Zobacz pełną wersję : check engine
wie któś może co moze być przyczyną tego,iż ów check engine nie świeci sie?
dodam tylko,ze kupiłem hanie już z takim defektem,motor D14A1 w budzie Vgena.
zakładam oczywiście,ze przyczyną nie jest spalona żaróweczka ;]
wielkie dzieki za info
wie któś może co moze być przyczyną tego,iż ów check engine nie świeci sie?
dodam tylko,ze kupiłem hanie już z takim defektem,motor D14A1 w budzie Vgena.
zakładam oczywiście,ze przyczyną nie jest spalona żaróweczka ;]
wielkie dzieki za info
moze wlasnie to jest przyczyna....
albo to ze tej zaróweczki wcale nie ma....?
check powinien sie zaswiecic pop przekreceniu zaplonu
jak sie nie pali to zacząłbym szukac od zarówki....
Sprawdz żarówkę..jak nic to przewody do ECU a jak nic..to w ECU jest odpowiedzialny za check engine opornik...on może sie spalić. Przerabiałem to kiedyś w swoim P28 czyli kompie od D16Z6. ... po wymianie opornika check zapalił sie ponownie:)
http://images1.fotosik.pl/81/46a64a84d8c87f50m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46a64a84d8c87f50.html)
http://images4.fotosik.pl/45/cfa5cc9ae1dd1874m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfa5cc9ae1dd1874.html)
dziękówa, podziwiam Was za wiedze
motor D14A1 w budzie Vgena.
dwugaźnikowy motor w V genie?
wychodziły takie czy jakiś szczepan?
mój tatko ma D14A1 w IV genie i tam żadnych czek endzinuf nie ma, więc jak szczepan to nie będzie miał
Panowie podepnę się pod temat, aby nie zakładać nowego.
Wywala mi od czasu do czasu (rzadko) błąd, dziś sprawdziłem i jest to błąd 43, czyli Układ paliwa lub obwód.
Poszukałem na forum i wynika, że często przyczyną jest sonda lambda, na gazie przy starszych instalkach ludziom wywala przy jeździe na stałych lub niskich obrotach.
Ewentualnie może być coś z benzyną i sądzę, że to będzie rzeczywista przyczyna. Dodam, że zawsze mam benzyne w baku i zazwyczaj powyżej czerwonego pola, ewentualnie dopiero zachodzi na te pole.
Auto mam na gazie na sekwencji - chodzi bardzo dobrze zarówno na gazie jak i benzynie. Równo trzyma obroty, nie szarpie na ciepłym, na przy jeżdzie na stałych obrotach lampka się nie zapala czyli lambda raczej odpada.
Co ciekawe lampka checka zapala mi się tylko w tych samych miejscach na drodze, ale też nie zawsze. Chodzi tu o dłuższe podjazdy pod górę ale jeszcze do tego bez szarpania kierownicą. Dlatego przed sprawdzeniem kodu wnioskowałem, że to jakiś poziom płynu musi być przyniski i w momencie stabilnego podjazdu pod górę schodzi poniżej min i wywala błąd.
Dodam, że różnicy nie ma czy jechałem 30 km/h czy 130 km/h, czyli obroty bez znaczenia. Lampka się zapalała. Ale jeżeli pobujam autem na boki się nie zapala.
Tylko raz mi się zapaliła w innym miejscu, ale też było trochę pod górkę.
Dziś będę kombinował jak sprawdzić ciśnienie paliwa domowym sposobem.
Macie jakieś sugestie, co może być przyczyną tego?
Ostatnio mi bardziej dymi, ale sądzę, że to olej jest przyczyną. Pali gazu ok 10 l na sto czyli też w okolicach normy, dlatego sondę raczej wykluczam.
motor D14A1 w budzie Vgena.
dwugaźnikowy motor w V genie?
wychodziły takie czy jakiś szczepan?
mój tatko ma D14A1 w IV genie i tam żadnych czek endzinuf nie ma, więc jak szczepan to nie będzie miał
na 99% "szczepan" ,z tego co się dowiedziałem (na tym forum) to nie wychodziły takie modele
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.