PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z mocą.



jakub
29-03-07, 19:39
witam
mam taki problem
od pewnego czasu (tzn. juz chyba od ponad poł roku) zauwazylem spadek mocy mojego civica (96r. 1,4is)
na wolnych obrotach silnik mruczy cos jest nie tak, tak nie chodzil caly lekko drży!
jak przyspieszam to do 3tys orbtow jest ok (ale to nie to co bylo) a powyzej zamiast cciagnac to ona wyje!
niby sie rozpedza ale wiekszy chałas no i nie ma tej mocy!
jezdze ja juz ponad trzy lata i nigdy nic takiego nie bylo
ostatnio wymienilem olej i filtr powietrza
moze to swiece albo filtr paliwa dawno nie wymienialem
dodam tylko ze nie mam katalizatora wyciolem ale to juz dawno
i napewno wiecej pali

mirasek
29-03-07, 20:00
Może któryś tłumik jest przytkany? Bo takie objawy pasuja. Nomen omen też ostatnio mam wrażenie że mój Civ wyje a nie jedzie :/

jakub
29-03-07, 20:04
no tak ale tlumiki nie sa takie stare gora poltorta roku

mirasek
29-03-07, 20:11
Tak tylko gdybam. W swoim tez mam podobną sytuacje (choć może mi sie tylko wydaje). Zajżyj do świec i wyreguluj zawory, przynajmniej ja mam taki plan ze swoim...

tomi
29-03-07, 20:15
Moze rozrząd sie przestwił...

jakub
29-03-07, 20:24
swiece wymienie napewno a co do zaworow to w tym modelu sie reguluje?
i czy mozliwe zeby sie rozrzad przestawil?

tomi
29-03-07, 20:30
do zaworow to w tym modelu sie reguluje?
Obowiazkowo jak w Polonezie chyba co 20 000km


czy mozliwe zeby sie rozrzad przestawil?
bardzo mozliwe

mirasek
29-03-07, 20:43
do zaworow to w tym modelu sie reguluje?
Obowiazkowo jak w Polonezie chyba co 20 000km

To żeś dał porównanie :)




czy mozliwe zeby sie rozrzad przestawil?
bardzo mozliwe

Ale tak sam? Przy próbie odpalenia na "pych" podobno może ale tak sam z siebie chyba sie nie przestawi

jakub
29-03-07, 20:43
no dobra a co myslicie o filtrze paliwa
chyba najpierw zaczac od swiec i od filtra paliwa

bobibagno
30-03-07, 09:00
Obowiazkowo jak w Polonezie chyba co 20 000km

No dokładnie co 20K :d

A jak POLINEZJA zagazowana to chłopaki gazowniki mowi ze co 10k :afro:

jakub
30-03-07, 17:12
a moze reset kompa?
sam juz nie wiem
zaczne jednak od swiec i filtra paliwa

mirasek
31-03-07, 10:14
a moze reset kompa?


To zrób na koniec, jak już powymieniasz co trzeba

Lechuuu
31-03-07, 15:51
jezeli chodzi o rozrzad, to raczej chyba nie on, tez mam przymulenie w moim civie i cienko idzie w gornym zakresie obrotów... sprawdzalem pasek juz 2 razy i jest ok. Mam zamiar kupic nowe kable WN, moze to pomoze

jakub
31-03-07, 18:20
tez mysle ze to nie rozrzad
powymieniam co trzeba i zobacze

arturo098
01-08-07, 16:21
witam panowie czy coś się zieniło w waszych autach od tego czasu bo ja od jakiegoś miesiąca mam identyczne objawy w moim d14a8 5D, wymieniłek już filtr paliwa, powietrza, świece, wycięty mam katalizator, zastanawiam się czy nie jest to wina sondy lambda. odpiszcie jak u was sprawa się potoczyła i na czym stoicie??\

[ Dodano: Sro 01 Sie, 2007 ]
p.s reset kompa także nic nie dał

gringo
01-08-07, 20:40
ja od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem civica,ale tez mam wrażenie że coś mu brak.U mnie jest słaba rekcja na pedał gazu,nie ma tego takiego tąpnięcia jak mu docisnę oczywiście jak już wejdzie na obroty to jakoś tam śię turla,ale też mam wrażenie że raczej wyję silnik a auto nie przyspiesza jak powinno.
Nadmieniam,że powymieniałem świece,wszystkie filtry,wyregulowałem zawory tera myślę nad wywaleniem kata i wstawieniem strumienicy i resetem kompa. może być już kat zapchany przy przebiegu 175tyś?

arturo098
03-08-07, 00:49
jakub lub mirasek jak rozwiązaliście problem, zaglądacie tu jeszcze czasami???? chyba nic z tego :-(

djdamn
03-08-07, 15:34
mam podobny problem silnik d14a8 5D wiec ktos cos rozwiazał?

