Zobacz pełną wersję : Silnik 1.8i od Hondy ufo z 2007r do VI gena?
Witam czy ktoś bawił się w takie modyfikacje?
Bo tak się zastanawiam czy opłaca się kupować to i robić?:cool:
Witam czy ktoś bawił się w takie modyfikacje?
Bo tak się zastanawiam czy opłaca się kupować to i robić?:cool:
Czy jest aż tak mało silników pasujących do 6gen, że chcesz sie bawić w takie rzeźbienie?
No proszę Cię... Po co Ci to?
Czy jest aż tak mało silników pasujących do 6gen, że chcesz sie bawić w takie rzeźbienie?
No proszę Cię... Po co Ci to?
Jestem ciekawy jak by to jeździło, pytanie czy te silniki z ufo bardzo się różnią technologią od tych co my mamy w seryjnym ej9?:p Tak z ciekawości pytam:cool:
sam sobie odpowiedz jaka jest róznica między technologią miedzy powiedzmy rokiem 98 a 2008 ? 10 lat to kolosalna różnica w technologii:rolleyes:
sam sobie odpowiedz jaka jest róznica między technologią miedzy powiedzmy rokiem 98 a 2008 ? 10 lat to kolosalna różnica w technologii:rolleyes:
nie zawsze na plus i to trzeba pamiętać.
sam sobie odpowiedz jaka jest róznica między technologią miedzy powiedzmy rokiem 98 a 2008 ? 10 lat to kolosalna różnica w technologii
a jaka jest róznica technologiczna miedzy 1990 a 2000 rokiem? w naszych hondach technologicznie niewiele się zmieniło :)
"...jak się w Hondzie nic nie zmienia, to i cały świat w miejscu stoi..." hm?
KOWAL ziom
15-07-11, 17:16
silnik o którym piszesz to r18 coś tam... w ufo zupełnie bez szału u Ciebie mogłoby być weselej bo różnica jakiś przynajmniej 300 kg na Twoją korzyść. jedyna zaleta jaką dostrzegam to 6 bieg na trasy i koniec. Jak lozek pisał, rzeźba niemiłosierna. koszty: sam swap z częściami (bez silnika i osprzętu) ok 15k. Silnik z osprzętem pewnie ok 3-4k hehe. B18C4, które ma 15 lat kosztuje więcej :)
Yotomeczek86
15-07-11, 17:23
silnik o którym piszesz to r18 coś tam... w ufo zupełnie bez szału u Ciebie mogłoby być weselej bo różnica jakiś przynajmniej 300 kg na Twoją korzyść. jedyna zaleta jaką dostrzegam to 6 bieg na trasy i koniec. Jak lozek pisał, rzeźba niemiłosierna. koszty: sam swap z częściami (bez silnika i osprzętu) ok 15k. Silnik z osprzętem pewnie ok 3-4k hehe. B18C4, które ma 15 lat kosztuje więcej :)
Lol to co za te 15k? Łapy, półośki i elektryka? - to chyba nawet w najdroższym warsztacie by nie policzyli tyle... Myślę że 15k to za wszystko będzie...
czyli najprościej szukać angola lub tzw frontcuta z pełną wiązką bo wszystkie klamotki sa na miejscu
ale nawet taki frontcut, mimo że jest pełną opcją, nie da rady. silnik jest dość wysoki i nie zmieści się raczej pod masję EJ.
Ostatnio taki silnik widziałem za tysiąc złotych bez osprzętu, ciekawe w jakim stanie:) To nie ma co rzeźbić w sumie nawet. Saiti możesz mieć racje, widzę że nikt chyba jeszcze nie robił przekładki z czegoś takiego:cool: A powiedzcie mi, zmieniając z 1.4 d14a4 na 1.5 vtec do przeróbki jest tylko komputer?
daj sobie sookuj z r18 ja taki objechałem na zlocie o 0,1 sek a mam ...... D14 z wydechem dolotem i hybryda....
Pozatym tego silnika nie da sie modzic jedyna sensowna opcja to turbo bo nawet jak zrobisz dolot i wydech to uzyskasz max 10 Km
To jak, ciężka sprawa z tym d15z6 ? Bo chyba konieczny będzie swap, 1.4 trochę zamula:cool:
zamiast r18 pakuj B18B2, B18B1 szybciej taniej i prościej a pojedziesz tak samo ;)
KOWAL ziom
16-07-11, 16:58
Lol to co za te 15k? Łapy, półośki i elektryka? - to chyba nawet w najdroższym warsztacie by nie policzyli tyle... Myślę że 15k to za wszystko będzie...
takie są realia... tak wyglądają ceny. Sam swap jako taki (robocizna) to ok 2k-3k, cała reszta to części... bo rzeźba solidna... R18 komplet kosztuje ok 4-5k, a K20 ok 10k. pozostaje sobie odpowiedzieć na pytanie czy nie warto dołożyć 4-5k i mieć 200km zamiast 140???
zamiast r18 pakuj B18B2, B18B1 szybciej taniej i prościej a pojedziesz tak samo ;)
x2 :D
masz tu 1.8 140KM tak samo jak 1.8 z Ufo:D
Taniej wyjdzie wrzucenie B18C4 a nawet B18C6, mocy więcej, frajdy więcej, pewności więcej oraz bezpieczeństwa - dużo więcej.
