Zobacz pełną wersję : Swap tylnych hamulcow
oki jak zawsze szukalem i cos wiem ale za malo jak dla mnie i teraz do was pytanie dostalem prezencik od brata z WWA :d w postaci swapiku hamulcow na tarcz na tylna oske zaznaczam ze niemam ABS`u i teraz pytanie czy potrzebuje tez korektor sily hamowania ??
Tak....potrzebujesz...juz Ci za 100x mówiłem........
Co ma ABS do rozdziału siły hamowania?
AM
Co ma ABS do rozdziału siły hamowania?
Ano ma, ze w takim przypadku w zasadnie nie ma mowy o korektorze sily hamowania w aucie. W tamtym miejscu jest blizej nie okreslone cos ;)
Rikoo masz z tylu bebny, a zmieniasz na tarcze, wiec rozklad sil bedzie inny, zatem potrzebujesz do prawidlowego hamowania, odpowiedni korektor, aczkolwiek jezdzic i hamowac jakos auto bedzie.
Ano ma, ze w takim przypadku w zasadnie nie ma mowy o korektorze sily hamowania w aucie. W tamtym miejscu jest blizej nie okreslone cos
Czekaj, czekaj.......mówisz o wersji z abeesem cz z nieabeesem....:)
A co do Zioma Rikoo to prooblem polege na tym, że kij wi skad wziął on wersje bez ABS. Jeżeli swapuje na tarcze z tyłu to musi miec korektor z wersji z tarczami z tyłu. A tarcze z tyłu były tylko w VTI w VI genie. A kazy VI gen VTI ma ABS:):):)
że kij wi skad wziął on wersje bez ABS
no ciekawe skąd....
może z CRX'a :agent: , ziom musisz w takim razie ogarnąc korektor i będzie po temacie....
No musze ale ciekawe skad :/
licze oczywiaci ena wasza pomoc wtej kwestii :aloha:
z tego c pamieatm octan jezdzi na tym z Z6
no ciekawe skąd....
może z CRX'a , ziom musisz w takim razie ogarnąc korektor i będzie po temacie....
A nie ma innego np. jak V gen...:)
Trzebaby zrobic fote polaczen w 6gen i porównac ja z ta w 5gen. Moim zdaniem powinno podpasowac od 5gen
W 6 gen z tylu tarcze ma np Jinjet w swoim angliku, ale nie wiem czy on ma ABS ???
w 5gen poza VTi jeszcze ESI sedan i HB mialo tarcze, no i del sol tez miewal jakis (skoror martins ma od takiego auta)
Czekaj, czekaj.......mówisz o wersji z abeesem cz z nieabeesem....:)
Kiedy JEST ABS, nie ma tradycyjnego korektora sily hamowania. Jest cos innego i wystepuje dla kazdego kola oddzielnie, a w miejscu gdzie ja mam korektor sily hamowania, jest poprostu jakas przejsciówka, rozgaleziacz itp (brak mi słow, po butelce GINu )
Trzebaby zrobic fote polaczen w 6gen i porównac ja z ta w 5gen.
Są całkiem inne.
Moim zdaniem powinno podpasowac od 5gen
Copperfield to ty nie jestes........nie uda sie:)
(skoror martins ma od takiego auta)
Martins ma ABSw VI genie, Rikoo nie ma ABS w VI genie. Zeby miec korektor do VI gena z tarcza z tyłu to trzebaby założyc z VTI, bo w VI genie tylko VTI miał tracze z tyłu. A nie ma przecież VI gen VTI nin ABS.
Jak alej nie kapijesz Ziomki to jak wytzeźwiejesz to zadzwoń... :bicie:
Kiedy JEST ABS, nie ma tradycyjnego korektora sily hamowania. Jest cos innego i wystepuje dla kazdego kola oddzielnie, a w miejscu gdzie ja mam korektor sily hamowania, jest poprostu jakas przejsciówka, rozgaleziacz itp (brak mi słow, po butelce GINu )
A przy okazji:
- czy jest ABS czy go nie ma, to korektor zawsz jest poniewaz słuzy do rodziału siły hamowanie pomiedzy przód/tył......
- to cos to jest kolego pompa ABS, ale ona pracuje tylko wtedy gdy zablokuje Ci koła a korektor pracuje przy kazym nacisnieciu predału hamulca....:-)
JARZYSZ..????????
