PDA

Zobacz pełną wersję : d16z6 nie chce zapalić po swapie;? pomocy!!



mati0790
01-07-11, 16:16
Witam szukałem w szukajce i nic podobnego nie znalazłem wiec porusze nowy wątek, jestem po swapie z d13 na d16z6.
Silnik wsadzony wiązki podpiete chce odpalić ale nie idzie.. kręci sie kreci ale nie zapala,:mad: paliwo idzie, iskra jest, kolektor wydechowy odkręcony normalnie widać jak spaliny wylatują ale nie chce zaskoczyc... !:mad: sprawdzałem kilkanaśne razy wszystkie kostki wszystkie masy wszystko ok, rozrzad dobrze ustawiony, kompresja jest, swiece i przewody nowe, plakiem było psikane w dolot zeby jakos lepiej poszło i nic...
z elektryki to swieci sie kontrolka check engine sprawdziłem błedy pokazało bład nr6 czyli czujnik temperatury , skasowałem bład ale od nowa wyskoczył...
wcześniej był immobilajser hondy seryjny jakis została wypieta ta cześc wiązki do stacyjki a w przekażniku pompy paliwowej tez usunieto zabezpieczenie..
Moze ma ktos jakieś nowe pomysły bo mi juz nic do głowy nie przychodzi...

jasiek09
01-07-11, 18:20
Podłącz lub wymień czujnik temperatury który krzyczy checkiem, jak dostaje na ECU że silnik gorący czy brak wartości to mogą dziać się takie cyrki.

mati0790
01-07-11, 21:06
a co poradzić na ciągle swiecącego sie checka? nie chce zniknąć po resecie komputera...

pwl
01-07-11, 21:16
No jak nie znika po resecie to znaczy, że od nowa widzi błąd... Wymień rzecz, której błąd wyskakuje i wtedy resetuj kompa. Skasowanie błędu nie naprawi czujnika :rolleyes:

sivy
01-07-11, 21:24
wymienić czujnik ;)

Nemereth
01-07-11, 22:39
Podłącz lub wymień czujnik temperatury który krzyczy checkiem, jak dostaje na ECU że silnik gorący czy brak wartości to mogą dziać się takie cyrki.

Ecu ma ustawioną temperaturę krytyczną gdy wyłączy silnik ?

Budziniak
01-07-11, 22:42
Ecu ma ustawioną temperaturę krytyczną gdy wyłączy silnik ?
nie ale czujnik pokazuje że temperatura wody jest bardzo niska np. -50 stopni i do cylindrów wlewa się tyle paliwa że po wykręceniu świec wylało by się na cały silnik.

jasiek09
01-07-11, 23:03
nie ale czujnik pokazuje że temperatura wody jest bardzo niska np. -50 stopni i do cylindrów wlewa się tyle paliwa że po wykręceniu świec wylało by się na cały silnik.
albo na odwrót, trzeba by zmierzyć jaka rezystancja jest na czujniku i odczytać temp z charakterystyki

Brooklin
04-07-11, 17:07
kombinujecie Panowie....

jak po "plaku" nie gada, to zwróćcie uwagę na kolejność podpięcia przewodów W/N. podejrzewam, że w tym na 99% jest problem, kolejność zapłonów 1/3/4/2 tak dla przypomnienia. Pozdrawiam

Lukasyaho
08-07-11, 00:59
Temat wyjaśniony nie były to kable ale inna pierdoła :D powiem tak przy rozbieraniu aparatu zapłonowego należy dokładnie złożyć go tak jak był :D czyli wałek ma być na swoim miejscu :)

jasiek09
08-07-11, 09:08
Heh, było napisać w pierwszym poście że tam już ktoś pchał rączki to by było łatwiej doradzić.Coś ostatnio moda na forum na zakładanie o 180 stopni tego dzyndzelka :p

Lukasyaho
08-07-11, 11:23
Heh, było napisać w pierwszym poście że tam już ktoś pchał rączki to by było łatwiej doradzić.Coś ostatnio moda na forum na zakładanie o 180 stopni tego dzyndzelka :p

Dokładnie tak jak mówisz :D