PDA

Zobacz pełną wersję : PILNE KUPIE KROKOWY!!!



kotson24
08-04-07, 13:28
Panowie w mojej hani mam uszkodzony krokowy, objawy
-gdy jest zimna obroty spadają do 200
-gdy sie zagrzeje raz jest ok a czasami 110 trzyma
W piatek pojechałem do KRAKOWA w celu wymiany krokowego, na miejscu na szrocie wymieniliśmy aż trzy i na każdym z nich obroty falowały międzi 900 a 1500, lub 900 a 2100,
Potrzebuje dobry sprawdzony czekam!!

[H] Dylu [H]
08-04-07, 13:33
na miejscu na szrocie wymieniliśmy aż trzy i na każdym z nich obroty falowały międzi 900 a 1500, lub 900 a 2100,
Potrzebuje dobry sprawdzony czekam!!

moze to jednak nie krokowy ??

kotson24
08-04-07, 13:40
Wiesz na kompie wywala ewidentnie krokowy, na moim jest tak jak piasłem a na tych co założyłem całkiem inaczej?? Także to będzie raczej to? a jaka może być inna przyczyna?? czy możliwe że do wymiany jest przepustnica?? to sie wogóle psuje?? :speszony:

Rikoo
08-04-07, 13:41
a nie ma nikogo u sciebei wokolicyu z takim samy autem zeby na chwiel przelozyc od niego krokowy i sprawdzic ??

kotson24
08-04-07, 13:45
W jest kolego ktoś y się znalazł, ale tam ktos raczej cipa i bał by się takiego rozkręcania!!

PANOWIE POMOCY!!!

banan_24
08-04-07, 13:55
ja mialem podobne objawy. rano jak bylo zimno ssanie sie zalaczalo ale jak przegazowalem to wylaczalo. po chwili czekania obroty rosly i znow po przegazowaniu spadaly. falowanie tez wystepowalo i spadanie do 200 czasami. najlepsze jest to ze zdarzalo sie to tylko w poniedzialki i czasem tak bylo dwa dni a czasem tylko jeden. samochod palil 16 litrow na 100km. katastrofa. ja poprostu kupilem caly kolektor ssacy razem z krokowym i wymienilem. krokowy narazie zostal stay ale niebawem tez wymienie. narazie ustalo i wszelkie wachania obrotow tez. zobaczymy co bedzie dalej. w pozyczeniem krokowego to chyba najlepsza rada. sprawdzic i jak cos kupic. ja dla wiadomosci razem z przesylka zaplacilem 100zl. cala przeustnica krokowy kolektor itd. nawet puszka PGM byla. wiec tanio. radze sprawdzic krokowy i poszukac po ogloszeniach rozbitych hond.

[ Dodano: Nie 08 Kwi, 2007 ]
p.s nie kupuj przepustnicy i krokowego wyjetego z samochodu z gazem. ja wlasnie od tego mialem te przyczyny. przepustnica byla taka czarna od gazu ze nawet nie dalo sie jej domyc. wtryskiwacze sie pozacieraly. szkoda gadac. wiec radze poszukac z rozbitka po benzynie. :)

skolopendra
08-04-07, 14:06
wymieniliśmy aż trzy i na każdym z nich obroty falowały międzi 900 a 1500, lub 900 a 2100,

to nie będzie krokowy

kotson24
08-04-07, 14:09
Skolopendra a co Ty obstawiasz. Komp pokazuje krokowy a mechanik też jest pewny że to wałśnie on.

skolopendra
08-04-07, 14:16
sprawdzałeś czy w obrębie całego kolektora i przepustnicy niema gdzieś nieszczelności??

kotson24
08-04-07, 14:20
Wszystko tam w porządku, żadnych nieszczelności nie ma!! dziwi mnie tylko jedna dlaczego na innych krokowych ona całkiem inaczej reaguje?? ktoś mi odpowie?? na moim nie faluje a na innych jak najbardziej tak!! zakładałem 4 na trzech falowałey a na 1 wogóle nie ruszył

skolopendra
08-04-07, 14:32
dziwi mnie tylko jedna dlaczego na innych krokowych ona całkiem inaczej reaguje??

jest to dziwne

kup cały kolektor na allegro i zmień sa po 100 więc za darmo

ps gdzie w kraku byłeś na szrocie hond??

kotson24
08-04-07, 15:22
Tak dokładnie pod krakowem, części bardzo dużo, masz tu gg gośc jest dobry.