Meentor
03-08-07, 15:46
mialem podobne zmulenie po wymianie rozrzadu ale robil mechanik az zrobil ale poweidzial zeby chodzila jeszce lepiej trzeba wymienic sonde ( robil test sondy i wykazala ze na wiekszych obrotach cos sie je** ) + koncowke wydechu bo jest zapchana tym tematem w srodku, rzeczy jeszce niewymienilem ale dopeiro sie przymiezam do tego wiec to nic pewnego :)

mirasek
03-08-07, 18:59
jakub lub mirasek jak rozwiązaliście problem, zaglądacie tu jeszcze czasami???? chyba nic z tego :-(
U siebie obstawiam katalizator, jak go wywale to dam znać czy coś pomogło. Reszte mam raczej OK i tylko on mi został. Generalnie auto może nie muli ale mogło by jechać lepiej ;)

jakub
08-08-07, 14:30
witam
ja jeszcze nie zrobilem nic nie mialem czasu
i nie wiem czym to jest spowodowane
ale po wakacjach wymieniam kable i jak to nie pomoze to jade na komputer moze cos ja boli

arturo098
10-08-07, 18:51
ok dzięki chłopaki ze się odezwaliście jak coś ustalicie to pochwalcie się tym :), jak ja coś odkryję to na pewno o tym napiszę.

danieljachec
02-01-08, 11:21
Witam,

mam podobny problem co ty. Udało się ostatecznie wyjaśnić co było przyczyną?

Pozdro

karollo
20-03-08, 23:02
Panowie mowa jest o restarcie kompa tylko mam pytanko jak to zrobić czy trzeba jechać do mechanika i podłączyć sie pod komputer czy jest na to jakiś inny sposób?
ps. gdzie w tych modelach jest gniazdo do komputera ??

karollo
20-03-08, 23:02
Panowie mowa jest o restarcie kompa tylko mam pytanko jak to zrobić czy trzeba jechać do mechanika i podłączyć sie pod komputer czy jest na to jakiś inny sposób?
ps. gdzie w tych modelach jest gniazdo do komputera ??

Badman
20-03-08, 23:25
Jest sposób o czym można przeczytać w kilkuset tematach :)
ale dla przypomnienia wyciągasz bezpiecznik z puszki pod maską 7.5 A oznaczony jako backup na 30 sekund , odpalasz Hannę i czekasz do włączenia się wentylatora chłodnicy a w tym czasie popijasz cole z puszki lub palisz papierosa ;)

Badman
20-03-08, 23:25
Jest sposób o czym można przeczytać w kilkuset tematach :)
ale dla przypomnienia wyciągasz bezpiecznik z puszki pod maską 7.5 A oznaczony jako backup na 30 sekund , odpalasz Hannę i czekasz do włączenia się wentylatora chłodnicy a w tym czasie popijasz cole z puszki lub palisz papierosa ;)

mirasek
21-03-08, 13:28
Moim skromnym zdaniem po resecie bezpiecznikiem nie trzeba na nic czekać, tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty. Poza tym z tego co zauważyłem już w kilku d15 to na włączenie wentylatora na postoju można sobie czekać cały dzień i sie nie włączy ;)

mirasek
21-03-08, 13:28
Moim skromnym zdaniem po resecie bezpiecznikiem nie trzeba na nic czekać, tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty. Poza tym z tego co zauważyłem już w kilku d15 to na włączenie wentylatora na postoju można sobie czekać cały dzień i sie nie włączy ;)

Egon
21-03-08, 13:53
Moim skromnym zdaniem po resecie bezpiecznikiem nie trzeba na nic czekać, tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty. Poza tym z tego co zauważyłem już w kilku d15 to na włączenie wentylatora na postoju można sobie czekać cały dzień i sie nie włączy ;)

Dokladnie kolega idealnie to napisal :) najlepiej odpalic silnik niech pochodzi az sie obroty ustawia i na miasto jak pojezdzisz agresywnie to tak ci sie ustawi :)

Egon
21-03-08, 13:53
Moim skromnym zdaniem po resecie bezpiecznikiem nie trzeba na nic czekać, tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty. Poza tym z tego co zauważyłem już w kilku d15 to na włączenie wentylatora na postoju można sobie czekać cały dzień i sie nie włączy ;)

Dokladnie kolega idealnie to napisal :) najlepiej odpalic silnik niech pochodzi az sie obroty ustawia i na miasto jak pojezdzisz agresywnie to tak ci sie ustawi :)

skolopendra
21-03-08, 14:59
tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty.

a skąd to takie bezcenne informacje wytrzasłeś :) :agent:


7.5 A oznaczony jako backup na 30 sekund , odpalasz Hannę i czekasz do włączenia się wentylatora chłodnicy

tak , niestety za zimnim silniku moze to potrwać w chłodne dni nawet i ponad pól godziny


i na miasto jak pojezdzisz agresywnie to tak ci sie ustawi :)

nic w komputerze się wiecej nie ustawia poza obrotami biegu jałowego ,reszta to mity

skolopendra
21-03-08, 14:59
tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty.

a skąd to takie bezcenne informacje wytrzasłeś :) :agent:


