Zobacz pełną wersję : Porada odnośnie sondy lambda
Zakupiłem sonde tak jak w moim modelu na cztery kable,ale warsztat ją zamontował a błąd wywala dalej że sonda nie pracuje,w miedzy czasie dowiedziałem się że jak się kupuje nową sonde to muszą być takie same kolory kabli jak w starej sondzie,a tą co kupiłem miała inne kolory kabli,czy to oznacza że sprzedali mi złą sonde??? mam jeszcze nadzieje że elektryk poprostu pomylił kable,mieliście już koledzy jakieś doświadczenia z sondą?? szczerze mówiąc tyle Hond co miałem, to ta jest pierwsza w której musze sonde wymienić.
Skasowałeś błąd po montażu?
jaką sondę kupiłeś uniwersalną czy dedykowaną? najlepiej kupić dedykowaną pod silnik
błąd skasowałem ,po montażu nowej sondy,ale zaraz znowu check się zapalił,sonde kupiłem bosala uniwersalna.
są 2 opcje, sonda uszkodzona albo źle podłączona.
dlatego,dzisiaj spróbuje sam ją na nowo podłączyć,jak to nie pomoże to oddam do sklepu i poszukam jakiejś używanej ,ale orginalnej.Ta ze sklepu ma rezystancje 4.5 ohma,a w manualu pisze że musi mieć co najmniej 10 ohmów
...jak to nie pomoże to oddam do sklepu...
Części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi. Niewłaściwa rezystancja grzałki to dość częsty problem na uniwersalnych sondach.
karty graficznej do komputera tez nie mozesz zwrocic ?
Litości, jakiego komputera? Temat jest o części samochodowej i do tego się odnoszę, oprzytomniej.
Sprzedający ,to zarazem mój kolega jak i właściciel sklepu,przyznał się że jego błędem było ,że nie zapytał się o kolor kabli,jak i o rezystancje,dlatego będziemy tą sonde raklamować,jak producent odrzuci reklamacje to on ją w sklepie sprzeda jako używaną.Dzięki za wszystkie porady;)
Daj zdjęcie i model lambdy.
Witam miałem taki przypadek ! Kupiłem auto z palącą się kontrolka silnika błąd 53 sonda 2 . Kupiłem sondę Denso uniwersalną 4 przewody dedykowana jak dobrze pamiętam do nissana almery . Zamontowałem zgodnie z instrukcją , po paru godzinach jazdy zapaliła mi się znowu kontrolka z błędem (byłem na siebie wściekły , mogłem kupić dedykowana do civica ) sprawdziłem błędy wyskoczył błąd nr 1 (zdziwiłem się dwie sondy za jednym zamachem) podjechałem do kolegi który lepiej się zna na elektronice w samochodach. Dokonał pomiarów obu sond okazało się że mam uszkodzoną pierwszą sondę zamówiłem NGK z oryginalną kostką zamontowałem. Prawie wszystko ok obie sondy działają sprawnie tylko wyskoczył mi następny błąd 63 uszkodzony lub zapchany katalizator;) Taką oto miałem przygodę z sondami Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.