Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : SWAP Hamulców



pFKablos
01-07-11, 23:20
Siemka,
Posiadam Hondę EJ9 i mam plany zeSWAPować sobie hamulce tj. przód na 282mm i tył na 262mm z Hondy 5D VTi.
Ta aukcja wszystko pokazuje:
http://moto.allegro.pl/hamulce-honda-civic-vti-swap-rewelacyjne-hamulce-i1665233987.html
Ile według was może kosztować wymiana tego wszystkiego? Wiecie, student, tylko praca w wakacje, więc pytam.

I drugie pytanie, bo wiem, że po SWAPie zmieni się rozstaw śrub na 4x114,3 i czy są jakieś hamulce które podejdą do EJ9 nie zmieniając rozstawu śrub? Bo mam wypatrzone fajne felgi i stąd moje pytanie. Wiem, że można zastosować dystanse, ale to dodatkowe koszta, a i ludzie piszą, że małą mają wytrzymałość i że łożyska mogą także uszkodzić, tak więc wolałbym mieć oryginalny rozstaw śrub.
Pozdro.

Dario022
01-07-11, 23:24
jezeli chodzi ci zeby byl koniecznie rozstaw 4x100 to musisz kupic swap z angola vti ale HB nie sedana czy tam aerodecka.a cena przelozenia zalezy ostatnio sie orientowalem to sa to granice 300-400zl :)

grimripper
03-07-11, 10:55
W angolach VTi wychodziły tylko w rozstawie 4x114 i nie było nic z 4x100.

Gotowego swapa 282/262 do EJ9 bez zmiany rozstawu nie kupisz. Możesz tylko kombinować z zakupem swapa 262/240 i zmieniac zaciski: przód prelude 2.2VTi/Integra Type R/Accord Type R; tył EP3 i tarcze przód: MG ZR/Tył EP2 + klocki dopasowane do zacisku, ale przy takim rozwiązaniu koszty swapa rosną już znacznie.

Z gotowych przy zmianie rozstawu śrub p&p podchodzą:
Swap z MB6 lub MC2 czyli z angielskiego 1.8 VTi - pamiętaj że oprócz rozstawu tutaj także tylne koła wychodzą o centymetr na zewnątrz po każdej stronie - tak więc felgi z większym ET
Integra Type R DC2 - swap p&p - rozstaw 5x114

Do wszystkich takich zabaw, żeby to miało "ręce i nogi" polecam Ci zmianę serwa i pompy na 1'.

lukasz-lukasz
03-07-11, 12:14
Niezaprzeczalnie najtaniej wychodzi swap z anglika vti ale ten rozstaw... Możesz kupić z felgami które są warte nie więcej jak 200 zł... 300-400 zł za przekładkę hmm.... To zależy od tego jak dobrze chcesz to zrobić. Koszt zakupu samego swapa powiedzmy 1100 z felgami + 300-400 za samo wykręcenie starego i przykręcenie nowego, może ktoś na to pójdzie. Ale w nowych-starych zwrotnicach może być do wymiany sworzeń, łożysko... W tylnych wahaczach wzdłużnych mogą być do wymiany cukierki i też łożyska (a te są tylko w kompletach z piastami). Zaciski też mogą być do regeneracji, więc trzeba kupić zestaw gumek, ewentualnie nowe tłoczki. Na koniec oczywiście nowe tarcze i dobre klocki bo w końcu swap robisz po to żeby auto lepiej hamowało a nie wyglądało. Także jeżeli nie masz wolnych 2000 to ja bym się za to nie zabierał, chyba że chcesz zrobić to na sztukę albo trafisz w bardzo dobrym stanie, niedawno co zregenerowany swap.

Btw. W dziale Układ jezdny masz podpiętą obszerną encyklopedie na ten temat!

woPo
03-07-11, 12:21
Mamy temat o SWAPie hamulców:

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?8735-swap-hamulc%F3w