klubowicz
16-07-11, 17:32
Zamierzam się za to jutro zabrać. Robiłem to już kiedyś, dawno temu, w Tico. Pytanie czy
w Civicu z silnikiem j.w. będzie to jakoś inaczej wyglądać? Z tego co wyczytałem to w niektórych civicach jest pod kopułką cewka i trzeba niby na jakąś sprężynkę uważać małą, by nie wyskoczyła.... Podpowiedzcie jak wiecie na co uważać, ew. co warto zrobić itd. Na razie mam pomysł by korektorem za pomocą odpowiedniej ilości białych kropek pozaznaczać sobie przewody zapłonowe i takie samo oznaczenie zrobić na odpowiednich wypustkach kopułki. A co na mnie może czekać w środku? :-)
Krótko powiedziawszy nie chciałbym sobie zrobić wstydu dzwoniac po lawetę i jadąc do warsztatu po nieudanej operacji ;-)
w Civicu z silnikiem j.w. będzie to jakoś inaczej wyglądać? Z tego co wyczytałem to w niektórych civicach jest pod kopułką cewka i trzeba niby na jakąś sprężynkę uważać małą, by nie wyskoczyła.... Podpowiedzcie jak wiecie na co uważać, ew. co warto zrobić itd. Na razie mam pomysł by korektorem za pomocą odpowiedniej ilości białych kropek pozaznaczać sobie przewody zapłonowe i takie samo oznaczenie zrobić na odpowiednich wypustkach kopułki. A co na mnie może czekać w środku? :-)
Krótko powiedziawszy nie chciałbym sobie zrobić wstydu dzwoniac po lawetę i jadąc do warsztatu po nieudanej operacji ;-)