Zobacz pełną wersję : D14A2 1.4 i 75 KM
D14A2----jaki przebieg do wymiany rozrządu?
Przy 132 tyś. miałem wymieniony rozrząd.Przy jakim przebiegu teraz powinien być znowu wymieniony? 60 czy 80 tyś.
Jeżeli chodzi o rozrząd to zależy na jakich częściach był wymieniany. Jeżeli tanie zamienniki to zalecają koledzy wymianę co 60-80 tys.
Jeżeli porządne zamienniki (pasek Gates/Mitsuboshi, pompa GMB, rokla Koyo/GMB) to wymiana co 100 tys.
A jeżeli chodzi o twoje 75KM to polecam wymianę uszczelki przepustnicy na tą z silnika D14A3 i będziesz miał 90KM.
Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi w szukajce czy google, bo te tematy były już omawiane bardzo dokładnie.
D14A2----jaki przebieg do wymiany rozrządu?
Przy 132 tyś. miałem wymieniony rozrząd.Przy jakim przebiegu teraz powinien być znowu wymieniony? 60 czy 80 tyś.
Jeszcze tylko dodam, że poza liczbą przejechanych km, liczy się także wiek. Pierwszy pasek, oryginalny wymienia się przy 120kkm, lub 8 latach. Zależnie co nastąpi pierwsze.
A jeżeli chodzi o twoje 75KM to polecam wymianę uszczelki przepustnicy na tą z silnika D14A3 i będziesz miał 90KM.
D14A5 miało 75KM to jest po primo,a po drugie primo nie bedzie pasować uszczelka od D14A3 bo to silnik od EJ9 z pionową przepustnicą który też miał seryjnie 75KM. D14A2 powinno mieć normalnie 90KM.
Oto pełna gama silników w Hondach
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic#VI_generacja_.281995-2000.29
D14A2 ma 90 KM.
Pierwsza wymiana paska napędu rozrządu przy 100 tysiącach, druga przy 200 tysiącach.
Jeszcze tylko dodam, że poza liczbą przejechanych km, liczy się także wiek. Pierwszy pasek, oryginalny wymienia się przy 120kkm, lub 8 latach. Zależnie co nastąpi pierwsze.
A w przedliftach nie było jakoś inaczej?
Mam auto od nowości a przed sobą rozłożoną książkę obsługowo-techniczną z 5D , jest tak jak napisałem wyżej.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.