Zobacz pełną wersję : d14a3 i wymiana ecu na d14a4
kupilem od kolegi Magnesa jego ej9 z silnikiem a3 czyli 75koni.
patrze w dowod a tam 66kw, wiec przekopalem sie przez zachowane przez niego niemieckie papiery a tam tez 66kw.
wiec sprawdzam, zwezki w dolocie nie ma, Magnes twierdzi ze nic nie modzil.
mozliwe, ze u germancow byla oficjalnie odmulona? Jesli tak to spox a jesli nie i to tylko jakis pomylka w papierach to co z kompem od a3, robil juz ktos przekladke na a4. rozwiazal juz ktos problem z innymi kostkami w kompach...?
czy taki mod cos daje? duzo z tym *******encji? help :)
Ja seryjnie jej nie zostawie, juz mam w bagazniku uzywany kolektor 4-2-1 dwu calowy, rure do stoga, i dwa do wyboru kolektory, od d15b7 oraz od d16y7. Ktory lepiej montowac?
mozliwe, ze u germancow byla oficjalnie odmulona?
To niemożliwe, germańcy na pewno by tego nie zrobili :)
Ja seryjnie jej nie zostawie, juz mam w bagazniku uzywany kolektor 4-2-1 dwu calowy, rure do stoga, i dwa do wyboru kolektory, od d15b7 oraz od d16y7. Ktory lepiej montowac?
Najlepiej wszystkie, ale jeśli będziesz mógł tylko jeden to ten 4-2-1 ebay.
Jak coś to ecu z a4 jest do sprzedania :D
fuc...k
nie napisalem ze te dwa kolektory to ssaki :)
fajnie, ze w razie czego jest komp do wziecia ale najpierw chce ustalic czy montaz jest p&p czy grubsza sprawa. Bo wyglada na to ze nie jest latwo, wymiana wiazki pewnie bedzie potrzebna... tak wynika z postow osob przerabiajacych temat nieco obszerniej, choc nikt w rezultacie sie nie podjol.
potrzebuje wiecej info :D
PS. nie bijcie, co to jest "prosiaczek"? jakas dokladka na kable do ecu? tym nozna skorygowac ubogie mapy itp...?
Nie ma absolutnie potrzeby zmiany kompa. Komp z D14A3 spokojnie ogarnia A4 po podstawowych modach.
Problemów z podłączeniem gdyby co tez nie ma żadnych bo kompy od A3 i A4 podłączane są takimi samymi kostkami. Inne są dopiero w D14Z1/2.
Kolektor ssący z D16Y7 jest taki sam jak w D14 i nic nie da. Z B7 możesz spokojnie wkładać, rzeźby nie ma praktycznie żadnej jeśli masz wszystko co potrzebne.
A jak masz napisane na ściance grodziowej koło akumulatora? D14A4 czy D14A3?
pS. Auto często widuję na Piaskach, kto Wam taką głęboką i ostrą rysę zrobił od błotnika po samą lampę od strony kierowcy?
Rysę nie wiem.
Miałem ją jeden dzień, nie cały dzień i jakiś głąb zapewne się wpierdzielił, chyba rowerem. Na klapie też jest mała buba :(
Przyznać muszę, że się wku#!%*@# trochę na to.
Wizyta u lakiernika już umówiona, przy okazji mini parchy na nadkolach się zlikwiduje
A co do kompa to punkt dziesiąty:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3&highlight=d14a3
Co wy na to?
A co do kompa to punkt dziesiąty:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3&highlight=d14a3
Co wy na to?
A my powtórzymy jeszcze raz:
Nie ma absolutnie potrzeby zmiany kompa. Komp z D14A3 spokojnie ogarnia A4 po podstawowych modach.
Problemów z podłączeniem gdyby co tez nie ma żadnych bo kompy od A3 i A4 podłączane są takimi samymi kostkami.
Ten komp pokazany przez Skolopendre jako niby od D14A4 jest od D14Z1/2.
Sprawdziłem, na przegrodzie mam d14a3. Poszukam jeszcze dokładniej, może gdzieś w papierach niemieckich jest jakaś wzmianka o zmianach w silniku...
Dziwna jest to sprawa z tymi moimi w papierach kilowatami...
Jak uzbieram trochę czasu to powymieniam graty i opisze moje odczucia po modzie :)
kolektor 2" to nie zbyt dużo dla 1,4? nie rozpręży zbyt mocno gazów wylotowych?
podczas pierwszej rejestracji mozesz wpisac sobie moc nawet 100KW :D
Wiem, że przy pierwszej mogę dużo, ale w oryginalnych papierzyskach tez jest 66kw.
Po modach będę musiał ją wychamować i wszystko będzie wtedy wiadome.
Dzięki...
wyniki z hamowania.
97konikow i 113newtonikow
dobrze jest bo chyba moment powinien byc lekko lepszy?
kolektor z d15b7, stog, kolektor e-bayowy 421, koncowy apexi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.