Zobacz pełną wersję : Problem z olejem
CiapekBierun
08-08-11, 15:41
Witam od niedawna posiadam Honde Civic VI d14a3=>a4. Jak ją kupiłem czyli w lutym, nie długo potem wymieniłem kompletny rozrząd i olej do tego. Po okresie może 4, 5 miesięcy i przejechaniu ok 3, 4 tys km ubyło mi oleju praktycznie cała skala od full do minimum plus juz w miedzy czasie z liter dolałem. I zaczęło mnie to martwic. Czy mógł by mi ktoś poradzić co to może być silnik raczej słuchy pod autem też żadnych plam nie widzę i nie zauważyłem żeby mi kopcił, silnik pracuje równiutko. Jeśli ktoś wie ile może spalać oleju taki silnik to prosił bym o taką informacje. Z góry dzięki.
zanim o coś się zapytasz to poszukaj
BYŁO
Może spalić dużo więcej, nie powinien palić w ogóle...jeździj, jak będziesz miał ochotę to zmienisz sobie silnik,jak nie to sprzedaż autko, wszystko ;)
CiapekBierun
08-08-11, 22:20
nie no poważnie co to może być ?? czyli to nie jest normalne ze bierze oleje bo słyszałem ze Hondy tak maja ze trochę biorą ale 1,5l na 4tys to chyba dużo nie ??
3,75l na 10 000 to trochę dużo. Ale zależy jak jeździsz jak non stop wysokie obroty to może tyle łykać :)
Zdrowe d14 nie ma prawa łykać ani kropli...a na pytania co to może być nie ma co się rozpisywać,zwyczajnie nie opłaca się tego robić ;)
Grzesiek_Devil_
09-08-11, 10:58
dlaczego sie nie oplaca tego robic ?
Ponieważ cena części i ew. robocizny wyjdzie 3x wyższa, niż zdrowy słupek za 400zł :o
Nigdy nie ma pewności czy nowy słupek będzie zdrowy.Może się okazać gorszym od obecnego.Jeżeli masz coś grosza,czas oraz chęci do naprawy to bierz się do roboty.Z tego co czytam czeka Cię remont silnika.
Jeśli kupisz na szrocie, to pewności nie ma. Jeśli kupisz np. u Tygryska albo u Cairo to pewność jest niemalże 100%owa. D14 to nie jakiś unikat, że nic tylko remontować :] . Koszta słupka nie adekwatne do kosztów gratów, czasu i robocizny. Słupek przerzucisz jak się dobrze zepniesz jednego dnia do 2 bez większego pośpiechu - takie moje skromne zdanie. No chyba, że zamierzasz zrobić tym autem kolejne 500 000km :] to remontuj Waść :D
CiapekBierun
10-08-11, 20:59
Jakiego słupka o co chodzi bo ja trochę nie kumam?? kurde myślałem że to może będą pierścienie na tłokach ??
Słupek = goły silnik bez osprzętu (kolektorów, czujników, alternatora itd.)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.