7.5 A oznaczony jako backup na 30 sekund , odpalasz Hannę i czekasz do włączenia się wentylatora chłodnicy

tak , niestety za zimnim silniku moze to potrwać w chłodne dni nawet i ponad pól godziny


i na miasto jak pojezdzisz agresywnie to tak ci sie ustawi :)

nic w komputerze się wiecej nie ustawia poza obrotami biegu jałowego ,reszta to mity

mirasek
21-03-08, 16:00
tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty.

a skąd to takie bezcenne informacje wytrzasłeś :) :agent:

http://www.hondapl.org/samodiagnostyka/samodiagnostyka.html :)

...a teraz Wy mi pokażcie gdzie jest napisane że po resecie bezpiecznikiem trzeba uczyć kompa, bo jakoś tego nigdzie nie znalazłem :agent:

mirasek
21-03-08, 16:00
tzw. uczenie wykonuje sie tylko po odłączeniu akumulatora na ponad 2 minuty.

a skąd to takie bezcenne informacje wytrzasłeś :) :agent:

http://www.hondapl.org/samodiagnostyka/samodiagnostyka.html :)

...a teraz Wy mi pokażcie gdzie jest napisane że po resecie bezpiecznikiem trzeba uczyć kompa, bo jakoś tego nigdzie nie znalazłem :agent:

skolopendra
21-03-08, 17:35
http://www.hondapl.org/sa...iagnostyka.html :)

''Źródło danych: "Kody usterek. Poradnik" Wydawnictwo Auto. Daniel (Xaw) Pichór'' :speszony:

nie no ,to już moje niektóre posty zawierają więcej faktów w treści niż źródło


trzeba uczyć kompa

nigdzie, możesz to zrobić ale nie musisz ,i bynajmniej nic przez to sie nie zepsuje

skolopendra
21-03-08, 17:35
http://www.hondapl.org/sa...iagnostyka.html :)

''Źródło danych: "Kody usterek. Poradnik" Wydawnictwo Auto. Daniel (Xaw) Pichór'' :speszony:

nie no ,to już moje niektóre posty zawierają więcej faktów w treści niż źródło


trzeba uczyć kompa

nigdzie, możesz to zrobić ale nie musisz ,i bynajmniej nic przez to sie nie zepsuje

mirasek
21-03-08, 18:23
http://www.hondapl.org/sa...iagnostyka.html :)

''Źródło danych: "Kody usterek. Poradnik" Wydawnictwo Auto. Daniel (Xaw) Pichór'' :speszony:

nie no ,to już moje niektóre posty zawierają więcej faktów w treści niż źródło

Z jakiegoś podwodu opublikowali to na hondapl.org (strona rzetelnością w niektórych artykułach nie grzeszy ale... tak jak wszędzie :/ ) - jeśli ktoś potrafi wskazać lepsze źródło byłbym wdzięczny :)



nigdzie, możesz to zrobić ale nie musisz ,i bynajmniej nic przez to sie nie zepsuje
O to mi właśnie chodzi, tylko raz na początku bawiłem sie w uczenie, potem po resecie nie robiłem nic i nie było żadnych problemów.

mirasek
21-03-08, 18:23
http://www.hondapl.org/sa...iagnostyka.html :)

''Źródło danych: "Kody usterek. Poradnik" Wydawnictwo Auto. Daniel (Xaw) Pichór'' :speszony:

nie no ,to już moje niektóre posty zawierają więcej faktów w treści niż źródło

Z jakiegoś podwodu opublikowali to na hondapl.org (strona rzetelnością w niektórych artykułach nie grzeszy ale... tak jak wszędzie :/ ) - jeśli ktoś potrafi wskazać lepsze źródło byłbym wdzięczny :)



nigdzie, możesz to zrobić ale nie musisz ,i bynajmniej nic przez to sie nie zepsuje
O to mi właśnie chodzi, tylko raz na początku bawiłem sie w uczenie, potem po resecie nie robiłem nic i nie było żadnych problemów.

karollo
21-03-08, 20:15
No to się mi trochę rozjaśniło z tym kompem... a da sie jakoś sprawdzić czy sądy lambdy są w porządku bo to już chyba ostatni element jaki może boleć moje 5d?
ps. a ten komputerek umożliwia ściąganie błędów dla serwisu przez podłączenie do PC bo nigdzie nie mogę znaleźć wtyczki do komunikacji z czymś takim? Dodam że jestem początkującym użytkownikiem tego sprzętu...

karollo
21-03-08, 20:15
No to się mi trochę rozjaśniło z tym kompem... a da sie jakoś sprawdzić czy sądy lambdy są w porządku bo to już chyba ostatni element jaki może boleć moje 5d?
ps. a ten komputerek umożliwia ściąganie błędów dla serwisu przez podłączenie do PC bo nigdzie nie mogę znaleźć wtyczki do komunikacji z czymś takim? Dodam że jestem początkującym użytkownikiem tego sprzętu...

arturo098
13-05-08, 12:59
Panowie czy udało się komuś rozwiązać ten problem, sprawa mnie dotyczy i ciekawy jestem finału