Zobacz pełną wersję : Auto Gauge - Jak podlaczyc ???
WItam.
Jakis czas temu zakupilem 3 wskazniki i teraz siebralem za ich podlaczenie i mam problem bo nie wiem jak i gdzie i ktorymi kablami sie wpiac. :(
Najlepiej pod stacyjke, oczywiscie do 5g.
Ma ktos pojecie i najlepiej zdjecia i krok po kroku???
w zegarku jest 6 kabli - dlugie i krotki i ktore mam polaczyc z ktorymi ( do czujnika i do pradu i stacyjki)???
Co do montażu wskaźników, nic trudnego to nie jest. Należy zamontować adapter filtra oleju, pamiętać by czujniki wkręcić na taśmę teflonową, przeciągnąć przewody od czujników do kabiny, z tego co pamiętam to czujnik ciśnienia oleju musi mieć oddzielnie podaną masę (temperatury nie). Przewody w desce podłącza się do +12V po przekręceniu stacyjki, masa (-), podświetlenie deski po włączeniu świateł, przewód od czujnika. Ze 2h i zrobione. Przynajmniej tak miałem z STRI.
w kostce do seryjnego zegarka masz wszystko (+12 po zaplonie, swiatla, mase) - to tak zebys nie musial daleko szukac :)
Jeśli nie masz instrukcji to tu masz scan:
http://xelectric3.republika.pl/autogauge.jpg
Kenny instrukcje mam nawet kilka ale ciezko ja zrozumiec:rolleyes:
Zaraz zejde i wykorzystam podpowiedz piromana- zobaczymy :)
Dzieki piroman za dobra podpowiedz- fajne miejsce.
ale musialem sie pobawic kablami i pokabinowac zeby to podlaczy bo za kazdym razem popelniame 2 bledy ale juz jest ok. w niedziele polutuje od nowa kabelki i bedzie cacy :)
hmmm no temat jest o gaugenach wiec :D zapytam sie bo szczerze mowiac to tego niewiem , jakie sa przydatne w hondach ?? bodajze chyba cisnienie i temperatura oleju tak ??? w sumie kupilbym sobie takie :D zawsze to w srodku wyglada ladniej no i zaraz mali chlopcy mysla ze masz niewiadomo co pod macha hehe :D
Temat dotyczy czego innego akurat ale ja mam: temp wodu i oleju i cisnienie oleju.
Dzis juz podpialem i wszystko dziala :)
A wyglada to tak:
http://img195.imageshack.us/img195/3088/20110721163.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/195/20110721163.jpg/)
zdjecie na szybko robione bo jeszcze tzeba wszystko landie wykonczyc :)
no wiem wlasnie ze jest troszke inny temat ale niechcialem zakladac nowego i niemoglem znalesc nic bardziej powiazanego z tym tematem :D wiec odrazu pada pytanie ile placiles za takie gauge'ny i czy ciezko to bylo podlaczyc ??
znalazlem tansza opcje niz u przedstawiciela tych zegarow. link moge ci podeslac na PW jak chcesz. w rezultacie jak sie mocno skupilem to nie ale tez jak chcesz moge Ci powiedziec zebys sie nie meczyl, bo kabelkow troche jest i mozna sie pogubic ;)
na czujniku cis oleju jest G i WK i teraz co jest + a co - ?? bo jak dla MNie G to ground
znalazlem tansza opcje niz u przedstawiciela tych zegarow. link moge ci podeslac na PW jak chcesz. w rezultacie jak sie mocno skupilem to nie ale tez jak chcesz moge Ci powiedziec zebys sie nie meczyl, bo kabelkow troche jest i mozna sie pogubic ;)
ooo to bylbym Ci naprawde bardzo wdzieczny :D to bym je sobie w najblizszym czasie kupil jezeli nie sa bardzo drogie :D
na czujniku cis oleju jest G i WK i teraz co jest + a co - ?? bo jak dla MNie G to ground
prosze
http://img694.imageshack.us/img694/5375/20110722167.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/694/20110722167.jpg/)
ooo to bylbym Ci naprawde bardzo wdzieczny :D to bym je sobie w najblizszym czasie kupil jezeli nie sa bardzo drogie :D
poszlo PW :)
u mnie na blogu macie jeszcze tipa jak zrobic podświetlanie w 2 kolorach na przełacznik ;)
u mnie na blogu macie jeszcze tipa jak zrobic podświetlanie w 2 kolorach na przełacznik ;)
Ale my mamy serie smoke a nie peak :)
ja jeszcze niemam hehe :P
Jako że temat o gaugach,to sie podepne.
Chodzi mi o czujnik temperatury dołączany do zegarów. Zawsze po nocy,zegar temperatury oleju mryga-czyli brak odczytu z czujnika,dopiero po odpaleniu silnika i po krótkim czasie pracy wszystko wraca do normy. Mam pytanie do posiadaczy wskaźnika temp. czy u Was też tak jest ? Bo według mnie trafił mi sie uwalony czujnik,jednak chce sie upewnić...
Zawsze po nocy,zegar temperatury oleju mryga
znaczy ze temperatura jest jakby poza zakresem, u mnie tak jest jak sa wieksze mrozy, nie ma sie czym przejmowac
też tak mam
jakie macie patenty aby nie ciekło spod podkładki ? bo u mnie teraz już jest hardkor (taśma teflonowa nadal najlepsza?)
jakie macie patenty aby nie ciekło spod podkładki ?znaczy w ktorym miejscu Ci cieknie? Miedzy podkladka a blokiem silnika? Dokrec srube (ta przedluzke gwintu) albo wymien uszczelke na 2 oringi takie duze
sory za nie sprezycowanie
cieknie mi z tych dwóch wkręconych śrub (mam temp i cisnienie na tej podkladce)
wkręć na taśmę teflonową albo na konopie jak za dawnych czasów
ja posmarowałem gwint czerwonym silikonem wysokotemperaturowym i też jest ok,nic nie cieknie
ja na tasme teflonowa i tez jest git.
ja tez na tasme teflonowa i dodatkowo dalem miedziane podkladki i tez jest git
odswiezam troche :P
dostalem pod choinke wskaznik autogauge temp. oleju gdzies zginela instrukcja montazowa .....
pytanie jak to podlaczyc ?
czujnik ma bialy i czarny
wskaznik czerwony czarny zielony i pomaranczowy
czarny ze wskaznika - czerwony + zapala sie wskaznik ale nic nie wskazuje ....
jak to podlaczyc??
Użyć potęgi internetów i odpalić wyszukiwarkę Google. Znajdziesz tam schematy podłączenia każdego możliwego wskaźnika AG.
krzysiek50
08-04-15, 20:56
przy zegarze czarny: masa, czerwony: + po przekreceniu stacyjki, pomaranczowy: dimmer po wlaczeniu swiatel, zielony: do wskaznika. przy czujniku czarny to masa, bialy do zegara
Użyć potęgi internetów i odpalić wyszukiwarkę Google. Znajdziesz tam schematy podłączenia każdego możliwego wskaźnika AG.
Ewentualnie kliknąć na pierwszą stronę tego tematu, gdzie jest fotka instrukcji. Boshe, 4 strony a już się ludziom nie chce szukać...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.