Zobacz pełną wersję : Magik który ogarnie zainstalowanie kompresora Eaton M62 do civic ej8 D16Y8
szukam kogoś kto już takie coś robił albo ma pochytane jak to zrobić i może mi coś poradzić bo ja zupełnie się na tym nie znam
Yotomeczek86
25-08-11, 18:31
Nie ten dział ! Od tego masz Turbo NA Swap. JHM , SSG, Empire Racing, kolega 81Saren innych nie pamiętam i przepraszam że nie wymieniłem ;)
Raportowany
sorki już jest przeniesiony wiec wszystko ok
z Gliwic najbliżej masz do emg Wrocław
mieszkam koło niego
tez ładuje etona do z6
mozesz na priv pisac
jak cos
zebys na darmo nie jeżdził
chciałem to raczej zrobić sam bo ponoć założenie jest dziecinnie proste tylko ustawienia to musi już być ktoś pochytany w tym temacie
to zbieraj czesci do kupy i zakładaj
przyjedziesz tylko na strojenie
a silnik masz w pełni sprawny?
tak silnik jest igła wszystko zrobione wiec jest igła. Ile w przybliżeniu mogę osiągnąć koni?? teraz jest 125
powodzenia jeżeli nie kupisz gotowego kitu .........
Nic nie jest takie proste musisz wyspawac mocowanie na kompresor. Jak zrobisz krzywo bedzie darło pasek. Orurowania tez trzeba wyspawać, I dobrac odpowiedni pasek. Ogulnie nic trudnego ale trzeba troche wiedziec pare zeczy
ze spawaniem takich różnych rzeczy mam do czynienia na co dzień wiec spoko
czyli ten "magik" z tematu, to Ty? jak zaczniesz drutować, to założysz jeszcze z 5 tematów, po złożeniu znowu kilka i będzie "spoko"
tomekpoznan
27-08-11, 18:23
Wszystko idzie ogarnąć tylko trzeba mieć pojęcie jak i mieć czym. W którą stronę będziesz kręcił kompresor. U mnie wyszło 214 koników
czy do tego potrzebuję wydajniejsza pompe paliwa???
Na ~200KM seryjna da radę, wtryski też.
Na ~200KM seryjna da radę, wtryski też.
Wątpię, że seryjne wtryski są "ok" przy doładowaniu 0,5b.
tomekpoznan
28-08-11, 23:41
Wtryski na pewno nie dadzą rady. Przy takim dładowaniu 370cc pracują w około 90-95% wydajności. Prześledź tematy tu na forum to dużo się dowiesz
skąd masz taką informacje że 370 w D serii przy 0,5 B pracują na 95 % ?
tomekpoznan
29-08-11, 09:00
Zobacz chociaż by projekt Carlsa. Pisał, że jego wtryski pracują na granicy swojej wydajności
czyli tylko wtryski muszę zmienić tak?? pompa da rade to dobrze ale słyszałem ze musze zmapować komputer pod względem pompy paliwa
info o które się pytasz to podstawy i obawiam się że będzie bum a nie jazda 200km potworkiem
to co potrzebujesz na 100%
kompresor
orurowanie
remap kompa lub świnka
przydał by się coolerek
wtryski
to jest na dzień dobry bez tryliona pierdołek które wyjdą w trakcie
Yotomeczek86
29-08-11, 16:45
No i jak silnik lubi pić oliwę to remont na dobrych gratach obowiązkowy. No chyba że Ciebie stać zarznąć silnik i drugi kupić.
tomekpoznan
29-08-11, 16:51
Rrzeczy niezbędne:
- wtryski
- orurowanie ze stożkiem
- IC
- strojenie
- blow off bądź dv
Warto zainwestować:
- komplet zegarów
- lepsze sprzęgło
- wydajniejsza chłodnica (np od B serii)
- jakieś porządne opony
Jak masz jakieś pytania/wątpliwości to zapraszam na pw bo jestem na bierząco w temacie
seryjne wtryski spokojnie będą dzialac przy 200KM, ew trzeba zmienic regulator ciśnienia paliwa na ten z C4/C6
Zobacz chociaż by projekt Carlsa. Pisał, że jego wtryski pracują na granicy swojej wydajności
i własnie dlatego zadałem takie pytanie :)... ludzie wiele rzeczy wypisują
tomekpoznan
30-08-11, 19:46
Ja osobiście nie spotkałem żadnego projektu z Eatonem w D16 z wtryskami mniejszymi niż 350cc. Według Rysia ze strojenia.pl wtryski wielkości 370cc są niezbędne. Może jest inaczej ale wolałem nie jechać do Warszawy na marne i wracać tylko po nowe wtryski
a znajde gdzieś tańsze wtryski 370cc bo gdzieś na necie znalazłem za 1600zł komplet troszkę dużo jak dla mnie:(
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/400cc-Honda-Civic-Integra-Turbo-D16-B18-Fuel-Injectors-/200647627148?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2eb787d18c#ht_1141wt_1165
Ja osobiście nie spotkałem żadnego projektu z Eatonem w D16 z wtryskami mniejszymi niż 350cc. Według Rysia ze strojenia.pl wtryski wielkości 370cc są niezbędne. Może jest inaczej ale wolałem nie jechać do Warszawy na marne i wracać tylko po nowe wtryski
Ryś opowiada brednie i tak ludzie powtarzają. Wystarczy zwiększyć ciśnienie paliwa regulatorem z B18 i można latać do 200KM na seryjnych wtryskach.
ITRy mają te same wtryski co D15,D16 - 240cc i jeżdza z mocą 220-230KM. Ciekawe czemu fabryka nie dała im zalecanych przez Rysia 370-tek.
Yotomeczek86
31-08-11, 11:59
Też nie raz już czytałem o tym zabiegu z regulatorem od B18.. i seryjnych wtryskach.Po co wydawać kasę na wtryski skoro seryjne dadzą radę. Bo akurat na temat kompresora czytam sporo - mam ochotę zamontować ;)
tomekpoznan
31-08-11, 23:39
Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Nie tylko Ryś twierdzi, że potrzebne są większe wtryski. Ale skoro tak twierdzisz to tak rób, i jak ktoś chce niech też tak robi. Ja osobiście wolałem nie testować tego na sobie bo na strojenie mam kawał drogi i to co mógł bym zaoszczędzić na wtryskach mógł bym stracić na paliwo. Jednocześnie nie twierdzę, że nie masz racji.
bez sensu wydasz na same wtryski tyle co na strojenie
podjedz na strojenie do kogos kto bardziej ogrania temat np. do wrocławia
a jak masz wątpliwosci to sprawdż sobie z jakimi wtryskami sa sprzedawane JRSC na ebay'u
tam regulator ciśnienia jest w zestawie
tomekpoznan
01-09-11, 00:50
Czyli, że co Ryś nie ogarnia;) To chyba lekka przesada. Mój projekt skończony i nie mam potrzeby już kombinować z regulatorem. Ktoś kto będzie składa swój projekt niech sprawdza i testuje
może ma "inną metodę"
Sporo osób jeżdzi na mniejszych wtryskach wiec na pewno jest taka możliwość
ja osobiscie zakładam jrsc do d serii i zostaje przy seryjnych wtryskach i regulatorze
ja osobiscie zakładam jrsc do d serii i zostaje przy seryjnych wtryskach i regulatorze
Dokładnie tak to u mnie śmigało na 0,5 bara :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.