A powie mi ktoś jak wygląda sytuacja ze zmianą silnika na 1.5 vtec? Mam 1.4 d14a4, czy jak kupię silnik 1.5 vtec i komputer do niego, przełoże to będzie śmigać czy jeszcze coś trzeba wymienić?:cool:
ja na YOutubie widziałem filmik, na którym w EG miał silnik przynajmniej z 7gen, juz mial i-vtec, chyba to był k20 albo k24 i jak dodawał gazu to troche juz tracił trakcje :rolleyes:
ja na YOutubie widziałem filmik, na którym w EG miał silnik przynajmniej z 7gen, juz mial i-vtec, chyba to był k20 albo k24 i jak dodawał gazu to troche juz tracił trakcje :rolleyes:
Ja na tym forum widziałem kilka takich aut, tylko co z tego? K20 to K20, a nie gówniane R18 czy jak się to nazywa:p
Ja na tym forum widziałem kilka takich aut, tylko co z tego? K20 to K20, a nie gówniane R18 czy jak się to nazywa
Rozumiem o co Ci chodzi, mi chodziło tylko o to że sięda wsadzić nowszy silnik np. z 7 czy 8 gen do 5 gen:rolleyes:
Rozumiem o co Ci chodzi, mi chodziło tylko o to że sięda wsadzić nowszy silnik np. z 7 czy 8 gen do 5 gen:rolleyes:
Da to się wszystko tam upchnąc pytanie tylko czy jest sens, czy trud i wydana kasa są proporcjonalne do efektu
To tak jakby porównać matiza do lamborghini :) obydwa w końcu jadą... tylko jak :P
A powie mi ktoś jak wygląda sytuacja ze zmianą silnika na 1.5 vtec? Mam 1.4 d14a4, czy jak kupię silnik 1.5 vtec i komputer do niego, przełoże to będzie śmigać czy jeszcze coś trzeba wymienić?
Da się i warto ale jeżeli masz na myśli d15b dżej di em jak myślisz o econo to nie
Da się i warto ale jeżeli masz na myśli d15b dżej di em jak myślisz o econo to nie
Czemu takie stwierdzenie? Słyszałem, że to bardzo dobre silniki i lepiej się kręcą bynajmniej od d14a4.
Czemu takie stwierdzenie? Słyszałem, że to bardzo dobre silniki i lepiej się kręcą bynajmniej od d14a4.
no lepiej, ale nie wiele na seryjnej skrzyni.
Osobiście nigdy bym takiego swapa nie zrobił, bo uważam to za strate kasy.
ale macie rozkminy :P chcesz jezdzic w miare szybko i oszczednie to sobie wrzuc b16a2 :P albo d15 z mini-me :D i tez bedzie jezdzic i w miare malo palic :D albo zawsze mozna zrobic tak ze wrzucasz sobie do hondy 1.9 TDI jakis od a3 co w seri ma 150 koni do tego chip i lata niesamowicie z bardzo malym spalaniem :D ps. kiedys na allegro widzialem miska 3000gt wlasnie z TDI PORAZKA!!!!
Jeżeli wrzucać 1.5 to ze skrzynią od 1.4:cool:
Jeżeli wrzucać 1.5 to ze skrzynią od 1.4:cool:
Skrzynia od 1.4 też jest długa.
Może i jest ale krótsza od skrzyni z 1.5. Po za tym chodzi mi o to żeby silnik był w jak najlepszej kondycji bo sporo jeżdżę:cool:
d15z6 ze skrzynią od d14 jeździ całkiem ciekawie :]
dołączam się do tematu: jaki byłby koszt zrobienia swapa z d14z1 na d15z6?
psycholoog
31-07-11, 10:59
Z tym swapem na d15z6 to prosta sprawa, wywalasz swoje 1.4 wkladasz 1.5, ciagniesz kabel do vteca, podlanczasz kompa immo i stacyjke (ewentualnie jakiegos kompa obd1 z mapami i bez immo, ale to musisz już wiazke przerobic przy kompie) i smigasz:)
i tyle proste jak je%#*ie :)
Z tym swapem na d15z6 to prosta sprawa, wywalasz swoje 1.4 wkladasz 1.5, ciagniesz kabel do vteca, podlanczasz kompa immo i stacyjke (ewentualnie jakiegos kompa obd1 z mapami i bez immo, ale to musisz już wiazke przerobic przy kompie) i smigasz:)
i tyle proste jak je%#*ie :)
A osprzęt silnika? Alternator, rozrusznik i inne rzeczy?
psycholoog
31-07-11, 13:11
A osprzęt silnika? Alternator, rozrusznik i inne rzeczy?
zostawiasz swoje z 1.4, jedynie ssacy z d15z6 zostawic by sie przydalo
Przemo1871
22-08-11, 22:15
Podłącze się pod temat , chodzi mi po głowie taka sama modyfikacja i moje pytanie dotyczy aparatu zapłonowego.
Poza słupkiem silnika D15Z6 potrzebuje od niego jeszcze komp ( może p28 ?? z wgranymi mapami) APARATU ZAPŁONOWEGO oraz kolektor dolotowy i to co z nim związane.?? rację mam czy głupoty piszę ??!!:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.