Hej jak w temacie potrzębuje schematu kostek do wklejenia w wiązkę ODB1 kostek odb2a .Tak wiek wiem ze sie tego nie robi bo po co ale jednak musze :P
podpinam się przydało by się coś takiego
\http://img854.imageshack.us/img854/9063/ecuplugs.th.png (http://imageshack.us/photo/my-images/854/ecuplugs.png/)
pogrzebałem troszkę i troszke czasam w różnych językach może ktoś wytłumaczyć na nasze
Okablowania VTEC W 6-gi GEN Civic z użyciem DX / LX SZELKI
Niezbędne części:
-Crimpers/butt Connectors/1/4 "termokurczliwą lub lutowania / lutowania gun/1/8" termokurczliwą
-1 / 4 "krosno drutu więzi zip i czarnej taśmy elektrycznej
-OBD2 szpilki z części OBD2 uprzęży. Jeśli robisz / nie 5spd swap, depin pinów wtyczki D / przewody i wykorzystują je. Po prostu należy wyciąć je z powrotem na tyle daleko, aby można lutować / zaciskane na jej przedłużeniu. NIE używać OBD1, ponieważ mają one zupełnie inny styl pin.
-16g drutu. 20 'będzie dobrze.
-1x ring zaciskane na złącze do ziemi.
http://www.ff-squad.com/tech/wiring/wiring.99-01.jpg <--- KLIKNIJ
-Do 3 przewody do 2 konwersji drutu na IACV. Możesz uzyskać 2-przewodowe złącze w każdym złomowisku z WZ, EKS, i DC4 jest. Mam za 5 USD wysłane.
-Rozszerzanie złącze czujnika MAP około 5 "z 16g przewód i podłączyć go do czujnika MAP na korpusie przepustnicy.
-Znajdź pomarańczowy przewód od IACV że arent pomocą już na uprzęży w pobliżu wtyczki i wyjąć.
Jest zdjęciu:
http://www.ff-squad.com/tech/wiring/...-01_b-plug.jpg
-Użyj tego obrazu, aby poprowadzić Cię na jego usunięcie. Bądź ostrożny.
http://www.ff-squad.com/tech/wiring/...in_removal.jpg
-Move B6 do B23, jak stwierdzono na IACV.
-Move B15 do B12. Ten drut będzie dla VTEC. Na VTEC, podłącz zielony przewód do pomarańczowego na uprzęży. Jeśli nie masz oryginalnej wtyczki (jak większość przyzwyczajenie) to albo trzeba znaleźć 1 wtyk okrągły pin, i użyć go do drutu go, lub być getta uber i użyć żeńskie łopaty, i ukrywają / przechowywać go w miejscu taśmą izolacyjną.
-Run 16g przewód od przełącznika ciśnienia VTEC do ECU, i dodać OBD2 pin do niej. Następnie włóż go w gniazdo 10 na złącze "C" (patrz zdjęcie powyżej aby zobaczyć, gdzie 10C jest). Parter drugi przewód na ramie gdzieś. Ziemi baterii jest dobrym miejscem, jeśli nie dbasz o przewody pokazuje (lub po prostu zrobić dobrą robotę ukrywając go). Górny przewód powinien biec do ECU, a dolna krawędź powinna znajdować ziemi.
16g -Crimp/solder do końca jeden przewód, okrągła wtyczka stylu dla czujnika spalania stukowego za silnik (można użyć okrągłej, 2 przewodową wtyczkę jak używane do IACV lub wyłącznik ciśnie-VTEC. Tylko pamiętaj, aby połączyć poprawną drutu. Na 2 stykowe należy górze przewodu). Uruchom go do ECU i umieścić OBD2 pin na niego i włóż ją gniazdo 3 na złącza "C".
-Wrap wszystkie przewody z wiązki przewodów. Taśma w górę kończy się czarny taśmę, a następnie dodać krawat zip na każdym końcu więc robi się off z ciepła. Trzeba również dodać więzi zip całej wiązki przewodów dont tak wyjdzie.
To wszystko thats niezbędne do drutu VTEC pomocą DX / LX uprzęży.
grzebałem coś więcej i o jest co nie co
d16z6 p28 obd1
http://img196.imageshack.us/img196/9316/p28d16z6obd1b.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/196/p28d16z6obd1b.jpg/)
http://img684.imageshack.us/img684/9006/p28d16z6obd1c.th.gif (http://imageshack.us/photo/my-images/684/p28d16z6obd1c.gif/)
d16y7 p2e obd2
http://img833.imageshack.us/img833/5447/p2ed16y7obd22.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/833/p2ed16y7obd22.jpg/)
http://img69.imageshack.us/img69/7417/p2ed16y7obd2c.th.gif (http://imageshack.us/photo/my-images/69/p2ed16y7obd2c.gif/)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.