Zobacz pełną wersję : co da regulator cisnienia paliwa ?
sajmon1100
24-03-07, 01:58
czy w n/a jest sens to wkladac? czy ktoś z forum posiada ?
wyregulujesz sobie cisnienie paliwa.
sajmon1100
24-03-07, 13:46
wyregulujesz sobie cisnienie paliwa.
no trybie ,ale chodzi mi o taki manewr czy np podnosząc cisnienie na listwie da to kilka kucy i niutków czy tylko pogorszy sprawe?
skolopendra
24-03-07, 14:28
mnie odradzono ;)
znajomy na b18 i ful modach
zyskał 5km na regulatorze
czyli zmieścił sie w granicach błędu hamowni :aloha:
sajmon1100
24-03-07, 15:45
mnie odradzono ;)
znajomy na b18 i ful modach
zyskał 5km na regulatorze
czyli zmieścił sie w granicach błędu hamowni :aloha:
a czemu odradzono?
bo g. daje przy niezbyt zaawansowanych modach.
Gdybyś miał za mało paliwa to wtedy jak najbardziej ;)
skolopendra
25-03-07, 20:48
a czemu odradzono?
bo nic nie da :/
czyli zmieścił sie w granicach błędu hamowni :aloha:
dziwna hamownia co ma błedu 5% przy kazdym pomiarze....
1-2 KM zrozumie....
ale 5 to sporo za duzo....... ;/
inaczej piszac....
robisz 1 pomiar i jest 100KM
zakladasz cokolwiek i jest 105KM
ale jest to w "granicach błedu" wiec przyrostu nie było?
skolopendra
25-03-07, 22:23
wiec przyrostu nie było?
no było 5km
ze w granicach błedu to dodałem od siebie :d
zalenie calego zakresu regulatorem to nei najlepszy pomysl bo seryjne mapy pod siakies tam mody trzeba przerobci tzn gdzies dolac wiecej, gdzies mniej, gdzies indziej zabrac albo nie ruszac.
jaki moze byc najwyzsze bezpieczne cisnienie PSI dla silnika ?? bo posiadam regulator cisnienia paliwa tylko nie wiem czy jest on dobrze ustawiony.
Foto (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f490ba2177d0a555.html)
jaki moze byc najwyzsze bezpieczne cisnienie PSI dla silnika ?? bo posiadam regulator cisnienia paliwa tylko nie wiem czy jest on dobrze ustawiony.
Foto (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f490ba2177d0a555.html)
Chodzi o ciśnienie paliwa ? Wtryski szybko padają przy przekroczeniu 5 bar, a bezpieczna granica to do 4 bar.
regulatorem ciśnienia można się wspomóc, jak wtryski działają na granicy wydajności i potrzebne jest trochę więcej paliwa w jakimś zakresie - ale po założeniu trzeba zestroić afr, żeby było jak książka pisze, inaczej nie to nie ma zbytnio sensu.
mam jeszcze pytanie bo w manualu wyczytalem ze przy podlaczonym podcisnieniu w silniku d15b7 cisnienie powinno byc 2.5 bara ale u mnie przy tak ustawionym regulatorze samochod nie chce wogole jechac dlawi sie i nie przyspiesza teraz mam ustawione 3.5 i ladnie jedzie tylko mam pytanie czy nie zalewa go za bardzo paliwem i mieszanka nie jest za bogata ?? w miescie pali 8-9 litrow
nie chce wogole jechac dlawi sie i nie przyspiesza teraz mam ustawione 3.5 i ladnie jedzie tylko mam pytanie czy nie zalewa go za bardzo paliwem i mieszanka nie jest za bogata ?? w miescie pali 8-9 litrow
na podstawie spalania trudno cos stwierdzić, polecam zdecydowanie pomiar AFR póki nie jest za późno... !!
czemu poki nie jest za pozno ?? przeciez co najwyzej moze ja tylko troche paliwem przelewac samochod jezdzi teraz normalnie wiec spalanie stukowe raczej nie wystepuje
czemu poki nie jest za pozno ?? przeciez co najwyzej moze ja tylko troche paliwem przelewac samochod jezdzi teraz normalnie wiec spalanie stukowe raczej nie wystepuje
Gratuluje takiego myslenie i zachecam do dalszego modzenia bez strojenia , spotkamy sie w innym dziale pt." co sie stalo , ze sie wysralo"
czemu poki nie jest za pozno ?? przeciez co najwyzej moze ja tylko troche paliwem przelewac samochod jezdzi teraz normalnie wiec spalanie stukowe raczej nie wystepuje
przelewanie paliwem ma jeszcze jeden negatywny wpływ oprócz spalania - mianowicie zmywa film olejowy...
nie no spokojnie wybieram sie na pomiar afr i mysle ze tam tez to wystroja, mam jeszcze jedno pytanie jak to jest z seryjnym regulatorem ?? czym sie rozni od tego "sportowego" czy seryjny regulator tez daje caly czas takie samo cisnienie czy jakos automatycznie je reguluje ??
seryjny daje z tego co sie orientuje dwa cisnienia , na wolnych cos ok 2 - 2,5 bara jak dajesz gazu cos ok 3 barow.
ak chcesz miec na stale 3 bary to wyciagasz rurke od kolektora ssacego ktora idzie do regulatora i zaslepiasz ze by silnik nielapal lewego powietrza , wtedy bedziesz mial na stale ok 3 barow.
Spawdzalem u siebie i dokladnie tak jest .Ale poco tak jezdzic , na seyjnycm silniku.Lepiej jest wystroic ,
Zreszta nierozumiem poco zmieniac reg. paliwa do lekko dlubnietego silnika , ludziki Turbo montuja i zostawiaja seryjne regulatory wiec czy jest sens.
po prostu kupilem juz auto z takim regulatorem i jesli dziala on na takiej samej zasadzie jak oryginalny to po prostu nie chce wydawac kasy zeby zmieniac go na seryjny
Tjuninguj czekamy na wielkie efekty . Jak cos w dziale sprzedam jest wszytko co potrzebne na remont silnika...
Pamietaj ze jak jest przelewany silnik to zmywa sie film olejowy , ale otym juz wczesniej bylo pisane .
Oprocz tego wacha dostaje sie do oleju , wiec bedzie piekne smarowanie silnika takim sosem olejowo - benzynowym .
czytaj ze zrozumieniem albo wroc do szkoly. ja nie chce "tjuningowac" tylko zadaje proste pytanie czy ustawiony jak seryjny dziala na takiej samej zasadzie jak seryjny, i tu mi zalezalo na konkretnej odpowiedzi czy musze kupic seryjny zeby bylo ok a nie na twoich uszczypliwych uwagach
czytaj ze zrozumieniem albo wroc do szkoly. ja nie chce "tjuningowac"
Do szkoly powinienes ty wrocic kazdy pisal ci to dawno.
Jak bedziesz wiedzial jak masz ustawiony ten swoj smieszny sprzecik , jak moge sie zalozyc ze juz tam swoimi lepkimi lapkami kreciles.
Jak masz wskaznik cisnienia paliwa to ustaw regulator tak zeby mial na wolnych obrotach 2 bary , a jak dajesz gazu to 3 bary .
ciezko ci zrozumiec i odczytac kilka postow wczesniej , od tego masz tak samo "serwisowke" Tjunigowcu paliwa
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.