Zobacz pełną wersję : Rozrzad wymiana po jakim przebiegu lub co ile lat:H civic 1.6sr(sohc vtec)126km/D16y2
masters751
03-07-11, 15:02
Rozrzad wymiana po jakim przebiegu lub co ile lat:H civic 1997r.1.6sr(sohc vtec)126km/D16y2
Czy ktos moze napisac co ile sie robi taka wymiane rozrzadu?
I ile mniej wiecje kosztuja czesci i robocizna?
Przedlift - 5 lat / 100.000, polift - 6 lat / 120.000
zastanawiam sie czemy masz d16y2 w 1997r. Był swap?
masters751
04-07-11, 17:55
nie było swapa.
A skąd mam wiedzieć czy ma przed czy po lifcie bo jestem zielony w tym temacie?
A jak zaleca wymianę producent?
przedlift był od 1995 do 1997 chociaz niewiem czy włącznie po 97 jest polifcie, najłatwiej odroznisz je po grillu, w przedlifcie grill jest ze zderzakiem, w polifcie jest razem z maska.to jest najprostszy sposob odroznienia
ja mam rocznik 97 MB2 czyli polift tak że wszystko możliwe
masters751
04-07-11, 23:25
"reXio"Skąd masz te dane ze wymienia się tak rozrząd.Bo ja dzwoniłem dziś do hurtowni motoryzacyjnej i powiedzieli ze przy 90tys,a w drugiej ze 60-80tys!
Jutro zadzwonię do ASO.
Czy ktoś wie jak jest napisane książce serwisowej co ile ie wymienia??
no własnie, masz 97 i polift, a kolega ma 97 i przedlift to mnie dziwi. jego nadwozie to MB1. przejrze jutro ksiazke moze cos znajde. dam znac
masters751
05-07-11, 17:39
oki,będę bardzo wdziecnzy za pomoc
To i zależy od stylu jazdy, nie można powiedzieć -wymiana co 100tyś
Ogólnie książka mówi co 5 lat / 100k km. Oczywiście przy oryginalnym pasku. Co 60 się wymienia, ale w niemieckich autach, albo jak masz jakiś "inny" pasek.
masters751
08-07-11, 00:18
A jaki jest oryginalny Pasek w h? Warto wymienić tez pompę wody?
Hmmm ciekawe rzeczy, Honda robi paski... ja myślałem, że tylko firmuje je swoim logo jak idą jako oryginały z ASO.