Zobacz pełną wersję : Swap z D15Z6 na B serie kilka pytań
Powiedzcie mi jak to jest z tą elektryką ? Skoro mam OBD2, a zmieniam na OBD1 to czy będzie konieczne wywalenie całej deski i "powtykania" całej wiązki na nowo ?
Z tego co słyszałem przy tego typu swapie trzeba dokupić tylną łapę i pogrzebać coś z maską bo może się nie domykać, to prawda ?
Czy warto odstawić auto do mechanika (jakie koszty z tego co sie orientujecie swapa) czy próbować własnych sił ?
bednar_ek35
12-08-11, 18:19
Z tego co słyszałem przy tego typu swapie trzeba dokupić tylną łapę
Jeżeli jej nie będzie w zestawie swapa to niestety musisz ją dokupić,bo od d-seri nie pasuje.
i pogrzebać coś z maską bo może się nie domykać, to prawda ?
Ktoś Ci głupot nagadał.
Jeżeli piszesz o OBD1 to pewnie myślisz o B16 z 5-gena lub delsola,w tej sprawie niestety nie pomoge.Ja u siebie jeszcze w maju miałem B16 z EK4 i swapa zrobiłem sam.Na prawde nie było w tym nic trudnego,musiałem tylko przerobić wiązke bo był to silnik z anglika.Moim zdaniem szukaj B16-stki z EK4 i swapa sam sobie ogarniesz bez problemu.
To jak to jest z tą różnicą OBD pomoże ktoś ?
Jeśli kupie powiedzmy to b16A od Cairo http://allegro.pl/swap-silnik-b16a-honda-civic-vti-b16a2-170km-b18c4-i1767853740.html
to co z tym OBD ? Musze wywalać całą deske i zmieniać całe okablowanie ? :mad:
Jest na to jakiś inny sposób ?
Pod deską jest wiązka kabinowa, zmienia się silnikową.
Czyli jak dostanę w komplecie wiązke i komputer to nie muszę rozbierać pół samochodu ?
Pod deską jest wiązka kabinowa, zmienia się silnikową.
Jak nie wiesz to nie pisz bzdur :mad:
chudypiter
17-08-11, 00:11
Podczepię się pod temat: czy jest możliwość wywalenia seryjnego immo z b18c4 ( nie chciałbym zmieniać kluczyków, ani stacyjki) Drugie pytanie: czy jest ktoś w Warszawie, kto takie rzeczy ogarnia. Trzecie pytanie: czy jest w stanie przerobić wiązkę, kiedy będę startował ze swapem?
bednar_ek35
17-08-11, 08:11
Ja jak u siebie wkładałem B16 to immo usuwał mi Furious.
Jak nie wiesz to nie pisz bzdur
Z tego co wiem, pod deską jest wiązka kabinowa. Masz 2 przejscia przez ścianę grodziową. Z lewej i z prawej. Fakt, że część wiązki silnikowej jest w aucie bo musi to jakoś łączyć się z komputerem.
Ale wracając stricte do tematu przerabia się wiązkę silnika, natomiast przy komputerze dajesz jedynie odpowiednią przejściówkę.
część wiązki silnikowej jest w aucie bo musi to jakoś łączyć się z komputerem.
Po raz kolejny: "jak nie wiesz to nie pisz bzdur"
Jeżeli już to część kabinowej idzie do silnika dokładnie do lamp po prawej stronie :)
Kabinowa łączy sie z silnikową wtyczkami pod maska.
Edit: zanim coś kupisz od tego gościa (CAIRO) poczytaj forum :)
Temat aukcji: "SWAP Silnik B16A Honda Civic VTi B16A2 170KM B18C4"
Nie ma pewności czy to B16A, B16A2 czy w końcu B18C4
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.