Zobacz pełną wersję : Lampy
Jak zapewne zauważyliście - jestem nowy, jestem laikiem i zadaje głupie pytania :D tak więc czas na kolejne:
Czy przednie lampy 7 gen po lifcie będą mi bez problemu pasować do modelu sprzed liftu? Czy silniczki sterujące wysokością strumienia światła są wbudowane w lampy? I ostatnie - czy do lamp po lifcie mogę użyć żarówek z obecnych lamp, czyli sprzed liftu?
Proszę o cierpliwość i dzięki za odpowiedzi :D
EDIT: aha, i jeszcze - czy ktoś z Was widział/ma założone takie lampy i może wyrazić opinię?
http://moto.allegro.pl/lampy-soczewkowe-honda-civic-2004-type-r-czarne-i1674222706.html
a homologacje maja ?
zarowki kolega sa inne w lampach przed i po lifcie.
co do silniczka to chyba jest wbudowany w lampy
co do dopasowania to ludzie jakos wsadzaja wiec pasuja :)
Dzwoniłem w sprawie tych lamp DEPO. Niestety nie mają homologacji...
Teraz się już tylko zastanawiam czy kupić zamiennik, ale nowy http://moto.allegro.pl/lampa-honda-civic-3-5-drzwi-01-05r-lewa-nowa-i1672405299.html, czy może jednak lepiej używane, ale oryginalne http://moto.allegro.pl/lampy-honda-civic-03-05rok-i1696554094.html. No i muszę najpierw sprzedać stare, coby mieć kasę :D Chce ktoś? W świetnym stanie, wraz z nowymi żarówkami Philipsa Withe-visione (jakoś tak się nazywały).
lampy poliftowe pasuja do civicow sprzed liftu - wymiarami, tzn mozna je wsadzic i przykrecic, ale musisz pomodzic z wiazka, bo lampy poliftowe maja inne zarowki w innych miejscach. Silniczek jest w lampach, ale tez go musisz podlaczyc.
Mam w swoim autobusie lampy depo od type-R - bez regulacji - jakosc ok, nie paruja i juz dwie zimy przetrzymaly bez specjalnych rys, ale jednak polecam oryginaly. Jak masz dobrego elektryka, to Ci zmiane ogarnie
Podmieniałem elektrykę w samochodzie i musiałem przerabiać tak żeby pasowała do lamp po lifcie. W wiązce pasuje kostka od:
1. świateł postojowych
2. regulacji wysokości świecenia
3. świateł mijania - tzn. przed liftem była żarówka H4 na 3 PINy - po lifcie jest żarówka H1 na 2 PINy, ale kostka jest ta sama 3 PINy (wykorzystane tylko dwa) - trzeba tylko wyjąć przewód od długich i podłączyć do żarówki od długich
Trzeba mieć nowe kostki od:
1. kierunkowskazów
2. świateł długich
Jak masz wszystkie komponenty to z całym lutowaniem zejdzie Ci nie więcej niż 2 godziny.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.