczek i przeciągnąć klamkę na wewnętrzną stronę.
7. Wypiąć kostkę od el. szyby, wypiąć spinkę trzymająca wiązkę
8. wysunąć boczek do góry.

xadrian
10-04-12, 13:32
Dzięki - właśnie o takie coś mi chodziło :)