Zobacz pełną wersję : Dwie pierdoły które chcę naprawić !!
Witam
Z góry uprzedzam, że zapoznałem się z FAQ ale potrzebuję jeszcze trochę info:
1) Sprawa dotyczy "Naprawa siłownika centralnego zamka" - padł mi silniczek od strony pasażera, taki jak tu: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?60372-Zr%F3b-to-sam-spis-tre%B6ci-w-FAQ -
Czy ktoś z was może podać numer seryjny tego silniczka, tak żebym mógł dobrać jakiś zastępczy !!
2) Sprawa spryskiwaczy reflektorów - Podła mi najprawdopodobniej pompka - proszę o podanie numeru seryjnego pompki lub może jakiegoś zamiennika jeżeli toś z was przerabiał już ten temat :) ... pompka do szyb (przednia i tylna działają) wiec chodzi o tą trzecią najbliżej zderzaka
Pozdrawiam
Qbey
Samego silniczka nie dokupisz. Lepiej wsadzić uniwersalny siłownik CZ. A co do numerów seryjnych to korzystaj z TEGO (http://japancars.ru/cat/honda/)
Samego silniczka nie dokupisz. Lepiej wsadzić uniwersalny siłownik CZ. A co do numerów seryjnych to korzystaj z TEGO (http://japancars.ru/cat/honda/)
Tak tez myślałem, siłownik zamka już zakupiony na allegro..
Za link do strony dzięki, jakby co to nr pompki do reflektorów to: 76806-S6D-S01 - ktoś może użył jakiegoś zamiennika?
Pozdro
Na pewno pompka, ja miałem tak, że po prostu jeden z wężyków spadł z końcówki i spryski nie działały. Wystarczyło rozebrać założyć i wężyk na opaskę metalową skręcaną dać :P
Jak to jest z tymi uniwersalnymi siłownikami, rzeczywiście wszystkie tak doskonale pasują ? Bo szczerze, to wolałbym OEM niż coś przerabiać. U mnie też padł.
Siłownik uniwersalny nie podejdzie P&P trzeba troszkę porzeźbić aby go zamocować. Jeśli OEM to szukaj w używanych bo cena nowego pewnie powaliłaby nawet konia.
Siłownik uniwersalny nie podejdzie P&P trzeba troszkę porzeźbić aby go zamocować. Jeśli OEM to szukaj w używanych bo cena nowego pewnie powaliłaby nawet konia.
Mam inne zdanie na ten temat !
Siłownik z allegro - najtańszy spokojnie wystarczy - koszt parenaście złociszy .. + zdjęcie boczków + 3h czasu wolnego ( na spokojnie i bez nerwów)
Siłownik działa już prawie 6 miechów - dlatego uważam że zakup jest jak najbardziej udany. Jest na pewno silniejszy od seryjnego.
W kwest montażu, użyłem fabrycznych otworów na przykręcenie do drzwi.
Trzeba jedynie delikatnie wyprofilować pręcik cięgna i tyle.
Pozdrawiam
Qbey
Słowo w słowo Qbey - prosta sprawa nawet dla nowicjusza.
a ja uaktualniłem manual naprawy siłownika, jest w zrób to sam, tylko widać nikt tam nie zagląda..
Panowie wszędzie jest opisane wymiana przedniego siłownika, a co z tylnym ? Jak zdjąć te boczki i od czego się zabrać ?
wszystko wyglada podobnie
a jak ściągać boczki najlepiej jest opisane w serwisówce
Kurcze mam problem ze zdjęciem tych tylnych boczków :/ Mógł by ktoś wkleić obrazek z tej serwisówki co odkręcić i za co pierwsze się wziąć demontując ten panel drzwi ? Ewentualnie zaznaczyć na tym obrazku KLIK (http://dl.dropbox.com/u/4953104/2012-04-10%2012.11.04.jpg) co odkręcić i od którego miejsca zacząć zdejmować bo być może za słabo to robię, ale nie chce nic urwać..
http://img28.imageshack.us/img28/7937/20120410121104.jpg
By trebit (http://profile.imageshack.us/user/trebit) at 2012-04-10
1. Zdjąć małą trójkątną zaślepkę przy szybie.
2. Zdjąć dużą zaślepkę na boczku podważając od dołu - będzie tam widoczne miejsce na wkrętak.
3. Zdjąć zaślepkę w klamce - są widoczne miejsca do włożenia czegoś płaskiego.
4. Odkręcić wkręty.
5. Zaczynając od dołu wypinać spinki boczka.
6. Odchylić boczek i przeciągnąć klamkę na wewnętrzną stronę.
7. Wypiąć kostkę od el. szyby, wypiąć spinkę trzymająca wiązkę
8. wysunąć boczek do góry.
Dzięki - właśnie o takie coś mi chodziło :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.