PDA

Zobacz pełną wersję : czy instalacja z d13b2 podejdzie do d15b2???

dovii
12-08-11, 11:36
Witam, na wstepie zaznacze ze jestem nowy w instalacjach lpg, stad moje pytanie..
mam okazje kupic tanio instalacje gazowa w miare swieża bo roczną, tyle ze byla ona zalozona w d13b2 a ja mam d15b2, i teraz, czy ta instalacja (jest to najprostsza instalacja lpg, nie sekwencja itp) podejdzie bez przerobek do mojego d15b2?? a jesli nie to co musialbym dokupic, wymienic w niej aby pasowala??

sorry jesli juz byl taki temat, nie znalazlem, pozdro Dominik

rp.losiu
12-08-11, 12:01
zależy jaki reduktor .. jeśli przystosowany do większej mocy. bo różnica ile km jest? z 20 ? zależy do jakiej mocy jest reduktor.. jeśli był zamontowany w d13 z dużym zapasem to podejdzie.. a jeśli dobrany był na styk to wymienic parownik no i oczywiście regulacja itp.. dobrze wiedzieć też co to za komputer tam jest i czy wgle jest czy da sie go jakoś zaprogramować później.. ?

dovii
12-08-11, 14:17
hmm.. d13 ma 75KM a moje d15 ma 90KM (seryjnie) a jakie są koszta wymiany parownika?? i tego reduktora? co do kompa to sie dowiem..

a czy to ze d13 jest na gaźniku a moje d15 na wtrysku dwupunktowym to ma jakies znaczenie??

vnv_nation
12-08-11, 14:32
Ma znaczenie i to duze. Reduktor podejrzewam ze podejdzie, bo zawsze sie bierze go na zapas, a 15KM to nie jest duza roznica. Serio ci sie oplaca kombinowac z uzywkami? Ile za to zaplacisz? Druga rzecz, sam tego widze nie zrobisz wiec bedziesz musial komus zaplacic za wstawienie tego. Kolejna rzecz - wyjdzie cie nawet moze te pare stowek taniej, a gdzie wpis do dowodu?

dovii
12-08-11, 14:44
no powiem szczerze ze moge to miec za niecale 400zl, sprzedawca mowi ze jest to roczna instalacja w pelni sprawna, z paierami, homologacja, wszystkim co on posiadał. tylko wlasnie tyle, czy to podejdzie.. wbicie w dowod to jaki to jest koszt?? a wstawienie ogarnie znajomy

vnv_nation
12-08-11, 16:00