Zobacz pełną wersję : kończy się gwarancja i aż się boję.......
Nic się nie dzieje ale jak czytam o usterkach forumowiczów to się włos jeży.
Panowie i panie na co zwrócić uwagę przy ostatnim przeglądzie gwarancyjnym?
Czy kontynuowac przeglądy w ASO czy raczej olej i świece wymieniać we własnym zakresie?
Czytam posty i nadsłuchuję w aucie, normalnie paranoja....
Jedyne co mnie martwi to terkotanie niemetaliczne po dodaniu i puszczeniu gazu na 2 lub 3, przed zmiana biegu. Czyżby łożysko?
Acha klocuszki przód ponoć nie wytrzymają do 80tyś...
powiedz im co Cie martwi, na co powinni zwrocic uwage, moze to sprawdza :D
Nic się nie dzieje ale jak czytam o usterkach forumowiczów to się włos jeży.
Panowie i panie na co zwrócić uwagę przy ostatnim przeglądzie gwarancyjnym?
Czy kontynuowac przeglądy w ASO czy raczej olej i świece wymieniać we własnym zakresie?
Czytam posty i nadsłuchuję w aucie, normalnie paranoja....
Jedyne co mnie martwi to terkotanie niemetaliczne po dodaniu i puszczeniu gazu na 2 lub 3, przed zmiana biegu. Czyżby łożysko?
Acha klocuszki przód ponoć nie wytrzymają do 80tyś...
zawsze rozwalają mnie takie posty ziooooooooooooom:
1. auta są w sumie solidne
2. jak cię stać na dobre ASO to lepiej w ASO jak nie to sam sobie odpowiedziałeś
3. terkotanie może być błahostką bo moze coś sie obluzowało i tyle... zgłoś to jak nie usuną to w dobrym aso nawet po gwarancji ci usuną (mnie wymienili komputer od EPS bo zgłaszałem jeszcze usterkę na gwarancji ;) )
4. pocieszę Cię z klockami, gwara ich nie obejmuje a ja je zużywam co 15-20 tysięcy :d :hinczyk :brawo3: :
Nic się nie dzieje ale jak czytam o usterkach forumowiczów to się włos jeży.
Panowie i panie na co zwrócić uwagę przy ostatnim przeglądzie gwarancyjnym?
Czy kontynuowac przeglądy w ASO czy raczej olej i świece wymieniać we własnym zakresie?
Czytam posty i nadsłuchuję w aucie, normalnie paranoja....
Jedyne co mnie martwi to terkotanie niemetaliczne po dodaniu i puszczeniu gazu na 2 lub 3, przed zmiana biegu. Czyżby łożysko?
Acha klocuszki przód ponoć nie wytrzymają do 80tyś...
Z aso można dać sobie spokój, a klocki co 80k to i tak sukces. Nie wiem dlaczego panuje przekonanie, że na klockach powinno się robić jakieś kosmiczne przebiegi? dobre klocki muszą się zużywać! bo twardy klocek zjedzie Ci tarczę... z dwojga lepiej wymieniać klocki niż tarcze :/
Witam
Mam 40 tys na klockach, jeszcze parę tys. oblecę. Wcześniej w Vectrze przejechałem 120 tys i prosto do wymiany tarcze. Coś się musi w końcu ścierać.
W ASO to chyba tylko zaworki warto podregulować co 40 tys bo wiedzą co robią.
pozdrawiam
W ASO to chyba tylko zaworki warto podregulować co 40 tys bo wiedzą co robią.
tego akurat nie jestem pewien :afro: :d
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.