Zobacz pełną wersję : Civic VI 1.5
Witam, jestem swiezym kierowcą fakt że na pierwsze autko lepiej miec z LPG, mam na oku hanie VI gen 1.5 vtec-e ( d15z6 ) spalanko na trasie to 6l benzyny miasto wiadomo wiecej. Opłaca sie zakładać gaz? Ile to mnie wyniesie około? Czy dam rade na benzynie? Bo autko super
Witaj tutaj Ci powiem co i jak.
A więc ja swoje auto też mam w gazie d14a4. Polecam wtryskiwacze hany zielone, reduktor tomasetto, butla w kole. Opłaca się paliwo drożeje i będzie droższe :( zależy ile km robisz rocznie. Napisz z jakiego miasta jesteś. I ile pieniędzy masz na montaż.
Opłaca się paliwo drożeje i będzie droższe
http://moto.onet.pl/1648471,1,wzrost-akcyzy-na-lpg-prawda-czy-mit,artykul.html?node=19094
Co nie oznacza, że gaz będzie w takiej samej cenie jak jest teraz :)
Gaz nie zdrożeje aż tak... Cena może trochę zrośnie ale nie aż tyle.
No w tym roku nie zamontuje jeśli już to na następne wakacje coś dorobie i założe jeżdził dużo nie będę bo do szkoły i tak autobus nawet przy lpg meni taniej wyjdzie :D auto sporadycznie :D no a potem studia to też inaczej
no nie wiem z 2tys+ może uzbieram :)
Wtedy montaż będzie droższy trochę bo niestety ciągle ceny rosną :(
Za 2 klocki nie złożysz dobrej sekwencji. Licz 3000zł jak chcesz ogarnąć temat tak jak powinno się to robić.
W takim razie będę się szykował na 3 :) ale własnie nie wiem czy warto kupić tą hanie jest w super stanie silnik napisałem powyżej ale bardzo zadbana i można nią pojezdzic na prawde lata... bede 2 wlascicielem w polsce z informacji wiem że spala 6 na 100 ale spokojenie mozna to poprawic. Nie będę jeżdził codziennie po 30KM+ czasami tam 3x w tyg gdzies wyrusze lub na miasto coś załatwić etc. Jak myślicie przy takim używaniu bardzo mnei Benzyna trzepnie po kieszeni? czy szukać hani juz z LPG? Za rok bedę miał ofertę pracy w Niemczech sezonowo spokojnie na LPG bym zarobił żeby wsadzić nawet za 3 koła. Co sądzicie?