Zobacz pełną wersję : Ustawienie zapłonu po minime przy zwiekszonym CR. Jak ?
Kurde mam problem z ustawieniem zapłonu, a co za tym idzie osiągami i spalaniem autka.
Silnik d16w3 minime z6, uszczelka pod czapke 0.7mm i głowica splanowana o 0.7mm.
Według kalkulatora cr cos około 9:8
I teraz pytanie: Jak ustawic zapłon w stosunku do zwiekszonego CR i delikatnie zmienionej fazy rozrzadu ?? ( zmieniona przez zblizenie sie kół pasowych do siebie w skutek planowania )
Na hamowni wypluło 126 HP i 138 NM przy ustawionym zapłonie "na oko". Auto pali 10L100km przy spokojnej jezdzie i kiepsko sie odpycha . Przy obciązeniu słychac w dolnym zakresie obrotów jakby delikatne stukanie zaworów ale są ustawione na 0,20 i 0,25mm. Czyzby stukowe ??
Według kalkulatora cr cos około 9:8
0,20 i 0,25mm. Czyzby stukowe ??
Nie za male CR na stukowe???
co do luzow zaworowych ja ustawialem wg manuala i tak klekotala ze kazdy na osiedlu wiedzial ze jade:D :D dalem 14 / 20 wg szczelinomierza co mam.
Gniazda frezowane?
Wedlug kalkulatora i podanych przez Ciebie danych to wychodzi 10.01:1 wiec za malo zeby miec stukowe ja przy 11.7:1 nie mialem stukowego. ogolnie na tej kompresji duzo nie zyskasz a jedyne co Ci pomoze to strojenie i regulowane kolko jak uwazasz ze odleglosc od kolka do kola pasowego sie znaczaco zmienila.
Spróbuj przyśpieszyć zapłon i obserwuj spalanie i czy nie ma stuku. Ustawienie zapłonu ma duży wpływ na spalanie.
Kup sobie lampe stroboskopową i ustaw zapłon na znaki, a nie na Jana!
Kup sobie lampe stroboskopową i ustaw zapłon na znaki
U mnie na znaki byla jedna wielka lipa...
U mnie na znaki byla jedna wielka lipa...
rozwiń
Sie dalo sie bo wg lampy bylo dobrze ale na ulicy slabo...
My ustawilismy wg mnie i mojej oceny bo znam wlasne auto i wiem jak powinno jezdzic:cool:
Najlepiej i najpewniej na hamowni:p
Jakie jest seryjne ustawienie zapłonu w D16W3 ?
tzn: ile stopni przed GMP ?
Autorze, jak rozwiążesz ten problem - proszę, abyś poinformował :) Niektórzy mają podobne problemy i chętnie zobaczą jak załatwili to inni ;)
Jakie jest seryjne ustawienie zapłonu w D16W3 ?
tzn: ile stopni przed GMP ?
16*+-2*
No to mamy sprzeczność
12o +/-2o
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?126867-K%B1t-wyprzedzenia-zap%B3onu
Ktoś może potwierdzić ?
No to mamy sprzeczność
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?126867-K%B1t-wyprzedzenia-zap%B3onu
Ktoś może potwierdzić ?
http://img6.imageshack.us/img6/4638/beztytuufuj.jpg
EDIT:
Jeżeli dobrze pamiętam:
Jeśli masz lampę z możliwością ustawienia *, ustawiasz na 0*, robisz zworkę na serwisówce, i ustawiasz na środkowy znak, na kole pasowym.
instrukcja serwisowa ok, tylko nie do końca rozumiem co ona ma wspólnego z silnikiem D16W3 lub D14Z2/4
instrukcja serwisowa ok, tylko nie do końca rozumiem co ona ma wspólnego z silnikiem D16W3 lub D14Z2/4
a no własnie, bo trzeba jeszcze wiedziec co wkleic :D
http://img826.imageshack.us/img826/9013/electricala.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.