4820775

banan_24
10-04-07, 19:29
panowie a jest jakis czujnik temperatury albo czegos odpowiedzialny za podnoszenie obrotow??? napewno cos jest. kolo filtra paliwa w przedziele silnika jest kostka pod ktora podpiete sa przewody elektryczne jak i przewody ktore doprowadzaja powietrze do przepusticy. i to wlasnie w okolice automatu ssania. to wyglada jak jakis elektrozawor. jak wypialem przewod powietrzny to samochod zgasl a jak zatkalem calkiem palcem to obroty lekko sie podniosly wiec wznioskuje ze to doprowadza powietrze do automatu ssania. byc moze to jest uszkodzone??? u mnie jest podobnie z tym ze przepustnice wymienilem, krokowy jeszcze nie ale dziwi nie bo problem zdaza sie w poniedzialki ak na dworze jest wilgotno wtedy ssanie sie zalacza a po chwili nie ma jak poczekam obroty sie podniosa jak przegazuje to spadaja. podobnie jak u kolegi. wymienie silniczek w tym tygodniu ale na moje oko to jakis czujnik albo jakies przewody bo zdaza sie tak jak jest wilgoc na dworze. wiec krokowy raczej odpada. i jeszcze jedno: krokowy przykrecony jest za pomoca dwoch srub. na jednej z nich przykrecony jest taki czarny plastikowy grzybek z podpietymi kablami elektrycznymi.. czy ktos wie co to jest??? moze tez jakis czujnik i wilgoc mu przeszkadza??? jak sie wypnie kostke w czasie pracy silnika nic sie nie zmienia i check sie nie zapala wiec co to jest??? jutro zrobie fotki to wrzuce bo chyba zamotalem troche i nie bedzie wiadomo o co chodzi. ale coz. wyjasnie razem z fotkami...

[ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 ]
zribilem fotki i wracam do tego co zauwazylem. a wiec u mnie obroty glupieja rano jak jest wilgotno na dworze. przepustnica wymieniona krokowy jeszcz nie ale niebawem bedzie. ale podejrzewam ze skoki obrotow, tak wysokie nie zaleza od krokowego. moim zdaniem cos sie zawiesza lub zle dziala. myslalem ze to automat ssania znajdujacy sie w przepustnicy ale przepustnica wymieniona wiec odpada. dzisiaj zaczalem ogladac kostki przewodow i inne rzeczy czy czasem od wilgoci cos sie nie dzieje. i mam pytanie. do czego sluzy ta kostka lub czujnik czy elektrozawor widoczny na fotce

http://img267.imageshack.us/img267/1174/spa0152xn3.jpg (http://imageshack.us)

znajduje sie to w przedziale silnika jak widac kolo filtra paliwa. doprowadzone sa do niego przewody doprowadzajace powietrze do przepustnicy w okolice ssania. przewody widoczne na fotce..

http://imageshack.us]http://img267.imageshack.us/img267/4535/spa0153vb7.jpg[/URL]

przy odpalonym silniku wypialem przewody i samochod zgasl. gdy zatkalem calkiem palcem samochod podniosl lekko obroty wiec wnioskuje ze jest to jakis zawor regulujacy doplyw powietrza do przepustnicy. przewod dochodzi wlasnie kolo automatu ssania wiec byc moze to to. byc moze wilgoc lub jest uszkodzony i dlatego obroty glupieja.

druga rzecz to : silniczek krokowy przykrecony do przepusnicy na dwie sruby, na srubie od strony kierowcy przykrecony jest jakis smieszny czarny grzybek plastikowy do ktorego podlaczone jest napiecie i rowniez przewody doprowadzajace powietrze do przepustnicy.. na fotce zaznaczone kolkiem o co chodzi

http://img442.imageshack.us/img442/9762/krokowyzkolkiemmv0.jpg (http://imageshack.us)

byc moze te rzeczy sa odpowiedzielne wlasnie za doplyw powietrza do przepustnicy i ktoras jest uszkodzona lub wiesza sie dlatego obroty glupieja. mysle ze sa to jakies czujniki temperatury lub jakies zawory. nie wydaje mi sie aby byla to przepustnica poniewaz ja mialem to samo na starej i teraz mam nowa i jest to samo. krokowy jeszcze nie wymieniony ale na moje oko to wilgoc sprawia ze cos nie laczy lub cos jest uszkodzone. jest jeszcze jedno pytanie..... czy to nie sonda lambda. ale watpie.. jezli ktos wie do czego sluza rzeczy opisane przeze mnie bylbym wdzieczny razem z kolega poniewaz mysle ze mamy podobny problem. z gory dzieki i prosze nie zwracac uwagi na nie profesjonalne nazwy poszczegolnych przedmiotow. mam nadzieje ze kazdy wie o co chodzi. jeszcze raz dzieki i czekamy na opinie...