errtu
08-08-11, 20:00
Po pierwsze chcialem sie przywitac i przepraszam jesli jest juz podobny temat na forum, szukalem ale nie moglem znalesc.
Moj problem dotyczy uszkodzonego przewodu paliwowego, a dokladnie przewodu od filtra paliwa do listwy wtryskowej. Chcialem spytac czy musze szukac specjalnego weza do B16A2 czy podejdzie od kazdej innej wersji. Przebywam za granica i ceny nowych czesci tu sa kosmiczne, wiec chcialbym podmienic na jakis uzywany ale nie wiem czy bedzie pasowal. Dodam iz mam pewnosc z to en waz bo poci sie on na obu koncach a po zatrzymaniu prawie kapie z niego paliwo. Tymczasowo potraktowalem go tasma ale to niewiele pomaga. Przede mna trasa 400km i mam nadzieje ze wytrzyma. Bede wdzieczny za wszelkie porady i wskazowki dotyczace wymiany, bo poki co wiem tylko ze jest w tym wezku spore cisnienie i nalezy uwazac na oczy przy wymianie.
pozdrawiam ze slonecznego Sao Paulo
Errtu
Moj problem dotyczy uszkodzonego przewodu paliwowego, a dokladnie przewodu od filtra paliwa do listwy wtryskowej. Chcialem spytac czy musze szukac specjalnego weza do B16A2 czy podejdzie od kazdej innej wersji. Przebywam za granica i ceny nowych czesci tu sa kosmiczne, wiec chcialbym podmienic na jakis uzywany ale nie wiem czy bedzie pasowal. Dodam iz mam pewnosc z to en waz bo poci sie on na obu koncach a po zatrzymaniu prawie kapie z niego paliwo. Tymczasowo potraktowalem go tasma ale to niewiele pomaga. Przede mna trasa 400km i mam nadzieje ze wytrzyma. Bede wdzieczny za wszelkie porady i wskazowki dotyczace wymiany, bo poki co wiem tylko ze jest w tym wezku spore cisnienie i nalezy uwazac na oczy przy wymianie.
pozdrawiam ze slonecznego Sao Paulo
Errtu