Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : instalacja slave w klapie bagażnika



carlos
29-03-07, 12:01
witajcie!
Przeszukałem szukajkę i nie znalazłem informacji na temat gdzie najkorzystniej zainstalować siłownik slave w klapie..? zainstalowałem w drzwiach od kierowcy ale tam było sporo miejsca.. a w klapie niestety tak nie jest...:(
Na pewno ktoś z was to robił więc proszę o podpowiedź.
moja hania to 6 gen hatchback 97"
z góry dzięki
carlos

jak mniemam nikt z was nie instalował centralnego wraz z klapą bagażnika ..:( szkoda

dymek
29-03-07, 21:07
Kolega w 5 genie ma siłownik. Zakładał już w kilku autach różnych marek (razem z mechanizmem do drzwi bez klamek). Pomoże mi w założeniu w coupe. U Ciebie zamek klapy jest taki sam jak w coupe??

ppm702
29-03-07, 22:04
zły dział kolego.

co do siłownika to polecam elektromagnetyczny podpięty równolegle z linką

carlos
02-04-07, 17:16
zły dział kolego.

co do siłownika to polecam elektromagnetyczny podpięty równolegle z linką

a w którym miejscu jest ten elektromagnetyczny podpięty pod linkę bo nie mogę go zlokalizować...? może jakaś fota..:) ?
carlos

czy on jest przy tym plastiku ???? boję się że w klapie to się szybciej zniszczy :)

rastaaa
02-04-07, 20:53
wlasnie sie za to zabieralem :)) Chetnie poslucham opini co i jak bo elektryk krzyknal sobie 150 zl :) Autoalarm mam zalozony jedynie zostalo poprowadzic kable do klapy i wsadzic silownik ;)

ppm702
02-04-07, 21:49
jedynie zostalo poprowadzic kable do klapy i wsadzic silownik
jak podepniesz siłownik na alarm bez przekaźnika to się pożegnasz z alarmem :/

Siłownika tam nie ma, ja pisałem, że trzeba dołożyć, a najbezpieczniejszy jest tego typu:
http://moto.allegro.pl/item181383348_silownik_klapy_bagaznika_lub_silnika _uciag_30k.html

klapę otworzy i nie ma oporów przy cofaniu linki

dymek
03-04-07, 07:50
jak podepniesz siłownik na alarm bez przekaźnika to się pożegnasz z alarmem :/
Konieczny jest przekaźnik? Niektóre alarmy posiadają 2 kanały i 2gi podawany jest jako właśnie do bagażnika.

MacK
03-04-07, 08:44
Konieczny jest przekaźnik?
tak, bo przekaźnik obciąża kanał alarmu prądem ok. 150 mA a prąd siłownika jest znacznie wyższy co może zrobić kill'a centralce
PS w instrukcji centralki powinny być podane max. wartości obciążenia poszczególnych kanałów w [mA]

dymek
03-04-07, 09:12
Konieczny jest przekaźnik?
tak, bo przekaźnik obciąża kanał alarmu prądem ok. 150 mA a prąd siłownika jest znacznie wyższy co może zrobić kill'a centralce
PS w instrukcji centralki powinny być podane max. wartości obciążenia poszczególnych kanałów w [mA]
Niestety spece z zakładu nie zostawili mi schematu instalacji. Dziś chce do nich pojechać by coś więcej powiedzieli jak podłączyć. Wiem pod który kabel powinienem podpiąć 2gi kanał, a masa do masy auta? O co jeszcze powinienem spytać?

ppm702
03-04-07, 11:43
masa do masy auta jak najbardziej. A przekaźnik cewką do masy i wyjścia z alarmu, a styki od plusa z bezpieczników, albo prosto z aku przez bezpiecznik i wyjście bezpośrednio na siłownik

carlos
03-04-07, 16:37
czy może ktoś z was pomóc mi w lokalizacji siłownika elektromagnetycznego ..... :)

carlos

ppm702
04-04-07, 00:17
carlos, musisz go sobie kupić - lokalizacja - allegro.pl

emg
04-04-07, 08:20
napisz jeszcze po co Ci ten silownik

carlos
05-04-07, 15:16
troszkę się nie zrozumieliśmy...:)
siłowniki wszystkie mam, natomiast mam problem z umieszczeniem siłownika w klapie bagażnika..... :)? i tyle ... boję się, że w klapie bagażnika to siłownik może się szybciej zużyć... więc może istnieje możliwość zainstalowania go gdzie indziej...?

centralny zamek z możliwością otwierania bagażnika z pilota:)

emg
05-04-07, 15:28
czyli potrzebny silownik elektromagnetyczny z linką stalową, sterowany z alarmu poprzez przekaźnik, bo wyjścia w alarmie są niskoprądowe i podlączając bezpośrednio wydymisz tranzystor sterujący, lub procesor.

A podlączasz pod oryginalną linkę lub bezpośrednio w zamku do cięgna otwierającego - mialem tak zrobione otwieranie bagażnika i maski

carlos
05-04-07, 15:34
bezpośrednio w zamku do cięgna otwierającego - mialem tak zrobione otwieranie bagażnika i maski

pierwotnie chciałem aby było to w klapie :) tylko tam miejsca za bardzo nie ma ....:)

dymek
05-04-07, 20:10
czyli potrzebny silownik elektromagnetyczny z linką stalową, sterowany z alarmu poprzez przekaźnik, bo wyjścia w alarmie są niskoprądowe i podlączając bezpośrednio wydymisz tranzystor sterujący, lub procesor.

A podlączasz pod oryginalną linkę lub bezpośrednio w zamku do cięgna otwierającego - mialem tak zrobione otwieranie bagażnika i maski

I wszystko jasne!! Opis chyba kompletny :-)


pierwotnie chciałem aby było to w klapie :) tylko tam miejsca za bardzo nie ma ....:)
Nie wiem jak jest w hachu ale może zamiast zamka, albo w jego okolicy. Ja w coupe właśnie w tym miejscu chce umieścić. Słyszałem także o przeróbkach typu przełożenie zamka do klapy, a mechanizmy do nadwozia, ale to drutowanie :-D