Przy okazji zapytam czy u mnie też by się dało założyć tarcze z tyłu?
http://img70.imageshack.us/img70/6713/img4661wy9.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=img4661wy9.jpg)http://img70.imageshack.us/img70/4604/img4662ko1.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=img4662ko1.jpg)
Trzebaby zrobic fote polaczen w 6gen i porównac ja z ta w 5gen. Moim zdaniem powinno podpasowac od 5gen
W 6 gen z tylu tarcze ma np Jinjet w swoim angliku, ale nie wiem czy on ma ABS ???
w 5gen poza VTi jeszcze ESI sedan i HB mialo tarcze, no i del sol tez miewal jakis (skoror martins ma od takiego auta)
Czekaj, czekaj.......mówisz o wersji z abeesem cz z nieabeesem....:)
Kiedy JEST ABS, nie ma tradycyjnego korektora sily hamowania. Jest cos innego i wystepuje dla kazdego kola oddzielnie, a w miejscu gdzie ja mam korektor sily hamowania, jest poprostu jakas przejsciówka, rozgaleziacz itp (brak mi słow, po butelce GINu )
nie wiem jak Jinjet ale ja mam z tylu tarcze i abs.
LIO napisał/a:
(skoror martins ma od takiego auta)
Martins ma ABSw VI genie, Rikoo nie ma ABS w VI genie
Czytaj ziom calosc. Pisalem ze MartinS mial zestaw od del sola, który to z tylu nie mial ABSu, wiec ze del sol byl jednym z aut, które mialo z tylu tarcze. To ze Martins ma w swoim sedanie ABS, nie ma w tym przypadku nic do rzeczy.
- czy jest ABS czy go nie ma, to korektor zawsz jest poniewaz słuzy do rodziału siły hamowanie pomiedzy przód/tył......
nie jest on natomiast w tradycyjnym miejscu chyba. I dziala chyba tez na innej zasadzie.
Jesli nie ma mozliwosci podpasowac zadnego korektora do tego, nalezy zakupic regulowany korektor i sobie ta sile odpowiednio dopasowac !!
nie jest on natomiast w tradycyjnym miejscu chyba ? I dziala chyba tez na innej zasadzie.
korektor jest wbudowany w modulator ABS'u, to co jest w miejscu korektra to zwykły łącznik do rurek mocowany do ścianki grodziowej tak jak Lio pisał wcześniej
nie jest on natomiast w tradycyjnym miejscu chyba ? I dziala chyba tez na innej zasadzie.
korektor jest wbudowany w modulator ABS'u, to co jest w miejscu korektra to zwykły łącznik do rurek mocowany do ścianki grodziowej tak jak Lio pisał wcześniej
dokładnie tak....
a wracajac do tematu nie da rady podpasowac korektora od d16z6?
były takie wersje co mialy 262 z przodu+tarcze z tyłui bez ABS
wiec chyba to by pasowało...
myle się?
co do korektora to napewno cos się da dobrać
przejrzałem katalogi i np: w starych preludach od 86-92 tarcze sa praktycznie takie jak w cifach 260 przod i 240 tył takze proporcja jest taka sama więc i korektor powinien podpasić,abs był tylko w nielicznych
dalej jadąc :concerto 1.6 chyba tez bez abs i będzie jak wyzej
accordy 87-90 tez miały podobnie i jeszcze rovery
najlepszą sprawą jak już wspomniał lio jest :korektor regulowany ----------------daje pełnią możliwość regulacji
tak naprawdę seryjny korektor jest w pewnym stopniu kompromisem,nie może pozwolić blokować tylnich koł na mokrym i na śniegu ale na suchym asfalcie gdyby nie ograniczenia związane z przyczepnościa opisaną wyżej mógł by mocniej dohamować tył co by w efekcie skruciło drogę hamowania----------właśnie regulowany korektor daje pełnie szczęścia można go dostosować do aktualnych warunków na drodze tak że tył zawsze będzie działał optymalnie
(OCZYWIŚCIE JAK GO KTOŚ Z GŁOWĄ :bicie: BĘDZIE REGULOWAŁ I NIE ZGINIE PRZY PIERWSZYM HAMOWANIU NA ZAKRĘCIE ) :d :d
oki to jeszcze mi podajcie jakies ceny tych regulatorow i bede wpelni szczesliwy :)
mam zestaw hamulcy od vti jezdze bez abs i bez korektora, wszystko gra malinowo....no moze poza jednym... ;)
ziomku Rikoo napisałem Ci na gg co i jak dziś sie dowiem...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.