Gregorius00
27-07-11, 16:45
Witam serdecznie, jestem pierwszy raz na forum oraz to mój pierwszy post, tak więc proszę o wyrozumiałość jeżeli popełnię jakieś błędy. Mam nadzieję że w odpowiednim dziale piszę tego posta.
Może przejdę do rzeczy, otóż od niedawna jestem posiadaczem Hondy Civic VI generacji, rocznik 96, silnik 1.5i VTEC-E (90KM).
Autko sprawuje się dobrze i chodzi moim zdaniem prawidłowo, ale... no właśnie, problem polega na tym, że na biegu jałowym są bardzo niskie obroty ok. 500 obr/min, natomiast jak wcisnę gaz do podłogi to odcięcie paliwa mam przy 4 tys. obr./min.
Nie wiem czy jest to widna prędkościomierza, czy też jest coś z silnikiem. Dodam, że komputer nie wykazuje mi błędów (po zwarciu kostki 2 pinowej i przekręceniu kluczyka w stacyjce, kontrolka z silnika się cały czas świeci, a kontrolka SRS mruga w jednostajnych odstępach czasu - tak więc z tego co wyczytałem wcześniej na forum to komputer nie wykazuje błędu).
Podczas jazdy silnik zachowuje się normalnie (mam nadzieję, gdyż jest to moja pierwsza honda) nie ma wahań obrotów, jedynie to te zbyt niskie obroty i odcięcie przy 4 tys :/
Zmiana fazy rozrządu następuje w moim przypadku przy 2,5 tys. obr.
Pytanko to osób posiadających takie samo autko i taki silnik, czy u was też przy takich obrotach autko dostaje kopa??
No i oczywiście pytanie najważniejsze, czy ktoś wie co może być nie tak z tymi obrotami??
Poniżej zamieszczam linka z nagraniem jak to wygląda u mnie "w praktyce":
http://www.youtube.com/watch?v=FsNgY7eGXus
Serdecznie dziękuję za trafne odpowiedzi.
Pozdrawiam Grzegorz
Może przejdę do rzeczy, otóż od niedawna jestem posiadaczem Hondy Civic VI generacji, rocznik 96, silnik 1.5i VTEC-E (90KM).
Autko sprawuje się dobrze i chodzi moim zdaniem prawidłowo, ale... no właśnie, problem polega na tym, że na biegu jałowym są bardzo niskie obroty ok. 500 obr/min, natomiast jak wcisnę gaz do podłogi to odcięcie paliwa mam przy 4 tys. obr./min.
Nie wiem czy jest to widna prędkościomierza, czy też jest coś z silnikiem. Dodam, że komputer nie wykazuje mi błędów (po zwarciu kostki 2 pinowej i przekręceniu kluczyka w stacyjce, kontrolka z silnika się cały czas świeci, a kontrolka SRS mruga w jednostajnych odstępach czasu - tak więc z tego co wyczytałem wcześniej na forum to komputer nie wykazuje błędu).
Podczas jazdy silnik zachowuje się normalnie (mam nadzieję, gdyż jest to moja pierwsza honda) nie ma wahań obrotów, jedynie to te zbyt niskie obroty i odcięcie przy 4 tys :/
Zmiana fazy rozrządu następuje w moim przypadku przy 2,5 tys. obr.
Pytanko to osób posiadających takie samo autko i taki silnik, czy u was też przy takich obrotach autko dostaje kopa??
No i oczywiście pytanie najważniejsze, czy ktoś wie co może być nie tak z tymi obrotami??
Poniżej zamieszczam linka z nagraniem jak to wygląda u mnie "w praktyce":
http://www.youtube.com/watch?v=FsNgY7eGXus
Serdecznie dziękuję za trafne odpowiedzi.
Pozdrawiam Grzegorz