Lawnowerman
07-07-11, 07:47
Jest D16Z6 z gazem. ~ 220 tys km
Przy zakupie mierzono kompresje i na jednym cylindrze i była minimalnie mniejsza.
Diagnoza, że podobno zawór się podwiesza [?].
No nieważne....
W każdym razie w chwili obecnej pali bardzo dużo oleju - im bardziej zapi..lam, tym więcej.
Wycieków brak
1. Jak sprawdzić co pali olej?
- uszczelniacze puszczają?
- pierścienie puszczają?
Za autem nie ma chmury dymu, nie dymi na biło przy odpalniu, nie ma żadnego odczuwalnego spadku mocy.
Jedynie przy hamowaniu czuć zapach przepalonego oleju? Czemu? Podciśnienie w dolotowym zasysa?
Rozwiązania:
1. zwalamy głowicę ?
Planowanie, nowa uszczelka, wymiana uszczelniaczy, wymont/zamont itp.
w 600 zł się zamknę?
2. Szukamy nowego silnika / głowicy ?
Od czego pasuje? Od każdego SOHC 1.6 ?
Poradźcie.....
Przy zakupie mierzono kompresje i na jednym cylindrze i była minimalnie mniejsza.
Diagnoza, że podobno zawór się podwiesza [?].
No nieważne....
W każdym razie w chwili obecnej pali bardzo dużo oleju - im bardziej zapi..lam, tym więcej.
Wycieków brak
1. Jak sprawdzić co pali olej?
- uszczelniacze puszczają?
- pierścienie puszczają?
Za autem nie ma chmury dymu, nie dymi na biło przy odpalniu, nie ma żadnego odczuwalnego spadku mocy.
Jedynie przy hamowaniu czuć zapach przepalonego oleju? Czemu? Podciśnienie w dolotowym zasysa?
Rozwiązania:
1. zwalamy głowicę ?
Planowanie, nowa uszczelka, wymiana uszczelniaczy, wymont/zamont itp.
w 600 zł się zamknę?
2. Szukamy nowego silnika / głowicy ?
Od czego pasuje? Od każdego SOHC 1.6 ?
Poradźcie.....