Zobacz pełną wersję : D seia na OBD1
Wielki Szu
26-07-11, 17:31
Witam.
Które silniki z D serii są na OBD1?
Dzięki.
D14A3 oraz D14A4
Od kiedy:confused:
Zależy z jakiego nadwozia potrzebujesz,patrząc na to że motasz się z MB3 to w angielce VI było najbliżej d16y2 na obd1
Wielki Szu
26-07-11, 18:54
Potrzebuję bez VTECa.
Ustaliłem że d15b7 coś jeszcze?
Które silniki z D serii są na OBD1?
Te najlepsze oczywiście!!:p
tych silników troche jest więc mogłes sprecyzowac swoje pytanie?
Najlepszy na obd1 non vtec sohc to D16Y3
wszystko masz tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine
Najlepszy non vtec d serii na OBD1 to DOHC D16A9 :P (w wersji z EG5 na OBD1)
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?10527-SPECYFIKACJA-SILNIKÓW-HONDA-CIVIC-1988-2000
1.czy może ktos potwierdzic to ze d14a2 95-97 i d14a5 95-97 w Angielkach napewno sa na obd2? to dlaczego w tych samych latach d16y3 i d16y2 sa na obd1?
2.Na ostatnim linku d16y2 jest z lat 98-00 co napewno nie jest prawdą
3. i co w ogole ma oznaczac literka E na koncu oznaczenia silnika? Nie spodkałem sie z tym w żadnym silniku Hondy
4. d16y3 na ostatnim linku produkowany był tylko rok? to też cos dziwnego z tego co mi wiadomo to y3 i y2 był produkowany w latach które podałem w punkcie "1"
tyle tych silników jest już naje... że nie ma chyba żadnego zestawienia specyfikacji silników, bezbłędnej
Mam d14a2 w budzie MA87 z 1995 (civic 5D tzw. angielka) i jest w niej OBD1. Gdzieś w internecie znalazłem info, że jest w nim komputer ODB2 z kostkami od OBD1 (zmieszany trochę tabelką z forum, w której jest napisane, ze d14a2 to OBD2) Ale bez problemu podszedł do niego komputer z d15b7, musiałem tylko dorobić wiązkę pod 4-ro pinową sondę lambda. (można też wyłączyć obsługę grzałki sondy w komputerze, wtedy nie będzie wyskakiwał błąd)
Wielki Szu
29-07-11, 07:06
d15z3 to też OBD1?
Wiedziałem!!!:D dzieki za potwierdzone info bo tu na forum ludzie sa przekonani ze to obd2 w co ja patrząc na te silniki i nie chciałem w to wierzyc i przez to myslą że nie da sie robic na tym silniku wiekszych modów:) bez zmiany wiązek i innych cudawianek
d15z3 to też OBD1?
Zobacz jak wygląda komputer, jeżeli ma wtyczki od OBD1 (http://www.hondata.com/techecuid.html), to jest bardzo prawdopodobne, że jest do OBD1. Trzeba sprawdzić kwestie sondy, ile ma żył i czy wtryski są sterowane parami czy 4 oddzielnie.
Nie mogę teraz znaleźć tej strony, nawet nie pamiętam czy do było jakieś forum. Ale wyczytałem tam, że Hondy produkowane w Anglii od 1995 do 1997 (lub do 2000) miały komputery OBD2 z wyprowadzeniami takimi jak w OBD1.
Zobacz jak wygląda komputer, jeżeli ma wtyczki od OBD1 (http://www.hondata.com/techecuid.html), to jest bardzo prawdopodobne, że jest do OBD1. Trzeba sprawdzić kwestie sondy, ile ma żył i czy wtryski są sterowane parami czy 4 oddzielnie.
D15Z3 ma wtyczki OBD1, sonda 5 żył (szerokopasmowa), wtryski sterowane oddzielnie.
Zobacz jak wygląda komputer, jeżeli ma wtyczki od OBD1 (http://www.hondata.com/techecuid.html), to jest bardzo prawdopodobne, że jest do OBD1. Trzeba sprawdzić kwestie sondy, ile ma żył i czy wtryski są sterowane parami czy 4 oddzielnie.
Nie mogę teraz znaleźć tej strony, nawet nie pamiętam czy do było jakieś forum. Ale wyczytałem tam, że Hondy produkowane w Anglii od 1995 do 1997 (lub do 2000) miały komputery OBD2 z wyprowadzeniami takimi jak w OBD1.
dokladnie tak jak mowisz, ja pamietam tylko ze d14a8 ma wlasnie w ten sposob, pozatym kilka innych silnikow ale juz nie pamietam ktore modele.
http://www.dodo-upgrades.nl/
tutaj sobie poszukaj pinow wtyczek, napewno ci pomoze.
Panowie. Poproszę więc konkretnie jaki komputer można włożyć do silnika d14a2 na złącze OBD1 P&P bo mam ten sam problem i nikt konkretnie jeszcze mi nie odpowiedział.
Jeśli jest OBD1 to powinien podpasowac przykładowo P28, czyż nie?
Panowie. Poproszę więc konkretnie jaki komputer można włożyć do silnika d14a2 na złącze OBD1 P&P bo mam ten sam problem i nikt konkretnie jeszcze mi nie odpowiedział.
Wszystkie OBD1 tylko musisz wyłączyć obsługę grzałki sądy lub wymienić sondę na 4-ro żyłową.
I najlepiej wgrać do niego mapę z d14a2. link do pliku z mapą:
http://przeklej.net/down/2872459505814712794441993064670968306b3622ec11008f 7bf9d72.html
Wszystkie OBD1 tylko musisz wyłączyć obsługę grzałki sądy lub wymienić sondę na 4-ro żyłową.
I najlepiej wgrać do niego mapę z d14a2. Mam taką jak chcesz mogę ci przesłać.
mam sondę 4 żyłową. Sprawa wygląda ogólnie tak ,że mam nadwozie MB2 tylko słupek jest od d14a2, a aktualny komputer p1j-e13 jest wykastrowany z immobilisera i słyszałem, że muszę wymieniać wszystko razem ze stacyjką dlatego chciałbym dobrać jakiś inny komputer. Jeśli się orientujesz w tym temacie prosiłbym o pomoc.
Musiałbyś się dowiedzieć, od jakiego silnika masz osprzęt. Aparat zapłonowy, wtryski, przepustnice, silniczek krokowy i od tego silnika szukać komputera. To że masz słupek od D14A2 nie znaczy, że musisz mieć od tego silnika komputer. Sam mam wymieniony blok na D13B2 (są takie same) i komputer mam taki sam, jaki miałem w D14A2.
Osprzęt mam pewnie od d14a8 bo kolega ma identyczny, kostki przy przepustnicy też są w innych miejscach niż oryginalnie w d14a2, wiem bo mam porównanie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.