clientR
12-04-07, 14:15
Witam wszystkich ponownie z moim problememHistoria opisana tu (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=20825)
Niestety do dnia dzisiejszego nie poradziłem sobie z tym problemem, przewertowałem swoje auto po wzgledem stanu zawiszenia, układu kierowniczego w dwóch ASO Hondy i nie mam żadnych luzów. Tarcze hamulcowe wymienione.
Mam pytanie czy ktoś z was stosował wyrównoważanie kół czyli coś takiego artykuł 1 (http://www.vectraklub.pl/porady/3-drgania_kola_kierownicy.htm) i artykuł 2 (http://www.latex.net.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=12)
Dlaczego o to się pytam, bo wszystko zaczeło się od wyważenia kół w naszym kraju, oraz dopiero po przeczytaniu artukułu z 1 linka skapowałem po co ktoś (czyli niemiec) robił na moich alusach od wewnątrz cienką żółtą kreskę na ranciku felgi (czyli procedura układania opony na feldze - opisane w Link 1).
Więc czy ktoś się spotkał z takim zabiegiem i go stosował ??
Pozdrawiam
Niestety do dnia dzisiejszego nie poradziłem sobie z tym problemem, przewertowałem swoje auto po wzgledem stanu zawiszenia, układu kierowniczego w dwóch ASO Hondy i nie mam żadnych luzów. Tarcze hamulcowe wymienione.
Mam pytanie czy ktoś z was stosował wyrównoważanie kół czyli coś takiego artykuł 1 (http://www.vectraklub.pl/porady/3-drgania_kola_kierownicy.htm) i artykuł 2 (http://www.latex.net.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=12)
Dlaczego o to się pytam, bo wszystko zaczeło się od wyważenia kół w naszym kraju, oraz dopiero po przeczytaniu artukułu z 1 linka skapowałem po co ktoś (czyli niemiec) robił na moich alusach od wewnątrz cienką żółtą kreskę na ranciku felgi (czyli procedura układania opony na feldze - opisane w Link 1).
Więc czy ktoś się spotkał z takim zabiegiem i go stosował ??
Pozdrawiam