Zobacz pełną wersję : B16a2 remont
Witam!Szykuje mi się remont silnika B16a2 EK4,a objawy są takie że podczas deptania dymi na niebiesko a poza tym w zbiorniczku wyrównawczym mam smołę a przy tym pobiera płyn ze zbiorniczka wyrównawczego:(I moje pytanie brzmi jakiej firmy klamoty kupić?!tzn. panewki,uszczelniacze zaworowe,uszczelkę pod głowice, uszczelke miski olejowej,pierścienie oraz uszczelkę gniazd świec.Z góry wielkie dzieki
najlepiej wszystko kup OEM i bedziesz zadowolony..mozna dorwac graty w dobrych cenach tylko szukaj szukaj:D :)
Pewnie też węże gumowe mogą okazać się do wymiany...
Panewki - niekoniecznie wymiana, skontrolować stan;
Uszczelniacze - OEM - koszt ~160zł
UPG - albo OEM, albo jak jest Elring
Uszczelka miski - wprawnie na silikoniku wkleić :)
Pierścienie - Teikoku, NPR, co wolisz
Uszczelki gniazd świec - pytaj w dziale "Kupię"
Reszty niezbędnej wiedzy znajdziesz na Forum, to też byś znalazł :)
generalnie znalazłem stronę z OEM gratami,pytanie czy je brać czy jest jeszcze coś mocniejszego?!w planach przyszłościowych możliwe ze kompresor wleci(jak fundusze będą:D)i czy OEM wytrzyma to wszystko?!
ajk chcesz kupować w polsce lepsze graty to sobie odpusc , zapłacisz majątek
jak z ebay to jak najbardziej za cenne zwykłych klamotów z polski bedziesz miał komplet pod kompresor (bez tłokow i korb oczywiscie)
a co jest takiego innego w częściach z ebaya zamiast OEMowych, za tą samą cenę, co czynią z silnika 'przygotowany pod kompresor'?
ja nie wiem tez zadalem takie pytanie:D
a co jest takiego innego w częściach z ebaya zamiast OEMowych, za tą samą cenę, co czynią z silnika 'przygotowany pod kompresor'?
Bez sensu jest to pytanie. Jak by byly za to sama cene to by sie nie roznily. W polsce za wszystko przeplacaszsrednio 2-3krotnie przy zwyklych czesciach mozna przelknac , na gratach podcturbo poplyniesz juz ostro wiec nie ma sensu wywalac kasy jesli nie masz konkretnego planu z doladowaniem .chyba ze sobievsciagniesz wtedy za cene polskich zwylklych gratow masz juz zestaw pod turbo,"rozumisz cieciu"?
reaktor co tak reaktywnie z tym cieciem jedziesz? :D
Ebay to Ebay, OEMów tak do końca nie ma, ale ma dużo czego OEM nie ma ;D
właśnie ściągałem dla siebie i dla kolegi ,
jest wszystko to co na haparts +spooooro wiecej
nie wszystko jest wystawione wiec trzeba pytać
za cenne zwykłych klamotów z polski bedziesz miał komplet pod kompresor (bez tłokow i korb oczywiscie)
zapytam wprost, jeszcze raz, może 'cieciu' nie zrozumiałeś: jeśli nie bierzemy pod uwagę w częsciach, na których składamy silnik, KORB I TŁOKÓW, to co jeszcze jest odpowiedzialnego w silniku za większą odpornąć pod kompresor?
śruby , panewki , uszczelki(głównie głowicy) ,
jak policzysz koszty to wychodzi prawie drugie tyle zwłaszcza przy polskich cenach
jak nie więcej co podstawowe kute tłoki i korby eagle wiseco więc nie wiem czemu wszyscy to pomijają przy planowaniu remontu
tak jak ty
panewki , uszczelki(głównie głowicy)
tak wlasnie myslalem, że o tym chcesz prawić. No i podsumuje to w zaskakujący dla Ciebie sposób: na ponad 300KM można zakładać seryjne panewki, a tym bardziej uszczelkę pod głowicę. Reszta uszczelek nie gra roli.
można tylko jakoś wiiększośc osob tego nie robi
błagam Cie...zrob najpierw jakis projekt na 300+ a pozniej dopiero głoś teorie o 'lepszości' jednych częsci nad drugimi. Bo nawet jesli panewki ACL sa w czyms lepsze od oemowych (na pewno nie w zywotnosci..) to absolutnie nie są rzeczą konieczną przy robieniu remontu pod kompresor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.