PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc przy budowie silnika



bushmen1990
27-08-11, 21:14
wiec zaczne tak silnik d13b2
koszty do wydania ok 12000
cel: bardzo mocne 1.3 na 1/4
mam takie plany
kolektor 4-2-1 reszta 2 cale i koncowy
lekkie kollo zamachowe 212mm i przeglo do tego i pytane czy wejdzie?
walek wyczynowy,reg kolko i resszte osprzetu czyli talezyki itd
chlodnica oleju
ITB z suzuki 750
i chcialbym jeszcze wzmocnic dol troche panewki acl niewiiem co by jeszcze sie przydalo
prosilbym o informacje co zmienic i porady:)
dodam ze auto zostalo wyremontowane cale zawieszenie nowe hamulce i pomalowane
caly srodek wylecial i wstawilem fotele kubelkowe z pasami
wszystko przy samochodzie robie sam
pozdrawiam:)

reaktor
27-08-11, 21:30
12.000?

bushmen1990
27-08-11, 21:36
tak a moze i nawet wiecej

emon123
27-08-11, 22:13
kup inną honde z mocniejszym silnikiem:)

konrad739
27-08-11, 22:24
Jezieli chcesz koniecznie dlubac w d13 to zrob d13z6 i do tego turbine zalozysz i bd mocne 1,3 ktos na forum mial turbinke w 1,3 ale nie moge znalezc jego tematu

Konrad84
27-08-11, 22:33
skoro chce startowac na 1/4 to by wylądował w turbo. Zrób sobie dobre 1.5 do mini, znajdź jazza NoName-a i od takiego setupu można zacząć :)

reaktor
27-08-11, 23:03
walek wyczynowy do 1.3 oho ... chyyba jak sobie wystrugasz
chłodnica oleju ?nie zapomnij o spadochronie żeby zatrzymac tego potwora
, zrób sobie pozłacaną pokrywę zawór przynajmniej będzie wyglądać bo jeżdzic to i tak nie bedzie adekwatnie do włożonych funduszy

bushmen1990
28-08-11, 08:48
kolektory i reg kolko juz jest a walek bedzie robiony na zamowienie

jasiek09
28-08-11, 08:55
bedzie robiony na zamowienie a jest sens? Nie lepiej dopreżyć silnik głowicą d16z6 z vteciem a do tego włożyć któryś z ostrych wałków i wystroić ?

Saiti
28-08-11, 13:02
kolektory

a jaki ssący? :)

Załóż głowicę od Y7, przerób na wielopunkt, dopręż go, CAI, średnica wydechu nie więcej niż 2 cale, wałek i tyle.

bushmen1990
28-08-11, 13:15
wydechowy :) glowice zoostawie taka jaka jest zrobie porting i dam ITB a srednica wydechu bedzie 2 caale nie wieksza

majson
28-08-11, 15:08
to ma byc najmocnijesze n/a czy boost ??
n/a z 1.3 da rade wycisnac 160KM i moze nawet wiecej.
w 12tysiach sie tak srednio zmiescisz bo ja bym do tego klad odrazu kucizne i tloki doprezajace. wydech 2.25''.
czapke zmienic na z6 albo jak nie chcesz miec vteca to y7

Saiti
28-08-11, 15:39
Gaźnik też zostawiasz? :)

bushmen1990
28-08-11, 15:52
n/a zamiast gaznika bedzie na przepustnicach od suzuki

Saiti
28-08-11, 16:26
A czemu się upierasz na tą głowicę? Chcesz wyciągnąć więcej to załóż głowicę od D16Y7

bushmen1990
28-08-11, 18:55
no ok to zmienie i glowice na d16y7
a powiedz mi czym ona sie rozni od d13b2

majson
28-08-11, 20:20
Roznice sa spore i znaczace przy takiej budowie. opdrazu zapodawaj walek od bisimoto ktory robi walki do y7
http://www.youtube.com/watch?v=zN-Fq0WDaks

bushmen1990
28-08-11, 20:48
a powiedz mi pakowac sie w itb czy jakis kolektorek zapodac?

majson
28-08-11, 20:58
a powiedz mi pakowac sie w itb czy jakis kolektorek zapodac?
Najlepiej do mega projektu robic itb.

Sebek_WWL
30-08-11, 11:04
Moim zdaniem dobre rozwiazanie to
Blok d15 z tlokami d13 glowica d16z6 po portingu i planowaniu do tego wałek stage2 + kółko reg. Skrzynia hybryda itb elektryka obd1 p28 wydech 2cale kolektor 4:2:1 strojenię i swap hamulcy bo musisz jakos wychamowac i to co zostanie w odchudzenie auta bo to najtansze konie ...

Whiplash
30-08-11, 11:08
Moim zdaniem dobre rozwiazanie to
Blok d15 z tlokami d13 glowica d16z6 po portingu i planowaniu do tego wałek stage2 + kółko reg. Skrzynia hybryda itb elektryka obd1 p28 wydech 2cale kolektor 4:2:1 strojenię i swap hamulcy bo musisz jakos wychamowac i to co zostanie w odchudzenie auta bo to najtansze konie ...

dobrze prawi :D taki setup zostawia wszystko w tyle :D

Sebek_WWL
30-08-11, 12:09
Moze nie wszystko ale jakos bedzie sie odpychac