kamil_zdw
19-07-11, 21:37
Witam wszystkich serdecznie.
Nabyłem 2 tygodnie Civica od jednego z forumowiczów i niebawem będę dłubał przy car audio.
Autko to Civic 6G HB (EJ9). Z oznaczenia wynika, że jest to autko z 3 drzwiami jeśli traktować klapę bagażnika jako drzwi.
Mam prośbę by ktoś opisał po kolei jak zdemontować boczek w tym aucie. Chodzi mi o proste wytłumaczenie jakie trzeba wykonać kolejno czynności. Fotorelacja byłaby mile widziana. Zaznaczę, że mam auto bez el.szyb i jak na szybko się temu przyjrzałem to nie wiem jak zdjąć korbkę ani klamkę wewnętrzną.
Forum przeglądałem ok godziny w poszukiwaniu szczegółów ale w większości przypadków problem dotyczył wersji 5D. Odnośnie EJ9 a zwłaszcza z korbami szyb nic nie znalazłem.
Przy okazji robiąc drzwi od A do Z proszę na wskazówkę czy przy strzelającym ograniczniku lewych drzwi da się coś zrobić poza jego wymianą? Próbowałem znaleźć w necie nówki sztuki takich ograniczników bez skutku. Zna ktoś miejsca gdzie można to dostać? Używki mogą niebawem strzelać jak obecnie mój uszkodzony.
Ponadto drażni mnie stukający na nierównościach nazwijmy "guzik" do ryglowania drzwi od wewnątrz. To ten taki z czerwonym wykończeniem którego się bardziej obraca niż wciska. Ma ktoś pomysł jak można ten problem rozwiązać? Upchnięcie czegoś do środka by to uszczelnić odpada bo zwyczajnie nie będą zamykały się zamki. Czy pozostaje wymiana całej rączki do otwierania drzwi w której znajduje się ów guzik?
Pozdrawiam
Nabyłem 2 tygodnie Civica od jednego z forumowiczów i niebawem będę dłubał przy car audio.
Autko to Civic 6G HB (EJ9). Z oznaczenia wynika, że jest to autko z 3 drzwiami jeśli traktować klapę bagażnika jako drzwi.
Mam prośbę by ktoś opisał po kolei jak zdemontować boczek w tym aucie. Chodzi mi o proste wytłumaczenie jakie trzeba wykonać kolejno czynności. Fotorelacja byłaby mile widziana. Zaznaczę, że mam auto bez el.szyb i jak na szybko się temu przyjrzałem to nie wiem jak zdjąć korbkę ani klamkę wewnętrzną.
Forum przeglądałem ok godziny w poszukiwaniu szczegółów ale w większości przypadków problem dotyczył wersji 5D. Odnośnie EJ9 a zwłaszcza z korbami szyb nic nie znalazłem.
Przy okazji robiąc drzwi od A do Z proszę na wskazówkę czy przy strzelającym ograniczniku lewych drzwi da się coś zrobić poza jego wymianą? Próbowałem znaleźć w necie nówki sztuki takich ograniczników bez skutku. Zna ktoś miejsca gdzie można to dostać? Używki mogą niebawem strzelać jak obecnie mój uszkodzony.
Ponadto drażni mnie stukający na nierównościach nazwijmy "guzik" do ryglowania drzwi od wewnątrz. To ten taki z czerwonym wykończeniem którego się bardziej obraca niż wciska. Ma ktoś pomysł jak można ten problem rozwiązać? Upchnięcie czegoś do środka by to uszczelnić odpada bo zwyczajnie nie będą zamykały się zamki. Czy pozostaje wymiana całej rączki do otwierania drzwi w której znajduje się ów guzik?
Pozdrawiam