PDA

Zobacz pełną wersję : Civic gen. V, VI, silnik F20A4 ?

jachmar17
15-08-11, 15:29
Witajcie.
Jestem tutaj nowy i nie mam jeszcze doświadczenia w tej Hondzie ponieważ nie mam jeszcze prawka anie 18 lat. Ale bardzo mnie się spodobał Civic generacji V i VI. Jestem bardzo "zakochany" w Hondach mam CBR 125 i MTX 80 (ale mniejsza z tym). Szukam auta z niemiec i chcę sobie auto przygotować aż bede miał prawko. Przykładowo że bym kupił Civic 1.3 ale te 75Km to troszke za mało brat ma 140KM w Accordzie VII gen. I to już buja te auto no ale jest większe i to w zupełności wystarcza. Ale civic jest sporo mniejsza. Do rozbiórki posiadam 2 i pół :) Hondy Accord IV generacji z silnikami 2.0 i mocy około 133KM i podajże o oznaczeniu silnika F20A4 (nie jestem pewien, na podstawie google widziałem te oznaczenie na tak samo wyglądającym na zdjęciu - dziś pójdę zobaczyć pod maski i będe szukał oznaczenia) I chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może widział zamontowany taki silnik w Civic, czy wogóle jest taka możliwość i ile było by trzeba przerabiać. No i najważniejsze czy jest sens wogóle wkładać tam taki silniczek, czy moze lepiej ze swapować silnik bądź wsadzić częściej widywany silnik w takiej Hondzie.
Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuje
Pozdrawiam

zakit
15-08-11, 19:09
mozliwosc jest, natomiast zyski w stosunku do kosztow sa nie oplacalne. taniej, szybciej i latwiej wyjdzie swap d16z6 z tegoz samego civica. lub kupno juz takiego.

generalnie to bylo o tym wiele razy. a swoja droga ze 140km z f20 w accordzie nie jedzie wcale...

kornel861
15-08-11, 20:23
zamiask kupowac z 1.3 kup z 1.6 cena swapa jest nieadekwatna do przyrostu mocy:D
szukaj moze V z DOHC sa w przystepnej cenie albo D16Z6 lub jak jest $$$ to VTI:cool:

jachmar17
16-08-11, 00:14
a swoja droga ze 140km z f20 w accordzie nie jedzie wcale...