Zobacz pełną wersję : Z jakiego materiału dolot (własnej roboty)
Witam! Chce sobie sam wykonac dolot do filtra stożkowego K&N w Civic`u 5G (w profesjonalnym zakladzie chca 500zł). Bede przedluzal standardowa rure i do przedluzki filtr. Teraz moje pytanie z czego to zrobic, czym łączyc rury i gdzie kupic poszczególne czesci, uszczelki, rurki (moze jakis sklep w warszawie). A moze to jednak nie ma sensu bo nic nie zyskam taką robotą? Prosze o podpowiedzi i sugestie. Wielkie dzieki
Z pcv juz o tym było :evil:
Do not underestimate the power of CastoRama... czyli nie ma to jak porządna kibel-rurka :twisted: :lol: :wink:
Z rury karbowanej do pieców C.O. :idea:
Pawel ma z kwasowki i tez jest git :)
Z rury karbowanej do pieców C.O. :idea:
Jesli chodzi o dolot do stozka to tak :)
Natomiast jesli chodzi o power rure to polecam ten zaklad. kupilem tam w miare tanio kwasowke.
Mapka Dojazdu:
http://euro2003.boo.pl/upload/up/pliki/Mapa-dojazdu.gif
Pozdrawiam
jaka dlugosc dolotu musi byc?
Czy po takim modzie już trzeba poprawiać program? Bo sam wstawiłem dolot i nie wiem :?
po takim skomplikowanym modzie wystrczy zresetowac ECU :)
i o ile nie jest bardzo skaszaniony ten dolot to powinno to cos dac
po takim skomplikowanym modzie wystrczy zresetowac ECU :)
i o ile nie jest bardzo skaszaniony ten dolot to powinno to cos dac
eee nabijasz się z tym resetem?? :shock:
nie :!: powinno sie zresetowac kompa po kazdym grzebaniu w dolocie, wydechu...
Da sie to zrobic na dyno day? Co jest do tego potrzebne i ile taka przyjemność stoi?
Da sie to zrobic na dyno day? Co jest do tego potrzebne i ile taka przyjemność stoi?
Chodzi ci o reset kompa? Nie kosztuje cie nic:
1. Wyciagasz bezpiecznik BACK-UP
2. Czekasz chwile, jak palisz, zapal :)
3. Wkladasz z powrotem, zeruja sie ustawienia radia i zegarka (u mnie tylko radia)
4. Odpalasz samochod uwazajac zeby nie bylo zadnego poboru mocy (swiatla, klima itp itd)
5. Czekasz dopoki nie zalaczy sie wiatrak - najlepiej jak odpalasz na zimnym silniku, wtedy czekasz na osiagniecie wlasciwej temp pracy i na zalaczenie sie wiatraka - przy dzisiejszych temperaturach troche to trwa ale nie cala noc :)
6. Jak sie wiatrak wylaczy to wylaczasz fure, odpalasz jeszcze raz, wyjezdzasz na trasie i jedziesz. Wazne zeby samochod chodzil w caly zakresie obrotow czyli nie zmieniasz biegu przy np 3k rpm tylko ciagniesz pare razy przez caly zakres. Najlepiej wyjechac na jakas trase i przycisnac go do oporow
Wracasz parkujesz rano jedziesz na dyno day :)
1. Wyciagasz bezpiecznik BACK-UP
To jeszcze tylko proszę wskazać, który to :)
Może być na schemacie z http://www.for-met.futuro.net.pl/
On jest umieszczony w puszce przy silniku, na obudowie powinienes miec opis i wlasnie napisane BACK-UP
Boomer, w takim krótkim czasie nie nauczysz prawidlowo autka wszystkich parametrów. Autko otrzyma prawidlowe mapy, ale doasuje sie optymalnie podczas codziennej jazdy, na to potrzeba ladnych kilku kilometrów w róznych warunkach. Juz lepiej bez reseta to zrobic, niz na szybko cos dzialac. Poza tym jak juz podepniesz autko pasami po wjechaniu na rolki, to nikt na ciebie nie bedzie czekal az, zdejmiesz dolot, pojedziesz na przejazdzke i znów wrócisz i od nowa przypinanie (to ci policza jako drugi pomiar), tylko szybkie mody podczas jednego wjazdu na rolki, beda liczone w cenie, czyli zmiana zaplonu, szybka zmiana dolotu, zdjecie paska wspomagania itd.
Jinjet zrobil reset kompa prze hamowaniem w zeszlym roku (po namowie Tomka), bo mial w miare swiezy dolot, no i nie wyszlo mu to na dobrze, wynik ponizej serii.
Eee ja nie pisze ze po 1 kilometrze luzik i wszystko gotowe, bo oczywiste ze potrzeba wiecej ich zrobic. Masz calkowita racje :)
LIO, ja zrozumiałem to tak, że mam reset zrobić w czwartek lub piątek i to mam właśnie zamiar zrobić. Zanim wyjadę poza miasto, to komp się nauczy pracy na niższych obrotach, a za miastem damu mu po garach do ogranicznika.
Co do modów na szybko - pomoże mi ktoś w sobotę, bom zielony?
On nie uczy sie na niskich obrotach tylko przy zamknietej przepustnicy (poprawcie mnie jesli sie myle). Poczytaj sobie na www Wombata tu masz linka:
http://www.altech.com.pl/wbt/index.html
Zrob reset dzisiaj i wyszalej sie do soboty :) Wg mnie pomoze. A w sobote mozesz na nas pewnie liczyc :)
Ja załozyłem seryjny dolot a kibel rure(czyt.pawer rure)zdiołem,moze trakcie pomiarów załoze go zpowrotem aby porównac.Na razie nie widze róznicy,tylko zauwazyłem ze mi wydech padł,czego wczesniej nie słyszałem.
wczoraj zresetowalem kompa... mam nadzieje, ze ustawi sie do soboty i wynik bedzie lepszy niz oststnim razem :wink:
Ja właśnie wróciłem z wyprawy :) 40 km, z czego ponad połowa na V-tecu, pod samym odcięciem. Banan z twarzy nie znika :D Tylko do załączenia sięwiatraczka stałem jak głupi pod blokiem 25 minut :?
Ja właśnie wróciłem z wyprawy :) 40 km, z czego ponad połowa na V-tecu, pod samym odcięciem. Banan z twarzy nie znika :D Tylko do załączenia się wiatraczka stałem jak głupi pod blokiem 25 minut :?
wiatraczek nie ma ci sie wlaczyc po powrocie z kilowania, tylko na samym poczatku, po skasowaniu ECU, podczas programowania pierwszych parametrów. Mysle ze tak wlasnie bylo, ale z wypowiedzi powyzszej, mozna wywnioskowac, jakbys czekal na zalaczenie wiatraka po podrózy 40km :?
Faktycznie, najpierw po resecie włączyłem silnik bez ruszania gazu i czekałem aż się rozgrzeje. Jak po 25 minutach wiatrak się wyłączył to wyłączyłem silnik. Potem znowu zapaliłem i ruszyłem już normalnie, żeby potem dać po garach. Wszystko zgodnie z zaleceniami. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.