1mario
30-07-11, 20:13
Witam!
Przeczyłem trochę postów i mam pytanie. Otóż w mojej Hani pobór mocy z akumulatora to 210 mA, odpiąłem Backup i 140 mA, odpiąłem ECM 70mA i centralny 5mA. W takim razie podpiąłem sam Backup i zdziwka 210mA. Wywaliłem radio zapiąłem centralny i ECM i odczyty od 100 do 190 mA - szok. Ale zauważyłem dziwna prawidłowość gdy był wpięty backup i centralny - pomiar 120mA przy wkładaniu bezpiecznika ECM odczyt 59mA - szok. Więc sprawdzam odwrotnie czyli załączam wszystkie obwody i podłączam miernik i wynik 120-140 mA. Dodaję, iż amperomierz włączam szeregowo, sam backup bez radia pobiera 20mA. Czy to wszystko mozliwe???:confused:
Co wy na to?
Aha przy podłączaniu miernika cały czas coś mi cykało oczywiście przy zapiętym bezpieczniku od centralnego. Odgłosy było słychać z prawych drzwi mam wersję 5D. We wszystkich moich samochodach Mazda, Hyundai, Nissan, Daewoo, Renault i inne centralka była z lewej strony.:cool:
Przeczyłem trochę postów i mam pytanie. Otóż w mojej Hani pobór mocy z akumulatora to 210 mA, odpiąłem Backup i 140 mA, odpiąłem ECM 70mA i centralny 5mA. W takim razie podpiąłem sam Backup i zdziwka 210mA. Wywaliłem radio zapiąłem centralny i ECM i odczyty od 100 do 190 mA - szok. Ale zauważyłem dziwna prawidłowość gdy był wpięty backup i centralny - pomiar 120mA przy wkładaniu bezpiecznika ECM odczyt 59mA - szok. Więc sprawdzam odwrotnie czyli załączam wszystkie obwody i podłączam miernik i wynik 120-140 mA. Dodaję, iż amperomierz włączam szeregowo, sam backup bez radia pobiera 20mA. Czy to wszystko mozliwe???:confused:
Co wy na to?
Aha przy podłączaniu miernika cały czas coś mi cykało oczywiście przy zapiętym bezpieczniku od centralnego. Odgłosy było słychać z prawych drzwi mam wersję 5D. We wszystkich moich samochodach Mazda, Hyundai, Nissan, Daewoo, Renault i inne centralka była z lewej strony.:cool: