PDA

Zobacz pełną wersję : za pierwszym razem nie odpala



bunkerites
28-07-11, 19:37
wiec po kolei..wyciagalem akumulator zeby wymienic zarowke:)....podlaczylem go i zaczely sie cuda:)...auto za pierwszym razem nie odpala..krece krece i nic...musze wylaczyc stacyjke i za drugim razem odpala po okolo 2 sekundach...nadmienie ze czekam az zgasnie kontrolka imobilajzera,aku jest w stanie bdb

rafal
28-07-11, 21:53
A co za żarówkę wymieniłeś, że wymagało to odpięcia akumulatora?

bunkerites
29-07-11, 07:40
H4...

rafal
29-07-11, 18:49
Po pierwsze: wymiana jakiejkolwiek żarówki nie wymaga odłączania akumulatora! Jak masz wyłączone światła to i tak w żarówce nie ma prądu -poza tym to nie gniazdko w domu, że może boleć...

Może to nie koniecznie jest wina odłączenia akumulatora.
Sprawdź czy przekaźnik pompy paliwa 'tyka' po załączeniu zapłonu. Ewentualnie wymień filtr paliwa.

Jak pali na rozgrzanym silniku? Również są problemy z odpalaniem? Próbowałeś włączyć sam zapłon następnie wyłączyć i włączyć ponownie odpalając silnik?

Jaki masz przebieg?

bunkerites
30-07-11, 08:31
jeszcze raz po kolei...nie dam rady wymienic zarowki H4 bez wyciagniecia AKU... poprostu nie moge wyciagnac oslony gumowej wtykow zarowki...aku zawadza :),
Przekaznik pompy paliwa "tyka".
Na rozgrzanym silniku nie odpala za pierwszym strzalem...chyba ze potrzymam z 4 sekundy to wtedy zapali....
Przebieg 126700 km

rafal
30-07-11, 22:33
To szukaj dalej -> filtr paliwa, świece...

LemonR
31-07-11, 08:15
Skasuj jeszcze raz ecu i zrób autoadaptacje. No i filtr powietrza w jakim jest stanie ?

bunkerites
31-07-11, 09:38
Wiec wyciagnolem klemy poczekalem z 20 min i zalaczylem je...odpalilem auto po chwilowym kreceniu stacyjka..poczekalem z 15 min zanim silnik nabierze normalnej temperatury...i nastapil zonk..a mianowicie silnik przestal reagowac na pedal gazu...chcialem przygazowac a silnik zaczol sie dusic dlawic i zgasl... i tak pare razy pod rzad...Nastepnie sprawdzilem czy taka sama sytuacja nastapi w LPG...odpalilem auto wlaczylem instalacje..silnik ladnie sie przelaczyl i normalnie reagowal na pedal gazu no ale w LPG...na PB zero reakcji...chodzil na normanych obrotach...zero falowania.....No coz pojechalem do mechanika i zostawilem auto....filtry,swiece sa praktycznie nowe bo przebiegu maja moze z 3 tys km

owsikk
31-07-11, 10:42
Rzeczywiście niezły zonk. Jeżeli na gazie chodzi normalnie, to inne objawy wskazywałyby na problemy z układem paliwowym. Może pociągnęło Ci jakiegoś syfu ze zbiornika.

rafal
31-07-11, 13:55
Od samego początku pisałem żeby sprawdzić filtr paliwa...

owsikk
31-07-11, 13:59
Ale bardzo dziwny zbieg okoliczności, wyjęty akumulator a problem z układem paliwowym :/

A powiedz bunkerites, czy Ty przy okazji wymiany żarówki nie grzebałeś też coś przy silniku?

bunkerites
31-07-11, 15:09
przy silniku nie grzebalem :)...tylko sam aku...
jakis czas temu auto bylo u mechanika w celu naprawy plywaka... bo nie wskazywal poziomu paliwa....mozliwe ze mechanik cos spier.... i teraz po czasie wyszlo.... no coz okaze sie jutro

btw.filtr paliwa wymieniony w czerwcu

bunkerites
02-08-11, 19:39
Okazalo sie ze pompa paliwa byla doslownie rozpier......\
Hania zostala zawieziona przez laweciarza do chlopakow z Honda Team Kokotow :)
ogarneli auto szybko i sprawnie.... a mechanik w rodzimym miescie tylko spier.... pompe....!!

genior
02-08-11, 20:19
a co się stało że się zepsuła?
napisz też jaki koszt pompy paliwa?

bunkerites
02-08-11, 21:12
wygladalo na to ze pierwszy mechanik wyciagal pompe na sile...filtr paliwa byl wrecz wyrwany...trzymal sie na przewodach...brakowalo jakis sprezynek... plywak byl urwany..totalna masakra:),mysle ze ow pierwszy mechanik jakos poskladal zeby dzialalo i takie auto mi oddal,cud ze auto rano odpalilo :).... zrobilem trase,w trasie na przystanku juz nie odpalilem.... dobrze ze trafilem kumatego laweciarza co odrazu do Honda Team Kokotow mnie zawiozl...pompa kosztowala 100 zl...

owsikk
02-08-11, 22:12
Mam pompę, mogłeś się odezwać.

bunkerites
03-08-11, 07:42
pompa w 15 minut przyjechala takze nie musialem szukac :)

kermit01
11-08-11, 07:50
Panowie, mam podobny problem. Wstałem dziś rano...i niestety nie odpaliła. Rozrusznik nie kręci, lampki się zapalają więc nie aku. przebieg 55M, 2004 ..kupiony 2 tyg temu. Przyznam się szczerze, że trochę się zniesmaczyłem do marki, bo miało być pięknie niezawodnie bo przecież to Honda...no ale, póki co to czy ktoś zna jakiś dobry serwis w Warszawie, najlepiej na pradze płd?

genior
11-08-11, 07:53
lampki się zapalają więc nie aku
nieprawda

kermit01
11-08-11, 09:22
ok, podpytałem trochę i faktycznie może to być aku. Także, Honda ma szanse jeszcze zatrzymać honor ;)

bunkerites
11-08-11, 09:43
kolego najlepiej wez aku od znajomego i podlacz...tak najszybciej sprawdzisz

kermit01
12-08-11, 11:47
podłączyłem aku, na tzw. "kable" i odpalił. Pojedziłem 30 min żeby się trochę podładował. Następnie, postał ok.1h w garażu io juz nie odpalił, objawy jak wcześniej. Dziś wymieniam aku na nowy, zobaczymy czy pomoże...co myślicie? i jeszcze jedno pytanie, czy po wyłączeniu silnika, wam też moga przez chwilę kontrolka kluczyka( zielony kluczyk)?

lajsta
12-08-11, 12:01
Tak, miga (czy może "moga" :D)

genior
12-08-11, 12:22
kolego może instrukcje obsługi samochodu przeczytaj najpierw

bunkerites
12-08-11, 17:18
, czy po wyłączeniu silnika, wam też moga przez chwilę kontrolka kluczyka( zielony kluczyk)?

tak

ale nie jest to kontrolka kluczyka tylko IMOBILAJZER :)

kermit01
13-08-11, 13:16
oczywiście chodziło mi o imoo :) chciałem tylko zoobrazować co widzę. Odnośnie tematu to wymiana aku pomogła.