PDA

Zobacz pełną wersję : EG8 Swap D15B3 z blokiem D13B2 swap na oryginał



sledzik
24-08-11, 19:11
Czy na podstawie tego zdjęcia możecie określić, co faktycznie siedzi pod maską ?
http://i0.simplest-image-hosting.net/168bf183b2abe8bc9188aacc163dd507/21052011361.jpg


Wg mnie sprawa wygląda tak :

oryginalnie wg VIN był tutaj D15B3, kolesiowi w październiku się okazało że auto nie ma kompresji i żre olej, to dużo nie myśląc kupił silnik D13B2 i kazał zeswapować.

Na chwilę obecną na bloku mam napisane D13B2, na co równiez wskazywał by fakt, że w kolektorze jest lambda, natomiast brak komputera (w ogóle brak wiązki od kompa) każe mi podejrzewać, że gaźnik siedzi nadal od D15B3.
Auto chodzi, odpala bez problemu, pali.... ok. 9,5 l benzyny po mieście.

Czy jest możliwość, że cała GÓRA poza blokiem jest od D15b3, tylko blok wstawiony mniejszy ?
czy w takim wypadku wystarczyło by kupić spód w dobrym stanie i podpiąć pod to, co jest ?
ewentualnie - czy jest ktoś z Łodzi lub okolic, kto by mógł fachowym okiem ocenić co tam faktycznie jest pod maską ?


czy silniki 1.5 i 1.3 miały taką samą skrzynie ?
przykładowo - na 2.5 tyś obrotów na 5-ce mam ok. 90km/h

mastach
25-08-11, 13:32
kolego na moje oko to do Twojego auta ktoś wstawił goły słupek(blok+głowica) d13b2 a osprzęt został od d15b3 bo prawie wszystkie silniki d-Seri miały wymienny osprzęt silnika...