Zobacz pełną wersję : Cena zestawu turbo dla civica V gen 1.5
Witam. Mam do Was pytanie, ile musialbym wydac na caly zestaw aby zamontowac turbo w silniku 1.5 , 90km
Szukalem na forum , widzialem podobne tematy ale troszke juz stare.
Chodzi mi o uzywany zestaw (o ile jest to oplacalne , doradzcie )
Jestem nowy wiec bez bicia prosze :)
jesli to d15b2 to najpierw bym pomyslal o mpfi ewentualnie minime a potem dopiero o turbo ;)
Bez tego nie da rady? Chce po taniosci :d
Chce po taniosci :d
To zapomnij o turbo, bo to na pewno nie będzie tania opcja. IMO Turbo w d15 jest bez sensu.
To zapomnij o turbo, bo to na pewno nie będzie tania opcja. IMO Turbo w d15 jest bez sensu.
Zgadza się, wystraczy poczytać na forum. Lepiej zrób jak napisal kolega wyżej, wielopunkt z głowicą z6 i bedzie to jeździło. Widziałem na forum ktos miał na sprzedaż zestaw turbo do d-serii za 1200zł ale turbosprężarka była do regeneracji i nie pamietam czy kolektor tam był.
nie słuchaj ich
bzdury gadają bo sie nie znają
http://trendgears.com/ebay/Epartsgogo/Acessories/ElectricTurbo-Epart.jpg
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ELECTRIC-TURBO-POWER-AIR-INTAKE-SUPERCHARGER-KIT-DODGE-/260830713861?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cbab8d805#ht_6728wt_1026
nie słuchaj ich
bzdury gadają bo sie nie znają
http://i15.photobucket.com/albums/a375/Irani/Audisupercharger.jpg
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ELECTRIC-TURBO-POWER-AIR-INTAKE-SUPERCHARGER-KIT-DODGE-/260830713861?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cbab8d805#ht_6728wt_1026
Szydera czy twoja opinia:D
Jak opinia to gratuluje:D
D15B2 na turbo da 120 koni....na 0.5 baraaaaa:D juz ktos to robil nie sluchal innych:D
Masz B2 to walnij B7 albo Mini :D
tak to moja opinia
a tu kolejna
jestem wieloletnim zawnsowanym tunnerem i po wieloletnich zmganiach jasno moge stwierdzić : DA SIĘ
jak to osiągnąc ? to proste , postępuj zgodnie z poniższymi punktami
STAGE 1:
Po pierwsze musisz zadbać o stan twojej jednostki napędowej i zaaplikować specjalną substancję poprawiającą osiągi
tzw. aqua tunning
http://www.ceramizer.pl/
STAGE 2
powinnieneś pomyśleć o wzbogaceniu mieszanki paliwa co wyraźnie poprawi parametry twojego auta
polecam
http://www.magnetyzer.net.pl/
STAGE 3
to już grube mody i sporo mocy
warto pomyśleć o turbinie
Niestety jest ona dostępna tylko za ocanem w USA ojczyźnie prawdziwych tunerów
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA-ELECTRIC-SUPERCHARGER-TURBO-626-MIATA-RX8-PROTEGE-/320747237811?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4aae0671b3#ht_2942wt_1165
Wszystkie powyższe mody zastosowałem u siebie i muszę przyznać auto rakieta!!!!!!!!!!!!!!
KOWAL ziom
23-08-11, 23:07
nie słuchaj ich
bzdury gadają bo sie nie znają
http://trendgears.com/ebay/Epartsgogo/Acessories/ElectricTurbo-Epart.jpg
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ELECTRIC-TURBO-POWER-AIR-INTAKE-SUPERCHARGER-KIT-DODGE-/260830713861?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cbab8d805#ht_6728wt_1026
e-turbo... hmmmm... jako opcja doładowania do auta na co dzień... śmiech na sali. Jak brać to jako chwilowy zastrzyk mocy (bo tak to działa)... ma to jakiś tam sens. Koszt relatywnie niewielki, a przyrost rzędu 10-20% jest odczuwalny (zależy od silnika). Tyle tylko, że na chwilę. AT2000 się tym zajmuje w Polsce. Swojego czasu mocno się tym interesowałem. Jest to swojego rodzaju alternatywa dla NOS-a.
Ale jak chcesz turbo, to najpierw silnik ogarnij, żeby to wszystko miało ręce i nogi. Szczególnie, jeżeli ma to być low cost.
. Jest to swojego rodzaju alternatywa dla NOS-a.
.
chyba dla suszarki do włosów
na kempingu w sam raz
podchodzi niewiasta i pyta czy nie masz suszarki pozyczyć aty otwierasz maske i wuala
przy okazji zapraszasz na audiencje do namiotu
na wspólne zaplatanie warkocza i pasemka
KOWAL ziom
23-08-11, 23:16
tak to moja opinia
a tu kolejna
jestem wieloletnim zawnsowanym tunnerem i po wieloletnich zmganiach jasno moge stwierdzić : DA SIĘ
jak to osiągnąc ? to proste , postępuj zgodnie z poniższymi punktami
STAGE 1:
Po pierwsze musisz zadbać o stan twojej jednostki napędowej i zaaplikować specjalną substancję poprawiającą osiągi
tzw. aqua tunning
http://www.ceramizer.pl/
STAGE 2
powinnieneś pomyśleć o wzbogaceniu mieszanki paliwa co wyraźnie poprawi parametry twojego auta
polecam
http://www.magnetyzer.net.pl/
STAGE 3
to już grube mody i sporo mocy
warto pomyśleć o turbinie
Niestety jest ona dostępna tylko za ocanem w USA ojczyźnie prawdziwych tunerów
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA-ELECTRIC-SUPERCHARGER-TURBO-626-MIATA-RX8-PROTEGE-/320747237811?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4aae0671b3#ht_2942wt_1165
Wszystkie powyższe mody zastosowałem u siebie i muszę przyznać auto rakieta!!!!!!!!!!!!!!
jesteś aby trzeźwy??? ;)
Bardziej oplaci mi sie swap na b18 czy turbo? Czytajac ten temat nie wiem czy posty niektorych to ironia czy nie. Jak juz pisalem , srednio sie znam.
I turbo i B18 to koszt ok. 7000zł?
Najlepszym "tanim" rozwiązaniem będzie to co pisał reaktor.
najbardziej opłaca sie zakupić całego angola z b18
przekładasz sobie silnik i hamulce
i co tam jeszcze wejdzie
dobrego niebitego angola mozna wychaczyc juz za 700 funtów jak jestes ogarniety i sam go sobie przyprowadzisz
ze sprzedancyh czesci powinnienes pokryc koszty swapa cos powinno jeszcze zostac na mody
czyli wyjdzie koło 3-4 tys.
jak chcesz zeby wszystko zrobili za ciebie to tak jak pisał kolega 7k za sam silnik
ew wstaw d16z6
a w przyszłości dołożysz sobie kompresor eton'a
u nas podstawowy swap na b18c4 z wszystkimi potrzebnymi gratami to 6k
zawsze może zrobić tak jak gość na tym filmiku - koszt niewielki a efekt wymierny http://www.youtube.com/watch?v=5xE3m5PHCIE
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.