PDA

Zobacz pełną wersję : Magik który ogarnie zainstalowanie kompresora Eaton M62 do civic ej8 D16Y8



jdm25
25-08-11, 18:20
szukam kogoś kto już takie coś robił albo ma pochytane jak to zrobić i może mi coś poradzić bo ja zupełnie się na tym nie znam

Yotomeczek86
25-08-11, 18:31
Nie ten dział ! Od tego masz Turbo NA Swap. JHM , SSG, Empire Racing, kolega 81Saren innych nie pamiętam i przepraszam że nie wymieniłem ;)

Raportowany

jdm25
25-08-11, 20:47
sorki już jest przeniesiony wiec wszystko ok

Konrad84
25-08-11, 21:00
z Gliwic najbliżej masz do emg Wrocław

reaktor
25-08-11, 22:00
mieszkam koło niego
tez ładuje etona do z6
mozesz na priv pisac
jak cos
zebys na darmo nie jeżdził

jdm25
26-08-11, 14:54
chciałem to raczej zrobić sam bo ponoć założenie jest dziecinnie proste tylko ustawienia to musi już być ktoś pochytany w tym temacie

reaktor
26-08-11, 15:07
to zbieraj czesci do kupy i zakładaj
przyjedziesz tylko na strojenie

a silnik masz w pełni sprawny?

jdm25
26-08-11, 18:59
tak silnik jest igła wszystko zrobione wiec jest igła. Ile w przybliżeniu mogę osiągnąć koni?? teraz jest 125

reaktor
26-08-11, 19:16
coś między 190-210

jdm25
26-08-11, 20:46
no to świetnie hehe:D:D

Konrad84
27-08-11, 01:28
powodzenia jeżeli nie kupisz gotowego kitu .........

DjHammer
27-08-11, 13:23
Nic nie jest takie proste musisz wyspawac mocowanie na kompresor. Jak zrobisz krzywo bedzie darło pasek. Orurowania tez trzeba wyspawać, I dobrac odpowiedni pasek. Ogulnie nic trudnego ale trzeba troche wiedziec pare zeczy

jdm25
27-08-11, 14:34
ze spawaniem takich różnych rzeczy mam do czynienia na co dzień wiec spoko

Grzegunio
27-08-11, 17:58
czyli ten "magik" z tematu, to Ty? jak zaczniesz drutować, to założysz jeszcze z 5 tematów, po złożeniu znowu kilka i będzie "spoko"

tomekpoznan
27-08-11, 18:23
Wszystko idzie ogarnąć tylko trzeba mieć pojęcie jak i mieć czym. W którą stronę będziesz kręcił kompresor. U mnie wyszło 214 koników

jdm25
28-08-11, 14:41
czy do tego potrzebuję wydajniejsza pompe paliwa???

smad
28-08-11, 17:01
Na ~200KM seryjna da radę, wtryski też.

maciu$
28-08-11, 21:50
Na ~200KM seryjna da radę, wtryski też.
Wątpię, że seryjne wtryski są "ok" przy doładowaniu 0,5b.

tomekpoznan
28-08-11, 23:41
Wtryski na pewno nie dadzą rady. Przy takim dładowaniu 370cc pracują w około 90-95% wydajności. Prześledź tematy tu na forum to dużo się dowiesz

4mell
29-08-11, 07:27
skąd masz taką informacje że 370 w D serii przy 0,5 B pracują na 95 % ?

tomekpoznan
29-08-11, 09:00
Zobacz chociaż by projekt Carlsa. Pisał, że jego wtryski pracują na granicy swojej wydajności

jdm25
29-08-11, 12:43
czyli tylko wtryski muszę zmienić tak?? pompa da rade to dobrze ale słyszałem ze musze zmapować komputer pod względem pompy paliwa

drvtec
29-08-11, 15:51
info o które się pytasz to podstawy i obawiam się że będzie bum a nie jazda 200km potworkiem

to co potrzebujesz na 100%
kompresor
orurowanie
remap kompa lub świnka
przydał by się coolerek
wtryski

to jest na dzień dobry bez tryliona pierdołek które wyjdą w trakcie

Yotomeczek86
29-08-11, 16:45
No i jak silnik lubi pić oliwę to remont na dobrych gratach obowiązkowy. No chyba że Ciebie stać zarznąć silnik i drugi kupić.

