PDA

Zobacz pełną wersję : problem z zapłonem



Anu71
08-07-11, 10:43
wypalił się bezpiecznik 20A, wysiadły podnoszenie elektr. szyb, autko odpala i po 30 sek gaśnie. gdzie tkwi problem?

Nemereth
08-07-11, 10:48
Imobilizer ?

Anu71
08-07-11, 12:26
najpierw padła tylna wycieraczka, potem spryskiwacze szyb przód, kolejno szybki elekt. i wycieraczki + spryskiwacz tył a wszystko skupiło się na Imobilizerze najprawdopodobniej:(

Nemereth
08-07-11, 12:54
Jeżeli gaśnie po 30 sekundach to by wychodziło na imobilizer. Jeśli nie masz imo a nie odpala to by nie odpalił od razu a nie gasł po pół minucie.

rooter666
08-07-11, 12:56
Nie zdziwiłbym się gdyby się okazało że masz pogryzione wiązki przez zwierzaka. Zobacz czy pod maską nie ma śladów :o

Anu71
08-07-11, 13:05
gaśnie po 30 s:mad:, zwierzaczka domowego raczej nie ma, spod deski rozdzielczej wydobywa się tylko smrodek spalonej izolacji. Jutro przyjedzie elektryk i zajrzymy. Jak już wszystko poskładam to opisze dokładnie co było. Dzięki za odzew.

rooter666
08-07-11, 13:07
Nie chodzi o domowego tylko o dzikiego zwierza, kuna itp

fatbone
08-07-11, 16:13
kolego moze to byc problem modołu pompy paliwa (w ej2 mialem wlasnie taki problem z tym ze w ogole mi sie pompa nie chciala zalaczyc)

Anu71
08-07-11, 16:32
Nie chodzi o domowego tylko o dzikiego zwierza, kuna itp
toć rozumiem, że dzikiego - myslałem o szczurze:p
hmm moduł chyba nie jak pisałem wysiadły elektryczne szybki, i wycieraczki ze spryskiwaczami, wywala bezpiecznik 20A, który zgodnie ze schematem z tabliczki bezpiecznikowej jest od wycieraczek i spryskiwaczy.

fatbone
08-07-11, 18:08
a POMPA PALIWA to dzwieczy ci ? czy jest cisza jak AC sie załącza? czy cisza jest? bo u mnie to samo ino bylo z tym 30sek i gasla.

Anu71
09-07-11, 12:34
a więc tak wycieraczki, szybki elektryczne, spryskiwacze szyb + jeden nie określony przekaźnik były zebrane w jednym oczku z bezpiecznikiem 20 A i prawdopodobnie imobilizer w jakiś sposób też. Problem tkwił w silniczku wycieraczki tylnej szyby, w którym nastąpiło zwarcie co powodowało, że imobilizer nie widział zapłonu a bezpiecznik wypalał się od razu w momencie, kiedy w obwodzie pojawiało się napięcie.
Fachowcowi diagnoza i lokalizacja zajęła dokładnie 30 min. Oczywiście był to Krzysztof Kościech;).