Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d16z6, a d16y2

elCzachorro
04-07-11, 19:20
Witam wszystkich. W mojej Hani padł motor d16y2. Czy do osprzętu od tego motoru będzie pasował słupek d16z6? Z tego co czytałem to opinie są podzielone, choć podobno jest to wykonalne. Kupno całego d16z6 jest dość kosztowne, a jestem studentem:) Chciałbym więc wykorzystać to co zostało mi po zajechanym d16y2:) Z góry dzięki za odpowiedzi

billiejoe
04-07-11, 20:18
Powinno pasować, kupuj sam słupek, jeśli coś to zmiany będą tylko kosmetyczne...ale może ktoś przerabiał temat to więcej powie...

Yotomeczek86
04-07-11, 22:01
Y2,Y3,Y8 różnią się wałem korbowym, pompą oleju - troszkę inny kolektor dolotowy. Ale ogólnie zmiany to takie że jest OBD2 a Z6 OBD1. Osprzęt pasuję p&p z Z6 :)

81saren
04-07-11, 22:52
Y2 i Y8 Vtec (126 koni) , Y3 non Vtec ( 110 koni ) / Y2 i Y3 OBD1 , Y8 OBD2 oile dobrze pamietam , gdzies na forum jest opisana specyfikacja.
Wszysto bedzie pasowac bez stresu , wiec kupuj sam slupek , tylko z auta jezdzacego zebys niekupil silnika do remontu.

Cegła
05-07-11, 01:37
będzie pasować. W ogóle "padł motor" tzn ?

PS. nie pamiętam który ale jeden ma VTEC'a na jednym kablu, a drugi na dwóch, na pewno na forum było to opisywane.

elCzachorro
07-07-11, 18:33
będzie pasować. W ogóle "padł motor" tzn ?

PS. nie pamiętam który ale jeden ma VTEC'a na jednym kablu, a drugi na dwóch, na pewno na forum było to opisywane.

Mechanik jeszcze nawet nie otworzył mojego silnika. Strasznie mi klekotał, jakiś metaliczny dźwięk. Niby poziom oleju miał ok, nie chciał się przed awarią wkręcać na wyższe obroty (od obrotów załączenia VTEC-a zaczynały wydobywać się jakieś straszne dźwięki) Przy hamowaniu zaczynała świecić kontrolka oleju. Mechanik twierdzi, że ciężko będzie coś z tym zrobić chociaż nawet nie zajrzał do środka. Pewnie najwygodniej byłoby mu wstawić identyczny motor...

Badboy96
07-07-11, 23:30