Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : SWap Eco D15Z8 czy inny?



Jarutis
12-08-11, 13:58
Koledzy w miare jeżdżący silnik palący jak najmniej :) dziewczyna chce zrobic swapa z d13b2(pali jej ok 10+/100) na jakeigos eco vtec'a noi cena silnika do 1k poki co nastawia sie na d15z8 ale moze cos ekonomiczniejszego ktoś może smialo polecic

Kras
12-08-11, 14:26
Jak ma byc najtaniej to chyba Z1...albo badz pionierem i swapuj sama eco glowice, np. z Z6 albo Z8.

Gozdo
12-08-11, 14:27
zalezy jaka chcesz moc... i czy ma miec Vtec'a... ogolnie jak dla mnie d14 i d15 sa realna opcja.

billiejoe
12-08-11, 18:50
Myślę że d15z8 będzie dobrą opcją, raz że to econo z angielki czyli prawdopodobieństwo trafienia zdrowego egzemplarza w miarę duże, spalanie jak to przy tych silnikach bardzo niskie choć skrzynie to sobie zostaw z d13, będzie ktoś chciał coś przy tym robić to wałeczek, klawiatura, ecu i przejściówka...po strojeniu można mierzyć w ponad 130KM a przy masie eg to już daje satysfakcję...

Jarutis
12-08-11, 21:29
Co do mocy jedyne wymaganie dziewczyny to minimum 90KM ale ten d15z8 jak sie dowiedziala ze ma 115 to juz o innym nie mowi;p ale ma zajawke i chcialaby parowe wsadzic i podejrzewam ze na jakis czas to byloby tyle z modyfikacji silnika;p bedzie chciala wiecej mocy to pewnie bedzie myslec nad kolejnym swapem ale mysle ze jak spalanie tego z8 bedzie ponizej 10l/100 to z rok napewno bedzie jezdzic na nim i bedzie zadowolona :P
Vtec jak najbardziej:)
Tylko problem jeszcze jak z immo ktory byl w VI to dodatkowo trzeba dokupic czy da sie jakos ominac?:P mam na miejscu 4 silniki d15z8 cenowo za 700, 800 i 2 za 900 z osprzetem niektore w cenie juz noi fajnie byloby na tym zakonczyc wydatki ale napewno jeszcze trzeba dokupic bak i pompke jakie jest najsensowniejsze rozwiazanie z tym immo noi cenowo zeby jakos to rozsadnie wyszlo bo w kwestii finansowej to po zakupie silnika pompki i baku w zasadzie budzet bedzie praktycznie wyczerpany...

Jarutis
14-08-11, 01:50
decyzja podjeta ze bedzie D13Z6:)