Zobacz pełną wersję : SWap Eco D15Z8 czy inny?
Koledzy w miare jeżdżący silnik palący jak najmniej :) dziewczyna chce zrobic swapa z d13b2(pali jej ok 10+/100) na jakeigos eco vtec'a noi cena silnika do 1k poki co nastawia sie na d15z8 ale moze cos ekonomiczniejszego ktoś może smialo polecic
Jak ma byc najtaniej to chyba Z1...albo badz pionierem i swapuj sama eco glowice, np. z Z6 albo Z8.
zalezy jaka chcesz moc... i czy ma miec Vtec'a... ogolnie jak dla mnie d14 i d15 sa realna opcja.
Myślę że d15z8 będzie dobrą opcją, raz że to econo z angielki czyli prawdopodobieństwo trafienia zdrowego egzemplarza w miarę duże, spalanie jak to przy tych silnikach bardzo niskie choć skrzynie to sobie zostaw z d13, będzie ktoś chciał coś przy tym robić to wałeczek, klawiatura, ecu i przejściówka...po strojeniu można mierzyć w ponad 130KM a przy masie eg to już daje satysfakcję...
Co do mocy jedyne wymaganie dziewczyny to minimum 90KM ale ten d15z8 jak sie dowiedziala ze ma 115 to juz o innym nie mowi;p ale ma zajawke i chcialaby parowe wsadzic i podejrzewam ze na jakis czas to byloby tyle z modyfikacji silnika;p bedzie chciala wiecej mocy to pewnie bedzie myslec nad kolejnym swapem ale mysle ze jak spalanie tego z8 bedzie ponizej 10l/100 to z rok napewno bedzie jezdzic na nim i bedzie zadowolona :P
Vtec jak najbardziej:)
Tylko problem jeszcze jak z immo ktory byl w VI to dodatkowo trzeba dokupic czy da sie jakos ominac?:P mam na miejscu 4 silniki d15z8 cenowo za 700, 800 i 2 za 900 z osprzetem niektore w cenie juz noi fajnie byloby na tym zakonczyc wydatki ale napewno jeszcze trzeba dokupic bak i pompke jakie jest najsensowniejsze rozwiazanie z tym immo noi cenowo zeby jakos to rozsadnie wyszlo bo w kwestii finansowej to po zakupie silnika pompki i baku w zasadzie budzet bedzie praktycznie wyczerpany...
decyzja podjeta ze bedzie D13Z6:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.