PDA

Zobacz pełną wersję : Ściąga w lewo



ldzb
02-08-11, 23:46
Witam
Mam problem ze ściąganiem w lewo.
Pojechałem na geometrię i prawe przednie koło ma zły kąt nachylenia i niby to jest przyczyną...
Co mogę jeszcze sprawdzić? Luzów w zawieszeniu nie ma.
Szukać camber kita czy sprawdzać dalej? Co jeszcze to może być?

Badboy96
03-08-11, 01:19
tulejki zawieszenia sprawdź dokładnie, aaa i czy masz zawieszenie serie czy obniżony ??

Fidox
03-08-11, 04:14
Mam ten sam problem, ale jeszcze nie sprawdzałem tego i zawieszenie mam seryjne.

rafal86
03-08-11, 09:07
mam to samo na alusach, na zimówkach nie ściagą. Przyczyną jest bardziej starta opona z tyłu od wewnętrznej strony

ldzb
03-08-11, 14:02
Zawieszenie robiłem niedawno wymieniłem sprężyny i amory na KYB. Był obniżony teraz jest seryjnie.

Auto kupiłem przed zimą i nie przypominam sobie żeby ściągało. Może po zimie coś się pokrzywiło.
Opony mam kierunkowe założyłem przód z innego kompletu i jest to samo (na tył nie starczyło mi czasu).
Opony są coraz bardziej zjechane od wewnętrznej strony.

Jak puszczam kierownicę to lekko przechyla się ona na lewo. Jak trzymam ją na wprost to ściąga auto w lewo, jak mam delikatnie skręconą w prawo to jedzie na wprost...

Na geometrii powiedzieli że prawe koło ma zły kąt nachylenia i to jest przyczyną...

Co jeszcze sprawdzić?

Zaldier
03-08-11, 14:17
Co jeszcze sprawdzić?

Jak masz sprawne tulejki, drążki i ich końcówki to nic nie musisz sprawdzać, tylko dać na geometrię gdzie ustawią Ci na nowym zawieszeniu prawidłowo wszystkie kąty i zbieżność, powinno pomóc, gdyż ostatnio u mnie taki problem występował, teraz po geometrii ustąpił jak ręką odjął.

ldzb
03-08-11, 14:27
Tyle że ten kąt nachylenia nie jest regulowany!

Musiał bym camber kit kupić albo coś innego wykombinować.

Dlatego szukam co jeszcze może być przyczyną zanim się w koszty wpakuje.

Badboy96
03-08-11, 15:27
a zwrotnica albo wahacz nie jest gdzieś ugięty ??

daniel208
04-08-11, 18:44
witam, mam ten sam problem, kąt nachylenia prawego koła 2stopnie i nie ma możliwości nastawy
Przy zbieżności mówili mi właśnie że w moim przypadku musi to być wahacz górny albo zwrotnica krzywa.
Raz wpadłem w dołek w zimę powietrze zlazło z opony. Ale nie wiem czy to od tego bo wczesniej jej nie sprawdzałem na zbieżności,
a błotnik prawy mam malowany to może coś z budą? Chociaż na początku nie czułem zeby mi ją ściągało. Pozdrawiam i czekamy na kogoś co zna temat :)

lar
04-08-11, 21:33
pierwsze co bym zrobil to wymienil cały wachacz górny, koszt porządnego wahacza 555 160- 180zł. Wymiana bardzo prosta opisana na forum.
Jak nie pomorze to albo wymianiać po kolei pozostałe części zawieszenia albo do blacharza niech naciagnie

jurbassteck
04-08-11, 21:57
Mam podobnie i też się zastanawiałem, ale wiem na 100%, że mam luzy na sworzniu zwrotnicy od strony kierowcy, więc może to to.

Maroo1981
27-10-14, 14:35
Odświeżam temat:
Honda ściąga w delikatnie w lewo, bieżnik kół przednich ma delikatnie startą wewnętrzną część koła bieżnika.

Proszę o pomoc!

Karpiczek
27-10-14, 15:45
Zawieszenie seryjne,czy obnizane?

Marecki
27-10-14, 16:06
Wewnetrne zuzycie opon wskazuje na zuzycie elementow zawieszenia.

Tapatalk

Maroo1981
06-11-14, 23:16
Dałem koła z lewa na prawą i jakimś cudem teraz ściąga na drugą stronę (już niewidoczenie na prawo) ; )

fakir
07-11-14, 06:25
Dałem koła z lewa na prawą i jakimś cudem teraz ściąga na drugą stronę (już niewidoczenie na prawo) ; )

jakiś powód że zdarł opony jedną stroną musi być, geometrie ustawiałeś?
ale ustawienie geometri nic nie da jak masz zawieszenie do zrobienia