Zobacz pełną wersję : Silnik D14A2 możliwe modyfikacje...
Witam serdecznie wszystkich
Mam takie pytanko, a mianowicie posiadam Civica '97 Areodeck 5D z silnikiem jak w temacie D14A2 1.4 90KM (dodatkowo gaz sekwencja KME Diego G3)
Czy jest jakaś szansa zwiększenia mocy w tym silniku bez zmiany na inny, czyli jakie bezpieczne można wykonać w nim przeróbki by po kilku odpaleniach nie rozpadł się na kawałki.
Wiem, że najefektywniejsza była by zmiana silnika cały swap, ale nie chcę tego robić jeśli się nie da lub skórka nie warta jest wyprawki zostanę przy obecnej fabrycznej konfiguracji.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i rady.
Pozdrawiam.
shrekinho90
15-08-11, 00:45
Chyba najlepiej zostawic co jest i cieszyc sie z ekonomicznej jazdy, a w przyszłosci zmienic auto albo silnik niz kombinowac, no bo ile z tego motoru wyciagniesz? 120KM? Z twojej perspektywy pewnie wydaje sie fajna opcja te 120 KM ale koszt tego nie bedzie współmierny, a na dodatek taka moc w kombi z gazem to satysfakcji chyba nie da. Oto moje zdanie:p
z 1.4 maax wychodzi 110 KM a koszt tego to mniej wiecej swapa na cos mocniejszego i to sporo
Dziękuje wam serdecznie za odpowiedzi i rady.
Jak napisał shrekinho90 zostane przy tym bez kombinowania i postaram się cieszyć ekonomiczną jazdą :)
skórka nie warta wyprawki.
Myślę że temat można zamknąć i pozostawić dla podobnych do mnie zastanawiających się nad tym silnikiem D14A2.
Pozdrawiam Ant26
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3 tu masz wyczerpujący temat o modach z d14
z 1.4 maax wychodzi 110 KM
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3 tu masz wyczerpujący temat o modach z d14
najpierw piszesz 110 km, a później dajesz link do tematu, gdzie po modach wyszło 124 km, czytałeś chociaż ten temat ?
ja u siebie również będę robił jakieś mody z d14, bo po 1. nie stać mnie żeby wyłożyć kasę na swapa za jednym razem, mody będą też nie od razu, więc kasa powinna być stopniowo wydawana, a po 2. jak zrobię swapa, to ubezpieczenie wzrośnie, a niestety jestem objęty +30 % za brak 25 lat na koncie życiowym, więc i tak sporo wychodzi ubezpieczenie jak na moją kieszeń
liczę na 120 km, będę miał fajną i żwawą 1.4 .. niektórych zaskakuje informacja, że w 1.4 jest 90 km, a jak będzie 120 to będzie respect :)
teraz 'podrasuję' swój motor, gdyż jest w dobrym stanie, a jak poprawi mi się sytuacja finansowa, to będzie swap na coś B albo H
z 1.4 maax wychodzi 110 KM a koszt tego to mniej wiecej swapa na cos mocniejszego i to sporo
ha ha ha.....:rolleyes:
na spokojnie nie wielkim kosztem mozna 120 zrobic...a na swapa to trzeba z 2/3 tyski sypnac na D serie.
Max nie jest okreslony,bo i sa D14 po 200KM
Ale ja na Twoim miejscu nic bym tam nie robil:D najlepiej i najlatwiej B seria.
By D14 przyzwoicie jechalo bedzie glosne i bardzo wysilone.
No czytałem dawno temu, myślisz że pamietałem dokładnie ?:rolleyes: tes cos dłubnę w swoim 1.4 ale myśle o d16z . Co jak co trochę przepaliłem swoje 1.4 i juz dla mnie miodzio chodzi:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.