PDA

Zobacz pełną wersję : B16A zonk



NOLAN
16-08-11, 11:08
Jakiś czas temu po wypadzie na tor odezwała się panewa w aucie znajomego, odrazu zgasiliśmy silnik i zaciągneliśmy auto do domu na linie.Co okazało się po otworzeniu silnika przeszło nasze najśmielsze oczekiwania, mianowicie:

Fakap okazał się poważniejszy niż przypuszczałem, mianowicie okazało się że na dystansie około 100km z silnika jakimś cudem wyparowało 3 litry oleju ;/ Nie mam pojęcia zielonego co się z nim stało, śladów wycieku zero, efektów dymnych jak na taka ilość też nie było.

Bilans strat, wysrana panewa na korbie, korbowód do wywalenia i wał również.

Czy jest szansa że po założeniu nowego wału, korbowodu zostawiając stare tłoki etc to będzie latać?

laskim
16-08-11, 12:38
Na Twoim miejscu rozglądał bym się za nowym słupkiem najlepiej od kogoś kto ma jeszcze go w aucie i można sprawdzić. Swoją głowice sprzedajesz i przerzucasz tylko osprzęt.

KOWAL ziom
17-08-11, 00:58
Czy nie taniej będzie zrobić swapa?

lozek
17-08-11, 01:09
Czy nie taniej będzie zrobić swapa?

tak... na pewno kupi kompletny silnik taniej niż sam słupek (po odliczeniu kwoty za sprzedanie starej głowicy)...

Ogólnie jestem za rozwiązaniem Laskima. Kupić słupek po sprawdzeniu go w ostateczności gdy nie da rady kupic słupka to kupić całość i sprzedac niepotrzebne rzeczy choc to jest pewne ryzyko ze sie kasy nie odzyska ( bądź nie cała kasa się zwróci)

QowaX
18-08-11, 09:08
wrazie co mam dol c6 :)