Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : dolot simota, spadek mocy w d14a3



TougeRicer
09-07-11, 19:09
dzisiaj zakończyłem pracę nad montażem dolotu short ram z filtrem od simoty do d14a3/4 itp (pionowa przepustnica). przyszedł czas na test i się Załamałem...
jak miał zyskać mocy to moc spadła (odczuwalnie, nie hamowany), na dolnych i środkowych obrotach nie ma mocy, na środkowych wyje a nie jedzie (nie ma mocy = słabiej przyspiesza niż z oemowym setem filtra), a przy zmianie biegów na wysokich obrotach sie przeciąga i zanim zalapie mijają 2-3 sec. nie zauważyłem żadnej poprawy w jakimkolwiek zakresie obrotów. tu pytanie co może być przyczyną??? P.S: reset był robiony (2 min odlączony, po podlączeniu czekalem az sie załączy i wyłączy wiatrak)....
-d14a3 odetkany
-kolektor wydechowy z d16z6, kat, srodkowy przelot bosal, koniec magnaflow, caly na 2"
- ... short ram z filtrem simoty (wczesniej byla oem pucha, wszystko seria)

POMOCY !!

mirasek
09-07-11, 19:42
Ssie gorące powietrze z komory.

TougeRicer
09-07-11, 20:05
dolot jest zamontowany jak u 90% osób czyli nie odizolowany, a silnik nie byl az tak rozgrzany zeby byl AZ TAK negatywny efekt... ://

bartkonator
09-07-11, 20:18
nie rozumiem jak silnik mógł być nie rozgrzany po jeździe testowej, wszak wiadomo że 5-10min jazdy i już w komorze masz palnik. Ja w b18 też najpierw nie odgradzałem to do póki się nie rozgrzał czuć było momentu wiecej, po 5min moc diametralnie spadła, odgrodziłem całkowicie(góra dół boki) doprowadziłem zimne powietrze ze zderzaka i czuć cholerną różnice, proponuję poczytać jak i po co robi się stożkowy układ dolotowy.;)

Karuzel
09-07-11, 21:04
wez po uwage,ze teraz na dworzy jest goraco i cholernie rosnie temp pod maska. wez rure od dolotu owin bandazem od wydechow i zobaczysz jak sie odrazu poprawi wszystko i do tego doprowadz jeszcze jakis nadmuch powietrza na stozek i bedzie idealnie

Budziniak
09-07-11, 21:19
to zanim wydasz kasę na materiały na dolot zdejmij maskę i przejedź się bez niej. 4 śrubki odkręcisz i będziesz pewny czy to tego wina

TougeRicer
09-07-11, 21:52
nie rozumiem jak silnik mógł być nie rozgrzany po jeździe testowej, wszak wiadomo że 5-10min jazdy i już w komorze masz palnik
na skali bylo minimum jeżeli chodzi o temp. wiec nie kręcąc silnika na dolnych obrotach powinien się zachowywać identycznie jak przed zamontowaniem stożka, lecz tak nie jest. najgorzej mnie martwią średnie obroty gdzie słychać głośną pracę a moc spada. jutro postaram się nagrać filma i zuploaduje. Jeżeli chodzi o doprowadzenie zimnego powietrza mam to w planie, na weekend zjechałem do domu więc za dużo czasu nie mam by przy tym porobić a samochód stoi i na razie go nie używam. jak coś to jutro pomyślimy, dzięki za odpowiedzi.

jasiek09
09-07-11, 23:37
caly na 2"
a to nie na wyrost ?przy d14 z przelotem na 2 cale to jedyne co może być dobre to sama górna partia obrotów, widać dolot już go całkiem dobił.