tomekpoznan
29-08-11, 16:51
Rrzeczy niezbędne:
- wtryski
- orurowanie ze stożkiem
- IC
- strojenie
- blow off bądź dv

Warto zainwestować:
- komplet zegarów
- lepsze sprzęgło
- wydajniejsza chłodnica (np od B serii)
- jakieś porządne opony

Jak masz jakieś pytania/wątpliwości to zapraszam na pw bo jestem na bierząco w temacie

Furious
29-08-11, 17:44
seryjne wtryski spokojnie będą dzialac przy 200KM, ew trzeba zmienic regulator ciśnienia paliwa na ten z C4/C6

4mell
30-08-11, 19:10
Zobacz chociaż by projekt Carlsa. Pisał, że jego wtryski pracują na granicy swojej wydajności

i własnie dlatego zadałem takie pytanie :)... ludzie wiele rzeczy wypisują

tomekpoznan
30-08-11, 19:46
Ja osobiście nie spotkałem żadnego projektu z Eatonem w D16 z wtryskami mniejszymi niż 350cc. Według Rysia ze strojenia.pl wtryski wielkości 370cc są niezbędne. Może jest inaczej ale wolałem nie jechać do Warszawy na marne i wracać tylko po nowe wtryski

jdm25
31-08-11, 10:33
a znajde gdzieś tańsze wtryski 370cc bo gdzieś na necie znalazłem za 1600zł komplet troszkę dużo jak dla mnie:(

reaktor
31-08-11, 10:55
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/400cc-Honda-Civic-Integra-Turbo-D16-B18-Fuel-Injectors-/200647627148?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2eb787d18c#ht_1141wt_1165

Furious
31-08-11, 11:52
Ja osobiście nie spotkałem żadnego projektu z Eatonem w D16 z wtryskami mniejszymi niż 350cc. Według Rysia ze strojenia.pl wtryski wielkości 370cc są niezbędne. Może jest inaczej ale wolałem nie jechać do Warszawy na marne i wracać tylko po nowe wtryski
Ryś opowiada brednie i tak ludzie powtarzają. Wystarczy zwiększyć ciśnienie paliwa regulatorem z B18 i można latać do 200KM na seryjnych wtryskach.
ITRy mają te same wtryski co D15,D16 - 240cc i jeżdza z mocą 220-230KM. Ciekawe czemu fabryka nie dała im zalecanych przez Rysia 370-tek.

Yotomeczek86
31-08-11, 11:59
Też nie raz już czytałem o tym zabiegu z regulatorem od B18.. i seryjnych wtryskach.Po co wydawać kasę na wtryski skoro seryjne dadzą radę. Bo akurat na temat kompresora czytam sporo - mam ochotę zamontować ;)

tomekpoznan
31-08-11, 23:39
Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Nie tylko Ryś twierdzi, że potrzebne są większe wtryski. Ale skoro tak twierdzisz to tak rób, i jak ktoś chce niech też tak robi. Ja osobiście wolałem nie testować tego na sobie bo na strojenie mam kawał drogi i to co mógł bym zaoszczędzić na wtryskach mógł bym stracić na paliwo. Jednocześnie nie twierdzę, że nie masz racji.

reaktor
01-09-11, 00:27
bez sensu wydasz na same wtryski tyle co na strojenie
podjedz na strojenie do kogos kto bardziej ogrania temat np. do wrocławia

a jak masz wątpliwosci to sprawdż sobie z jakimi wtryskami sa sprzedawane JRSC na ebay'u
tam regulator ciśnienia jest w zestawie

tomekpoznan
01-09-11, 00:50
Czyli, że co Ryś nie ogarnia;) To chyba lekka przesada. Mój projekt skończony i nie mam potrzeby już kombinować z regulatorem. Ktoś kto będzie składa swój projekt niech sprawdza i testuje

reaktor
01-09-11, 01:53
może ma "inną metodę"
Sporo osób jeżdzi na mniejszych wtryskach wiec na pewno jest taka możliwość

4mell
01-09-11, 07:22
ja osobiscie zakładam jrsc do d serii i zostaje przy seryjnych wtryskach i regulatorze

Nowy Kubi
04-09-11, 15:57
ja osobiscie zakładam jrsc do d serii i zostaje przy seryjnych wtryskach i regulatorze

Dokładnie tak to u mnie śmigało na 0,5 bara :)