Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Odciecie w VTEC'u HELP!



ICEMAN
08-05-05, 18:33
Od jakiegos miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem Civica 91' VTEC. Jak go kupowalem to nie wiedzialem za duzo na temat tych bolidow.
Problem polega na tym ze w moim B16A1 odciecie daje znac o sobie przy 7500 rpm, a z tego co wiem to ten silnik ma przy tych obr pelna moc wiec raczej powinien wkrecac sie na wyzsze. Mial ktos podobny problem?? Czy jest mozliwosc przesterowania ECU tak zeby przeniesc odciecie w wyzszy zakres?? Jak tak to gdzie to mozna zrobic??

Aha sprawdzalem bledy ECU i mam tylko jeden - "czujnik cisnienia atmosferycznego lub jego obwod" (z tym ze nie wiem nawet za bardzo gdzie mam szukac tego czujnika :/)

havok
08-05-05, 18:35
Ja mam/miałem podobny problem :). U mnie była to wina innego (ze słabszej wersji) komputera.

adami12
08-05-05, 20:16
sprawdz czy masz dobry symbol kompa mój seria kręci do ok 8500 i dopiero odcina lecz niestety nie znam symbolu fabrycznego kompa

havok
08-05-05, 20:33
Krótka lista kompów: http://www.superhonda.com/tech/honda_ecu_codes.html

przemir
08-05-05, 20:44
jak jest blad to nie ma co gdybac jak przekupy na bazarze tylko naprawic - ten czujnik jest patrzac na silnik za kolektorem ssacy - miedzy nim a sciana grodziowa powinna byc wpieta kostka - wlasnie do niego reke wloz od strony pompy hamulcowej - nie mylic z kostka przy przepustnicy to juz inna bajka.sprawdz czy jest wpiety jak jest to wypnij oczysc i wepnij - zresetuj ECU i sprawdz znowu bledy /a i tak dla mojej inf jaki nr Ci mryga?/ bo to roznie z tlumaczneiem ja ufam ang nazwa wiec nr plss/
jak by cos to pisza na priv to pomoge
a odcinke mozesz badac /bo nie wiem co zrobiles po zakupie/ filtr paliwa, olej+filtr dobry olej !! filtry z ASO, zrobic pozadki z dolotem wyczyscic przepustnice zrobic pozadek z masami, wymienic plyn w chlodnicy na cos cacy - zobaczyc jak wydech - i wtedy pogadamy o odcince

pozdro

ICEMAN
08-05-05, 23:07
witam ponownie! Przemir nr bledu ktory mi wywala to 13. Filtry i olej wymienione, plynu chlodzacego nie wymienialem, dolot musze przeczyscic bo tez jeszcze tam nie zagladalem. A co do kompa to gdzie znajde ten symbol zebym wiedzial jaki mam?? Jest gdzies tam na kompie??

TENCIO
09-05-05, 00:26
powinna byc naklejka na boku kompa,a jezelli jej nie ma to odkrec pokrywe i drugi numer jest przy wtyczce,z zewnatrz tez go widac ale slabo.po otwarciu ecu jest numer jak na dloni

elmer
09-05-05, 10:56
7500 redline to troche brzmi jak bys mial komputer od D16. Powinies miec komputer o oznaczeniu PW0 lub ew. PR3. Jesli masz cokolwiek PMx, to znaczy, ze to od D16.

przemir
09-05-05, 12:13
a sprawdzales ta kostke? tak mi sie przynajmniej wydaje ze to tam bedzie BAR Sensor /chyba nic nie poknocilem jak tak to poprawcie bracia geje/

ICEMAN
09-05-05, 23:43
Numer jaki znalazlem to 37820-PM7-X030 Wiec domyslam sie ze to nie ten ktory powinien byc :cry: Gdzie szukac takiego kompa i jakiej ceny sie spodziewac?? Aha i czy przy tym kompie jaki teraz mam V-TEC wogole dziala?? :sad:

emg
10-05-05, 08:44
no to masz symbol PM7, komp od d16 serii 88-91 najprawdopodobniej DOHC, i tam nie ma sterowania fautekiem

TENCIO
10-05-05, 11:14
w tej sprawie sie zglos do Przemira ...cos mi sie wydaje ze on bedzie mial takiego kompa

przemir
10-05-05, 11:29
niestety nie pomoge - zakupionego PW0 wsadzilem do rudej - a PR3 i knock sensor zostal wyjety - przyczyna problemow - raczje nie znana stawiam na paliwo - na 95 czek caly czas na 98 normalna jazda wszystko ok - po czym but do konca i czek - nie stac mnei na lanie czegos lepszego - pozatym bez walkow lepszej iskry itp to by byl przerost formy nad trescia

mysle ze nie powinno byc problemow ze znalezieniem PW0

ICEMAN
10-05-05, 17:26
A mniej wiecej jaka kase mam szykowac na tego kompa?? Przemir ile ty zabuliles??

przemir
10-05-05, 17:55
za JDM PR3 z knock sensor`em + transporcik 500zł za EDM PW0 cos kolo 200 czy 250 ale jak auto jezdzi to mozna poszukac taniej jak nie masz cisnienia - ja zawsze mam cisnienie - jak bys byl z Wawki to bym Ci pozyczyl PR3 bys przynajmniej poonanizowal sie Vtekiem biedaku - ale niezlego tuninga zapodasz - jezdzilo sie ok - a tu nagle bedziesz mial *******alake ze hej - /sorki za ta dygresje - szukam jasnej strony tego zlego wydarzenia/

ICEMAN
10-05-05, 18:12
Qfa ja chce poczuc te prawdziwe 158 KM bo jak narazie to z mojej niuni 200 km/h max :( i troche duzo zre paliwa. Nie wiem czy jezdzenie na tym kompie nie zaszkodzi mojemu VTEC'owi :(

emg
10-05-05, 23:22
teoretycznie nie, a praktycznie to będziesz wiedział pierwszy. Inne mapy paliwa, zapłonu, pojemność lepiej czym prędzej wrócić do serii, a przy okazji czy aparat i czujniki są od b czy od d serii. A wywala jakieś błędy czy nie

ICEMAN
10-05-05, 23:50
Silnik to B16A1 i wszystko w nim to seria oprocz kompa i wywala tylko 1 blad tzn - czujnik cisnienia atmosferycznego lub jego obwod, ale o tym juz chyba pisalem?

chichol
11-05-05, 08:14
nieśmiało się spytam.. a sprawdziłeś wszystkie przewody i rurki..? może któraś jest pęknięta i przepuszcza nieco.. stąd błąd czujnika ciśnienia.. he?.. tyle podpowiada mi logika..
Pozdrawiam

przemir
11-05-05, 09:58
Qfa ja chce poczuc te prawdziwe 158 KM (

NIEZLY NEWS :?
zmienic komputer - sprawdzic bledy jak beda szukac przyczyna - nie znam sie na kompach z serii D ale moze BAR sensor jest w innym pinie i go nie widzi

emg
11-05-05, 19:28
albo jest inny

ICEMAN
12-05-05, 01:21
Jak ktos z Was znajdzie gdzies ECU PW0 lub PR3 to dajcie znac. PLEASE!!

adami12
13-05-05, 20:59
BRACIA mieli niedawno do sprzedania