EltorroOK
10-07-11, 01:00
Witam
Honda CIVIC 95' EG3
D13B2 +LPG
Pokonywałem dziś trasę Piotrków Trybunalski --> Kraków, oczywiście na LPG. Dotarłem prawie do miejsca przeznaczenia. Na ok 2K przed dotarciem na miejsce, silnik zaczął wchodzić sam na wyższe obroty ok 3K ale "dusiłem" go jadąc normalnie na 4 czy 5 biegu. Przed postojem przełączam zawsze na benzynę i w tym przypadku to zrobiłem. Po przełączeniu silnik zgasł. Próbowałem odpalić na benzynie ale bez sukcesu. Na LPG nie odpalam, poza tym z reguły muszę odczekać chwilę żeby móc przełączyć.
Paliwo jest (pół baku), akumulator po trasie naładowany i kupiony 1.5 roku temu. Rozrusznik kręci. Kontrolki nie szaleją. Pompa paliwa raczej brzęczy.
Możecie jakoś pomóc?
- czy może być to coś z zawieszoną przepustnicą?
- czy może to być zawieszony silniczek krokowy?
- miałem podobną historię (bez obrotów) i wtedy był aparat zapłonowy do wymiany
- może moduł LPG blokuje benzynę?
Dzięki z góry za pomoc.
Honda CIVIC 95' EG3
D13B2 +LPG
Pokonywałem dziś trasę Piotrków Trybunalski --> Kraków, oczywiście na LPG. Dotarłem prawie do miejsca przeznaczenia. Na ok 2K przed dotarciem na miejsce, silnik zaczął wchodzić sam na wyższe obroty ok 3K ale "dusiłem" go jadąc normalnie na 4 czy 5 biegu. Przed postojem przełączam zawsze na benzynę i w tym przypadku to zrobiłem. Po przełączeniu silnik zgasł. Próbowałem odpalić na benzynie ale bez sukcesu. Na LPG nie odpalam, poza tym z reguły muszę odczekać chwilę żeby móc przełączyć.
Paliwo jest (pół baku), akumulator po trasie naładowany i kupiony 1.5 roku temu. Rozrusznik kręci. Kontrolki nie szaleją. Pompa paliwa raczej brzęczy.
Możecie jakoś pomóc?
- czy może być to coś z zawieszoną przepustnicą?
- czy może to być zawieszony silniczek krokowy?
- miałem podobną historię (bez obrotów) i wtedy był aparat zapłonowy do wymiany
- może moduł LPG blokuje benzynę?
Dzięki z góry za pomoc.